Atlanta Shops

January 02, 2008 @ 17:12:18
Yo, there is a new skateshop in lawrenceville, that carries Nike SB. Im pretty sure its the only other shop in ATL to carry SB besides stratosphere.


Where at?
January 02, 2008 @ 19:10:28
naw there is ruin in sandy springs/roswell


Yeah totally right
January 02, 2008 @ 19:11:10
Where at?


2695 sugarloaf parkway

about 7.5 miles south of Discover Mills
January 02, 2008 @ 19:14:16
they do i bought some from them a while ago(last pair btw)
January 02, 2008 @ 20:46:44
Diamond where do you live man? Im mad close to Discover Mills, and live in Lawrenceville. Just mapquested it, its 10 minutes away! If anybody needs pickups I got you. Whats the name though?
January 02, 2008 @ 23:56:34
I live in lawrenceville, near the AMC 18, the shop is New Gen. Its in a shopping plaza beside a store called puppies galore.
January 03, 2008 @ 14:06:45
What you go to peachtree ridge (guessing your in HS)?
January 03, 2008 @ 22:41:23
haha no way, im outta HS in college...
January 04, 2008 @ 14:31:34
Oh nvm then.
January 17, 2008 @ 14:13:19
anyone going to the lupe fiasco concert @ the roxy?
January 20, 2008 @ 15:19:24
lupe is sold out!!!!! ?)

but yo i jus moved to atl from michigan and if yall wanna do a meet up hit me up.. i be in lil 5's and with the munkis downtown so hit me up
January 25, 2008 @ 14:27:43
Whats good ATL!?

The Revive crew from Michigan is just showin some love to all the peeps in ATL. We just launched our online store and we're having our winter sale. We lettin go of our winter clothing for LOW! If you need some gear, come cop it from us!

January 26, 2008 @ 17:13:47
word thats a good look
February 07, 2008 @ 20:45:16
hey atlanta folks, i could use your help out with something...

have any of you been to rare footage recently? if so when was the last time you were able to stop by? were they stocked with new product?

thanks in advance.

3sixteen.com | selfedge.com | ajchen.com | @andrew3sixteen

February 08, 2008 @ 21:48:02
what you mean by the new stuff andrew?

has anybody ever bought non ds shoes from wish before?

oh and i went to the lupe concert, fucking great shit
February 09, 2008 @ 16:20:14
yo my fellow hypebeasters from atl hit me up so we can do a meet up in lil 5 or sumthin
February 11, 2008 @ 16:44:49
Lauren London is supposedly going to South Dekalb mall valentines day! Can ANYONE please verify this ASAP!!!!!!!!!
February 11, 2008 @ 16:47:36
damn you a fiend
February 11, 2008 @ 17:41:22
Nvm, it was all false. Now on to more important issues, KANYE WEST GITDT! Whats up with that? I need 2 tickets, i hope the tickets dont get sold out too fast.
February 11, 2008 @ 18:01:29
i feel you on that, i'm defo going as long as tickets don't sell out. i doubt it will sell out too fast though, nothing really does that in atl
February 11, 2008 @ 18:03:48
I hope its fairly cheap too...this'll be my first concert.
February 11, 2008 @ 18:09:10
i heard it's like 55-75, but you know this being your first concert is like fucking a sex goddess for your first time
February 11, 2008 @ 18:25:38
Yea seriously, and im thinking about bringing the chick too idk..
February 11, 2008 @ 18:48:24
bring somebody you know won't be all sittin down and shit, nothin worse than having to deal with a boring friend, did that last time. it kinda messes up the concert.
February 11, 2008 @ 19:25:18
Oh yea this chick is wild, im sure we would have a good time.
February 12, 2008 @ 10:41:29
kanye wen??? where?? where can i cop the tickets
February 15, 2008 @ 19:46:36
i got my tix, just now. i'm mad excited didn't wanna take the chance of tix selling out. i'm in front the stage.smokeyface
February 15, 2008 @ 19:52:18
i'm taking my dude, he don't know yet though. i'ma suprise him, like a late v day gift.
February 15, 2008 @ 20:16:09
wait you a girl? and i'm up in section 119, good for me and my girl
February 16, 2008 @ 08:34:26
dopeness coped mines see yall there
Please login first to reply.
x