I JUST OPENED A NEW SHOP IN MIAMI BEACH

Apr 10, 2009 @ 08:48
Monday meet up, kids smokeyface Who's down?
Apr 30, 2009 @ 17:53
iddykongx" data-post="1788363">
haha he's such a fag. I gotta hit that shit up, must be dope


-____________________________________________________-
Apr 30, 2009 @ 19:46
LOL ;p
Apr 30, 2009 @ 20:08
I hope that traveling carnival of death is over, and if I have my way banned from Miami for good.

Place has claimed numerous riders lives and the whole ambience plays out like a bad ICP concept album trilogy with 8 cds: BLAAAAAAAAAAAAAAND, unamusing, and vulgar like a 3rd grader who just learned what a cunt is.

If you want to die by all means (insert supreme hat) hurry up and catch this gateway to hell on it's next stop, as for me I will be far far away.

And when you do die -- I assure you, you will die -- do not come and haunt me on some revenge scheme because I will have that "I told you so" on repeat.

http://www.youtube.com/watch?v=3SdTrCxij-g
May 08, 2009 @ 19:23
Damn, you know you're crazy, right?!


Lol, we're going back every year from now on; eventually, you'll catch on that we're not gonna die, ha ha.
May 08, 2009 @ 21:32
anyone know of any shops that got the air max 90 flywire tz's in miami?
May 21, 2009 @ 20:17
does anyone know if atcmia is having a line for the yeezy's on the 6th? i know they got the last ones, but i dont know if their was a line?
May 22, 2009 @ 00:52
Whats the big deal about Miami and memorial day? Ive never been before but I wanna go around this time if i do.

Doubleclutchhoops.com

May 22, 2009 @ 02:50
its fucking buck wild on south beach, ghetto as fuck ... totally worth watching
May 22, 2009 @ 07:36
do you guys know if atcmia has people camping out in front for the yeezy release??
May 22, 2009 @ 14:45
^ It's an extremely limited shoe that people seem to love. Probably are.

Anybody going to Best of the Best?
May 22, 2009 @ 15:38
Originally posted by Inactive User
^ It's an extremely limited shoe that people seem to love. Probably are.

Anybody going to Best of the Best?


well i know people in like new york wait outside for days and days before it comes out. i didnt know if miami is the same thing? cause i havent seen any pictures or videos or whatever of people in miami in line haa
May 28, 2009 @ 09:15
Anybody hitting up Sneaker Pimps? I went years back when it first came into town and it was fun. Clipse is performing this year which should be cool. I think I have work but if not, I'm definitely going to try and make it out there.
May 29, 2009 @ 14:43
Guess not, lol.

Niketown Miami is closing soon.
May 30, 2009 @ 12:57
sneaker pimps
just got my tix i should be up innit tonight for sneaker pimps! dunno what im wearin yet though....cant wait to see what one of these things is like...so can i just bring some kicks i wanna sell and probably sell them? and they are gonna be sellin em too?

-inkwell
Jun 01, 2009 @ 22:29
I hit up Sneaker Pimps the other night; I forgot to check the beast to see if anyone wanted to meet up though, lol.
Jun 02, 2009 @ 00:02
kinda weak
the music was pretty sweet, but i thought they were majorly lacking in people selling shoes....there were like 4 vendor tables set up and like 10 14-yr-olds walking around with sbs/jordans. I dunno maybe im just major newb and dont know what its all about, but i saw nothing but sb's and jordans, (which i like, but there are so many other shoes out there deserving of attn), and the prices were just as good as if i came here and bought them....highlight of the night for me...the tokidoki setups, love that crap.

-inkwell
Jun 02, 2009 @ 08:52
It was never originally about selling shoes. It was all about displaying customs and peoples artwork....my, how times change.
Jun 04, 2009 @ 19:40
sneaker pimps was descent

btw whats this about niketown in miami?
Jun 08, 2009 @ 12:26
^ I'm not sure what you're askin, but there's one in sunset where that movie theater and all those shops are.
Jun 08, 2009 @ 12:47
Yeah, but it's closing.
Jun 16, 2009 @ 15:11
dxc? anyone goin?
anyone goin to dxc this weekend? whats it like from someone who has been before?

-inkwell
Jun 23, 2009 @ 17:50
peep my sig for the flickr link

i have a set of pics from the dxc that just passed

trappersgonnatrap.tumblr.com

Jul 15, 2009 @ 11:19
Any info on the levis store's stock, the one by mia?
Jul 15, 2009 @ 11:51
miami is such a nice place to live...sucks being from canada smh
Jul 15, 2009 @ 14:14
miami checkin in.
Jul 15, 2009 @ 15:12
Any info on the levis store's stock, the one by mia?


nothing.. garbage.

LVC 1947 sizes 28-30 has been on clearance since last year
Jul 18, 2009 @ 19:26
iddykongx" data-post="1968466">
nothing.. garbage.

LVC 1947 sizes 28-30 has been on clearance since last year


Fuck I need lighter weight denim, I honestly believe skating in these heavy jeans is going to kill me one day. Fuck the heat. . . uhmm I love the concrete. . .

And I'm a 35-36 tongueface
Jul 22, 2009 @ 12:25
miami is such a nice place to live...sucks being from canada smh


Naw miami is nice to visit, living here is different to say the least.
Jul 23, 2009 @ 14:09
Fuck I need lighter weight denim, I honestly believe skating in these heavy jeans is going to kill me one day. Fuck the heat. . . uhmm I love the concrete. . .

And I'm a 35-36 tongueface


they have light ones, but they're just regular levi 501's...

wear shorts ;)
Please login first to reply.