Omaha, nebraska

Inactive User

Sep 19, 2009 @ 20:25
Sounds good, I won't be in there until Dec. but we all def. should meet up.
Sep 20, 2009 @ 00:02
Oh tight!
Yeah, are you going to live at the dorms?
It's madd fun up there. I'm thinking I'll probably be going/living there next year.
Yeah man, just drop a line and I'll meet up most definitely.

Inactive User

Sep 20, 2009 @ 19:08
Nah, I'm gonna be living w/ my brother.
Sep 27, 2009 @ 11:27
yezir colin was good ima be in the O in oct fooo shoooow and in december hit me up
Oct 04, 2009 @ 12:16
Yee yeeeeee
Now I got wheels, so I can go where ever. Ayeee
Oct 22, 2009 @ 23:13
its been a min.. whats good people?
Oct 28, 2009 @ 21:43
its been a min.. whats good people?


nun much
getin aimed at on ames ave
smokin sum newports on newport st
dodgein bullets on dodge

youtu.be/8L5K5z4HAdA

Oct 31, 2009 @ 12:54
i know it has to be boring out there

KARMALOOP - LNGWKND - 20% Off Non-New Items & Free Shipping. SPEND AT LEAST $75.

Inactive User

Nov 01, 2009 @ 20:50
okay
Nov 01, 2009 @ 20:55
Originally posted by Inactive User
Nah, I'm gonna be living w/ my brother.


damn yo where we all gon meet up tho?

bbbltd
two64
westroads
urban outfitters?

suggestion?

youtu.be/8L5K5z4HAdA

Nov 02, 2009 @ 00:57
wherever homie

Inactive User

Nov 02, 2009 @ 14:07
damn yo where we all gon meet up tho?

bbbltd
two64

westroads
urban outfitters?

suggestion?


?
Nov 28, 2009 @ 02:10
Originally posted by Inactive User
?


those are stores homie...

how about everyone meet at two64?

we just need a date

youtu.be/8L5K5z4HAdA

Dec 08, 2009 @ 23:44
i hate this f#@$!n snow!
Dec 08, 2009 @ 23:57
i hate this f#@$!n snow!


me 2 i aint left the fuccin house all day!!!!!

youtu.be/8L5K5z4HAdA

Dec 15, 2009 @ 23:57
yooooooo MEET UP!!!!
Jan 03, 2010 @ 15:09
yooooooo MEET UP!!!!


meet up!!!!!!!!

monday january 9th

at the westroads mall 4:30 pm infront of the gap

pm me for my number to get ahold of me

youtu.be/8L5K5z4HAdA

Jun 01, 2011 @ 17:21
Yall still around??
Jun 02, 2011 @ 08:15
Maxaquin without prescription shipped overnight express
purchase Zyprexa without a prescription online buy Nimotop without rx forum ea com/eaforum/posts/list/6332805 page]buy Renagel mastercard Canada how to order Avodart online without prescription Buy Duphaston without prescription order Revia online with overnight delivery es 5wk com/viewtopic php?f=3&t=422725]Naprosyn delivered overnight buy Trileptal without rx needed overnight Trandate without a rx how to buy Norvasc online without a rx es 5wk com/viewtopic php?f=3&t=421814]Imitrex online overnight delivery cod purchase Celexa online without script Imdur without prescription shipped overnight express how to order Lariam online without prescription forum ea com/eaforum/posts/list/6333564 page]purchase online Temovate without rx order Pepcid free next day airPepcid on line Accupril online overnight delivery cod order Glucovance mastercard in Scotland es 5wk com/viewtopic php?f=3&t=423954]buy Tenoretic without a rx overnight shipping buy rx Demadex without
Sep 05, 2011 @ 11:04
Go big red!
Oct 05, 2011 @ 11:01
no one is around!

http://www.flynesseffect.com @flynesseffect

Please login first to reply.
HYPECHAT 0