September 11, 2008 @ 09:44 PM
j0k3r210

Post: 87

Join Date: Oct 2007

Location: 708

yea so ive been inactive what of it....
and yes i did miss the first one....
and yes you have no idea who i am even tho i date back to what 07'....
yea so heres the fit pics idk why im even doing this.....
lawls
NY hat [sry hahaha] lemar and dauley tee

Crooks & Castles Hat Rock Smith Tee

St. Alfred's Hat 10 Deep x Diamond Supply Co. Tee

The Hundreds Hat St. Alfred Tee

T.O. Blue Jays Hat SV Button Up Nike 6.0s [OMG mass produced] haha

Long Hair [Ill chop off a bit] LRG button up Supra Skytops


so yea get back at me
September 11, 2008 @ 09:52 PM
kvc06

Post: 1648

Join Date: Dec 2006

Location: Chicago

I'm down just shoot me a pm.
September 11, 2008 @ 11:48 PM
rtst102

Post: 1934

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago, IL

cuttery

September 12, 2008 @ 12:03 AM
rtst102

Post: 1934

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago, IL

btw, out of curiosity, what school is everyone reppin..?? Any UIC heads??? the streetwear community @ UIC is wack, and you would think otherwise being that its a public university in the city


rofl, i totally overlooked this comment. it's iss heaven there.
September 12, 2008 @ 12:43 AM
Ed.Hooligan

Post: 1256

Join Date: Sep 2007

Location: Dubai, UAE / Crook C...

I'm not sure what ISS kids look like...But if they're baggy-jean'd Fillipinos w/ mohawks and SBs, then yes...

And as I mentioned to you in the WDYWT thread, that fit is on point. And the equipment is even iller

www.soundcloud.com/EdHooligan

September 12, 2008 @ 12:55 AM
rtst102

Post: 1934

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago, IL

^thanks

better example, most of the fits that the pinoys rock in the sac beefin thread probably sorta explains UIC
September 12, 2008 @ 04:03 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

so lets get some offical date
September 13, 2008 @ 01:56 AM
Ed.Hooligan

Post: 1256

Join Date: Sep 2007

Location: Dubai, UAE / Crook C...

^ zacly.

Don't let this die out niiggas! We gotta make it happen, and someone w/ mad clout compile a list of who's in and who's out and start PM'ing ppl so a date can be decided on

www.soundcloud.com/EdHooligan

September 13, 2008 @ 02:11 AM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

already started pm'ing people. By tomorrrow everyone should have a pm!!!!
September 13, 2008 @ 12:33 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

my dude better send me a pm
September 13, 2008 @ 02:21 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

Fuck all of this rain. I had to play 2 football games in this shit. Damn!


river by the crib is flodded
September 13, 2008 @ 07:57 PM
kvc06

Post: 1648

Join Date: Dec 2006

Location: Chicago

river by the crib is flodded


On manheim outside the crib i saw fire trucks and emergency vehicles from all over IL headed your way, even some rescue boats and shit!
September 13, 2008 @ 11:14 PM
STNDRD

Post: 1119

Join Date: Aug 2007

Location: Chicago

November first is my suggestion.
September 14, 2008 @ 12:01 AM
j0k3r210

Post: 87

Join Date: Oct 2007

Location: 708

so whats up am i in or what?
September 14, 2008 @ 02:16 AM
Ed.Hooligan

Post: 1256

Join Date: Sep 2007

Location: Dubai, UAE / Crook C...

^ ohhh no hahahaha he made it to the Vol Sac Beefin thread !! el oh el

I think it should be on November 9th...my birthday...so y'all niiggas can buy me gifts

www.soundcloud.com/EdHooligan

September 14, 2008 @ 03:21 AM
j0k3r210

Post: 87

Join Date: Oct 2007

Location: 708

hypecrew.com/forum/showthread.php?t=55613&page=142

there's your answer


...crap
but i dont think u should talk...
September 14, 2008 @ 02:36 PM
rtst102

Post: 1934

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago, IL

^^^gg no re @ joker and pog soy

im vying for october or november. too much stuff happening this month.
September 14, 2008 @ 05:56 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

those that don't look like a buncha clowns have been PM'd, if you didn't get a PM......look in the mirror and tell yourself, "I'm good enough, I'm smart enough, and doggone it, people like me."

I have decided on the earlier date.........cfarr let me know if you can make it.

I am workin out the where part now.......

Expect more PM's(to those of you that have already got pm's)

For those of you that haven't been PM'd you can either post up a fit pic and we will review it or not. Do not come at me with a PM as to why....here exactly is the reason why.

The last meet up was a laughriot. It was by far the worst example of Chicago steez I have ever seen, it made me sad to say I am from Chicago. I was at the NYC meet up and i will admit those NYC guys got clean fits and if we want to show that we can do it right they we need to have it clean too.
September 14, 2008 @ 08:29 PM
MikeDos*

Post: 92

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago,IL

yo im down for the next one it suck i missed the last one but im down for this one
September 14, 2008 @ 10:26 PM
SoleChicago

Post: 8

Join Date: May 2008

Location: Chicago

The fact that we've got to try & weed out the "no steezers" from the cats that actually come with it says a lot about Chicago "steez" and the reality of this culture in Chicago. Probably more than 75% of the time, most of the homies that actually get busy in Chicago don't frequent forums & wouldn't think twice about posting up a weeks worth of outfits (probably taken on the same day) just for peer approval.

But that last meetup was completely abysmal.

This is golDIE btw, I couldn't remember my p/w so I'm posting under the store's account.
September 15, 2008 @ 08:25 PM
Ed.Hooligan

Post: 1256

Join Date: Sep 2007

Location: Dubai, UAE / Crook C...

I didnt receive no PM niiggas... Me confused. Am I supposed to repost pics or some shit, cause I'm tryna come to this jawn jawn

From WDYWT



www.soundcloud.com/EdHooligan

September 15, 2008 @ 08:34 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

haha at this point im not even sure whos in
September 15, 2008 @ 08:55 PM
dUn DeKid

Post: 1469

Join Date: Aug 2008

Location: Seven7Ceven

I didnt receive no PM niiggas... Me confused. Am I supposed to repost pics or some shit, cause I'm tryna come to this jawn jawn

From WDYWT




^^^^ What shoes are those??



Is the meeting Halloween weekend or what?
September 15, 2008 @ 09:44 PM
golDIE

Post: 302

Join Date: Sep 2006

dUn DeKid, those are Court Force Highs.
September 15, 2008 @ 09:57 PM
j0k3r210

Post: 87

Join Date: Oct 2007

Location: 708

The fact that we've got to try & weed out the "no steezers" from the cats that actually come with it says a lot about Chicago "steez" and the reality of this culture in Chicago. Probably more than 75% of the time, most of the homies that actually get busy in Chicago don't frequent forums & wouldn't think twice about posting up a weeks worth of outfits (probably taken on the same day) just for peer approval.

But that last meetup was completely abysmal.

This is golDIE btw, I couldn't remember my p/w so I'm posting under the store's account.


ok yea i did take all those pictures in one day
but it wasn't for peer approval i just followed the directions
they said post fit pics so i did just that
so if i don't get a invite im not going to cry about it or nothing
it just says that apparently im not fresh enough to attend
but i don't care ima just stay on my grind and do me
and honestly as long as im happy i really don't give a fuck
September 15, 2008 @ 10:44 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

i would say ash is in
we need cultural diversity lol
September 16, 2008 @ 12:19 AM
Ed.Hooligan

Post: 1256

Join Date: Sep 2007

Location: Dubai, UAE / Crook C...

Sorry Ash. No Supreme, Samurai, or Visvims. You aren't good enough for Citizen's almighty greatness in the streetwear game. Maybe after you get those items Citizen will allow you to grace his presence. But not with those items. Sorry.


I lol'd.

If not being a label whore HB stereotype bars me from attending this shit, who the fuck cares.

i would say ash is in
we need cultural diversity lol


^ haha def. The fresco ayrab niigga from around the way

but it is what it is

www.soundcloud.com/EdHooligan

September 16, 2008 @ 12:35 AM
N1QUE

Post: 1137

Join Date: Dec 2007

Sorry Ash. No Supreme, Samurai, or Visvims. You aren't good enough for Citizen's almighty greatness in the streetwear game. Maybe after you get those items Citizen will allow you to grace his presence. But not with those items. Sorry.


ok yea i did take all those pictures in one day
but it wasn't for peer approval i just followed the directions
they said post fit pics so i did just that
so if i don't get a invite im not going to cry about it or nothing
it just says that apparently im not fresh enough to attend
but i don't care ima just stay on my grind and do me
and honestly as long as im happy i really don't give a fuck


tell em why you mad
September 16, 2008 @ 01:51 AM
rtst102

Post: 1934

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago, IL

rofl, just out of curiosity, who is actually going going? who got pm'ed?
September 16, 2008 @ 01:59 AM
Ed.Hooligan

Post: 1256

Join Date: Sep 2007

Location: Dubai, UAE / Crook C...

Apparently like 3-4 niiggas or somethin...

www.soundcloud.com/EdHooligan


Please login first to reply.
Back To Top