December 10, 2006 @ 23:02:29
i can get kicks a 1-2 weeks before they drop like ls jordans.
let me know, pm me
December 11, 2006 @ 08:44:43
Originally posted by Inactive User
Im from HTOWN but i now live in NYC. I have some hookups here so if any of you houstonians want anything let me know and we can work something out


say, can u help me out wit some j's sometime soon, i stay in the funk
December 11, 2006 @ 22:45:50
let me know which j's and size and ill see what i can do
let me know which j's and size and ill see what i can do, some shoes i can get a week or 2 before they drop
pm me though cause i dont always check all the forums
December 12, 2006 @ 19:13:01

Inactive User

January 28, 2007 @ 15:34:00
WAKE UP H-TOWN
January 29, 2007 @ 10:29:24
H-TOWN WILL CONTINUE TO SLEEP IF ALL WE'VE GOT IS PREMIUM GOODS!

Don't get me wrong, Premium Goods is a dope store, but we need more variety. Even Austin has two stores in the game now -- Austin and Dallas each having more stores in the streetwear game than a city like Houston is just sad...
January 30, 2007 @ 18:00:44
cmon htown
stay alive
January 31, 2007 @ 07:23:39

Inactive User

I dont mind having one store. I go there for what I need and if they dont have it I cop online. No big deal.
January 31, 2007 @ 20:45:16
or I can get what u want cuz I live in NYC but visit HTOWN once a month
February 02, 2007 @ 19:15:22
did you guys get the white or black spizikes in HTOWN?
February 07, 2007 @ 11:23:45
as soon as a i get a bank roll going up again. i will meet you soon. COLLEGE IS EXPENSIVE
February 07, 2007 @ 14:37:49
sounds good
ill be in htown this weekend bringing some kicks to some houstonians
gotta make sure you guys stay FRESH in the game
February 20, 2007 @ 07:25:50
Subculture
SF2 on Greens Rd. (northside)

http://www.myspace.com/sf2store
February 20, 2007 @ 08:41:19

Inactive User

Word. I've been there a few times. They have some good stuff. Copped some GGs there but havent been back in a while. I should go this weekend. Thanks...
February 20, 2007 @ 23:31:04
I have a lot of friends in the game in NYC and Chicago and I'm actually thinking of opening a store in Houston...any suggestions about a location? Premium Goods has a good location in Rice Village and SF2's location is pure shit in Greenspoint. I was thinking somewhere is the Montrose/Shepherd area...what do you htown peeps think?
February 22, 2007 @ 22:59:47
that montrose area isnt a bad idea. that area looks like good for a shoe spot. better yet i can't wait till it opens up. we need to put houston on the map.
February 23, 2007 @ 11:01:52

Inactive User

Maybe in the boutique section around westheimer?
February 23, 2007 @ 14:56:32
if you do it on westhiemer. you will get a lot of attention.
February 23, 2007 @ 20:21:52

Inactive User

uptown.
February 23, 2007 @ 20:27:24

Inactive User

February 23, 2007 @ 22:02:29

Inactive User

Yeah those are really nice areas. Im thinking so close to westheimer would be some high over head no? Either way I wish you alot of luck and keep us updated. I'll be first in line...

And...btw....

If you need a lawyer to look over forms etc...I get out in a year :D
March 01, 2007 @ 05:40:59
I've been meaning to check out Pgoods for awile, but its so out of the way from me, and I work two jobs so its hard to make it out. But i'm wondering whats the amount of clothing they sell. When I went to motive in Austin a fewm onths ago, they just had one rack and a few shelves for clothes. Is it the same way for PG? just curious.
March 26, 2007 @ 16:42:03

Inactive User

March 26, 2007 @ 17:04:25

Inactive User

^ I plan on being there.
March 26, 2007 @ 17:25:22


is sw_htown jennifer?
March 26, 2007 @ 17:28:03

Inactive User

haha. no sir.
any word on how much they'll run for?
March 27, 2007 @ 17:06:51

Inactive User

is sw_htown jennifer?


lol did u get excited?

btw..is premium gonna get that G.O.O.D x Crooks collab?

I swung by there yeaterday and saw some old stuff
March 30, 2007 @ 20:55:06

Inactive User

Did anyone attend? I wasnt able to go but a friend of mine went and swiped me the goody bag. He said it wasnt all that great....anybody attend?
March 30, 2007 @ 21:20:50

Inactive User

came in late, didn't get a bag, and they ran outta grey. smh but i did meet bun. pretty cool guy. came there by himself and kicked it for a bit.
March 30, 2007 @ 22:23:59

Inactive User

Yeah Bun is extra cool. Met him not to long ago. He was rocking Mishka...
Please login first to reply.
x