December 11, 2008 @ 10:55:11
I was just peeping sneaker freakers best of 2008... I was curious to see what made Boston Hypebeast Crew's Best of 2008 list. Anything from gear, to shops, to kicks, to broads. Lets hear it.
December 11, 2008 @ 14:08:35
Nice Topic.
Couple of my favs of the year.











Along with all of the other packages that came out.

-Diamond Supply crew necks.
-DXC @ Reup



I think im good for now. Ill think of some other shit later.
December 11, 2008 @ 15:09:46
this dude Nam's NB collection for sale at the reup dunk exchange. smokeyface wish i had some flicks...

heres some other iff that dropped... pics aint mine, but you ALLLLLLLLREADY!











December 11, 2008 @ 16:31:18
Some shit from 08 -

Mishka cut and sew
Vans flannels
Lance mountain blazer elite sb
Vans oakland edition (sorry again guys)
Black/white/cl grey/metallic silver terra humara
112 pack
Marshall Amp dunk hi sb
Anthracite/metallic silver Air Trainer 2 SB
air max inspired court force pack
air structure triax 91
Waxed and Tonal Terminators
Neon 95/Chilli 95/Infrared 90 retros
Bun B - II Trill chopped & screwed cd
ABN - It Is What It Is chopped & screwed cd
Nordstrom rack in danvers
Tim Barry (Avail) solo cd
Fragment Tennis Classics
Mowabb AF1
Runnin N Gunnin Air Stab
Unearthly Trance - Electrocution CD
new Annihilation time cd
my dude chedda working at concepts
my man faro working at new balance
booze
piff


worst of 08
Faro leaving concepts
jimfitz getting wrecked by a cab
fighting with my girl
fags at the owl club in harvard
dudes popping shit from behind a screenname
doing my boss's job for my regular pay all year long
not getting stash af1s or infrared 90s
December 11, 2008 @ 18:15:22
I like the idea of posting pics, but I got waaaaaay too much shit to go through on my cam for that.... So I guess thats a good place to start.

Best of 2008
My sharper image connect
TJXenos Drinking display the day of the Lobster release
Getting a chance to get down with all my people at Cnctps
Red Wings
YSL's
The new store
Re-Up Dunk Exchange
Concepts fitteds (Deon still living off the Olympic shit time for another BRO!)
Spungie back at Concepts
Mowab AF1
Warhol Levis gear
RRL (only item to make best and worst list)
Quest Loves
Black Fridays
Clark doing the Concepts party
Lobster Drop
Bodega Pump
NSW
Nike Snow
Upper Crust
Jimmy Tits crushing hard on Sully from Borders Cafe
10Fitty
Deon Points one and done post
BMX Pack
Marshall Amps
Neon and Chili's
AM 95 Court Force
www.undergroundasianstockroomfights.com
Frank the Butchers and Deon being polar opposites and allowing me to take the good from both of them.
Ideal Styles
ATB
Felt (Todd and Mike held Concepts down all year)
All the Concepts projects that you will see in 09....
Every Face Honkey

Worst of 2008
Vegas hangovers
RRL
Jimmy eating cab sandwich
Zacks lighting bolt hair cut (thank got that is over big up to the Openbicycle.com crew)
Getting kicked out of Concepts part
December 11, 2008 @ 18:29:54
nordstrom rack?

I checked that place quickly like a month ago and didnt see much? few random northfaces, few nikes that i wasnt feelin and some jeans.....and of course mad ed hardly and christian audigherb tee's. What did you see over there?

But anyway the 2008 best imo.

kicks- so many but the best bang for the buck was the 112 pack...112$ price tag each pshh you can't beat that.

shop- Concepts

bitch-kim kardashian was all over the place and that ass is crazy....eva mendes still got her though.

brand- Crooks, they got it locked on the quantity and quality level imo..

mc- jay, term, royce da 5'9, joell ortiz and budden and jada once that album drops!

team- CELTICS, wish I coulda answered pats......Fuck

game- it might have been 07 or early 08 but that pats vs ravens game

its a wrap
December 11, 2008 @ 18:35:55
yo Chedda is concepts getting the wtaps/undefeated collab?
December 12, 2008 @ 09:25:17
Don't get it twisted, the danvers rack is not that impressive, but i mean it's light years ahead of anything esle in the north shore area, and I managed to scoop some decent ben sherman gear and peep out a few decent pairs of denim and shoes. Hopefully the stock improves after the nordstrom opens in peabody. Discount retailers are typically hit or miss anyway...

And chedda, admittedly lobster day was the most impressive drinking display I put on this year, but lets not forget about deon practically holding up this pile of laundry at drunkxchange2 at harpers and atleast one saturday every month lol....
December 12, 2008 @ 09:34:47
best of 08':

Portishead releasing a new album.

DTV being broadcast with multicasting...giving a bum like me 6 different stations of nerdy PBS viewing.

The Saks 50% off sale on Black Friday...didn't buy anything, but the shit was crazy. I still appreciated it.

the iPhone 3g/Pandora tandem

Black/White Jordan I highs

Grey/White AM 90's...came out a couple of months ago

Stash AF-1
December 12, 2008 @ 10:59:31
i heard concepts is collabing with someone and gonna do aomething really big next yaer and i hard it gonna be crazy.... is this true???????????????
December 12, 2008 @ 13:18:19
My favorite thing of '08? Finally being single after a 3 year relationship and being the biggest slut.
December 12, 2008 @ 13:20:58
BTW, I need some Concepts fitteds, I've been rockin Supreme/Undftd/Alife/Hundreds fitteds and I've been showing my local spots no love. It's time to support my area. What's the price on them/colorways/and hopefully FSR's??
December 13, 2008 @ 09:14:38
i heard concepts is collabing with someone and gonna do aomething really big next yaer and i hard it gonna be crazy.... is this true???????????????


Huh? How vague could you possibly be. ?)
December 13, 2008 @ 10:19:53
concepts release those wtaps eras yet?
December 13, 2008 @ 12:53:16
Favorite thing from 2008... Re-Up's 50%-70% off Christmas sale from December 13th to the 23d? Cash only, and all sales final?


No but really...
08' was 'bout

Full Caballero's
Allston Village Pizza
Red Stripe
Fresh Prince
Concepts Hysteria
Everything RAW
We Got It 4 Cheap: Vol. 3
December 13, 2008 @ 13:03:06
fuck now i have to make one of these..

08 was good..

supreme cabs..all colors
bred I straps
infared air max 90's..
murs - murs for president
black milk cd
supreme miles davis drop
concepts lobster release
that broad from high school musical (jailbait)
nachos @ sunset grill

i could go on..
December 14, 2008 @ 00:34:00
i heard concepts is collabing with someone and gonna do aomething really big next yaer and i hard it gonna be crazy.... Is this true???????????????


fuckin crazy dude! More dope collabs than i can shake a stick at! And i can shake sticks very well! No homo!
December 14, 2008 @ 11:20:29
Let me get in on this...

Boader Cafe's Blackened Chicken
Jake One - White Van Music
My L.A. Kings New Eras (The whole box of them)
Chris getting a job at New Balance (Congrats homie)
Royce 5'9s "Love Lock Down" remake, "Scrub Shot Down"
Jimmy Fitz getting smashed by a taxi and getting back up and getting back on his bike shit...
Alchemist f CNN - Follow the Dollar
XXX Vitamin Water
Jordan 6 Carmine
House MD
Black Milk - Losing Out (Crazzzzzy)
Black socks (ankle, low cut and crew)
V-Neck white tees
ACG
Gas prices dropping
My President is black
My Fomaposites are Eggplant
Guilty Simpson - Ode to the Ghetto album
Pistol Pete of ReUp shop visits

Eating a $600 meal in Vegas with Chedda, Deon and Piniero THEN taking a limo to a liquor store that looked like the one in the movie Super Bad THEN Deon proceeding to tote the 40 oz of OE bought at that spot into the 3 zillion dollar a night NBA Hard Wood Suite as if he was diddy boppin through Brockton.

True Blood on HBO
Brek.One bodying Concepts events
Jadakiss
Criminal Minded 2008 - Krs-One & Premo
Beyonce - Single Ladies (Video.... god damn)
Lebron 6 and the Kobe 4 (Not just saying it because I've seen nice pictures... I rock these heavy)
La Coka Nostra - Thats Coke (Video)
Zoey Deschanel (yeah... I don't know why...)
Quantum of Solace
NSW gear
Fresh pair of Timbs (the equivalent of a fresh haircut)
Prodigy - Product of the 80's album
Bun B - Black Friday
Family Guy
Polo (Polo, Polo Golf, RRL, Black Watch), peace to Ralphy and Chedda's Polo connect...

See you in 09
December 14, 2008 @ 16:18:29
does any one kno of "good" hip hop events coming to boston in the next 3 weeks

eastlyn.tumblr.com cookboystuss@gmail.com

December 14, 2008 @ 20:24:43
Let me get in on this...

Boader Cafe's Blackened Chicken


word!

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

December 16, 2008 @ 20:40:32
word!


chicken waco FTW. then blackened chicken.
December 18, 2008 @ 08:40:30
does any one kno of "good" hip hop events coming to boston in the next 3 weeks


x2
December 18, 2008 @ 09:22:24
Necro is gonna be at the middle east...lmao

but seriously....MOP's coming to town at the end of January.

just check out venu websites, (www.mideastclub.com and www.thedise.com,) and the phoenix for shows.
December 18, 2008 @ 11:04:29
Leadz Ent. always has something going on too.

Restless Ent. for club nights and hip hop events too.

Goolge them or something. Put in a little effort. Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit you want me to go to the events and enjoy myself for you too?
December 18, 2008 @ 13:36:58
What up HB?
im heading home to boston on sunday we'll be there until the 5th of Jan soo I need help finding all the dope shops.

So far i know of.
Concepts,Bodega,Karamaloop,Attic,Johnny Cupcakes,Re-up,Awol,Laced,X-Squared,At the buzzard..I think im missing some but yeaa I need to complete the list im coming from Orlando where we only have like 3 shops soo hook it up.

Looking to trade some of these.

got the all black ones in size 8 DS


and these in purple size 8 DS

they fit like 8.5 nikes but im looking to trade looking for

Vans X Bad Brains X Supremes red
or
Vans X Undftd in the bulls colorway

Im not doing Dunks & J's rite now unless there V's blazer trades are welecomes.
Peace.
December 18, 2008 @ 15:19:42
Ew. No disrespect to ya hustle though but those aren't even looking right. smokeyface Reminding me of CR and i hate CR's.
December 18, 2008 @ 21:16:16
Hmm idk about the CR resemblance they look more like Lanvins but its kool not everyone got the same taste I love em just they dont fit me rite.
December 19, 2008 @ 03:25:10
yeah those are fucking gross ^^ no hate either..

you pretty much covered it up there (its @ the buzzer not buzzard)..x squared and johnny cupcakes is a waste of time IMO..but if your on newbury hit karmaloop...or ricardo's if your looking for some more high end shit..
December 19, 2008 @ 04:07:28
yeah those are fucking gross ^^ no hate either..

you pretty much covered it up there (its @ the buzzer not buzzard)..x squared and johnny cupcakes is a waste of time IMO..but if your on newbury hit karmaloop...or ricardo's if your looking for some more high end shit..


lol @ correcting him about at the buzzer and then saying ricardo's smokeyface, riccardi.
December 19, 2008 @ 10:04:00
Originally posted by Inactive User
What up HB?
im heading home to boston on sunday we'll be there until the 5th of Jan soo I need help finding all the dope shops.

So far i know of.
Concepts,Bodega,Karamaloop,Attic,Johnny Cupcakes,Re-up,Awol,Laced,X-Squared

Peace.


i fuckin hate johnny cupcakes......its so played out around here, everyone and there bails bondsman has a tee....but ur from orlando so it really doesnt matter

and is the attic, re-up and Awol near Harvard Square?

eastlyn.tumblr.com cookboystuss@gmail.com

Please login first to reply.
x