Soho - store round up

March 18, 2012 @ 08:46:15
There are so many awesome stores in the Soho area of London. Plus Covent Garden is a short walk away with some stand out spots too.

Not sure we realise how blessed we are! Favourite spots for you? I never tire of visiting Upper Playground. Always freshness in there.

Vote below and add any I forgot. Peace.

"Life is about meeting people, connecting and making things happen" Godspeed-Hellfire

April 16, 2012 @ 11:49:28
woo first HB post...anyway yeah Upper Playground is the shit. originally found out about them when i was in sixth form and went on a trip to San Fran. So stoked when I found they had a London store, there's always something in there that threatens my wallet!

The Hideout is sick too, my friend copped a tight Norse Projects 5panel from there.

And Supreme is 'preme as per blushing

facebook.com/asgods facebook.com/pilotxmusic

April 16, 2012 @ 20:36:28
^Serious? Damn, was in London last Saturday. Did not see Upper Playground.
Foot Patrol is such a hidden gem in Soho

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

April 16, 2012 @ 21:02:33
CP company, Stone Island
April 18, 2012 @ 20:39:44
CP company, Stone Island


Only if your a pwopa nawty geeza!
vid related
April 18, 2012 @ 21:08:10
Soho:
Size?
Foot Patrol
Supreme
Maharishi
The Hideout
Bape
Johnny cupcakes (if you like that kind of thing)
CP company, Stone Island (new store +^same)
Upper playground
No 6 (adidas)

Dover Street:
Dover Street Market
Acne
A.P.C

Covent Garden:
Slam city skates
Size?
Offspring
Kidrobot
Carhartt
April 19, 2012 @ 12:37:40
Good list!

Also Vans, Lee, Puma in Soho. And Vans in Slam City in Covt Gdn.

"Life is about meeting people, connecting and making things happen" Godspeed-Hellfire

April 24, 2012 @ 10:53:39
Don't forget Lazy Oaf just off Carnaby Street - www.lazyoaf.co.uk
April 25, 2012 @ 12:20:24
Also Drop Dead! Not being rude, I mean the shop.

"Life is about meeting people, connecting and making things happen" Godspeed-Hellfire

June 08, 2012 @ 15:28:41
Soho:
Size?
Foot Patrol
Supreme
Maharishi
The Hideout
Bape
Johnny cupcakes (if you like that kind of thing)
CP company, Stone Island (new store +^same)
Upper playground
No 6 (adidas)

Dover Street:
Dover Street Market
Acne
A.P.C

Covent Garden:
Slam city skates
Size?
Offspring
Kidrobot
Carhartt


Bookmarked smokeyface
June 18, 2012 @ 20:01:32
There is a new Streetwear store opening opposite footpatrol selling brands like Diamond etc
June 18, 2012 @ 20:15:44
^Name? Might hit up next time I'm in London

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

June 20, 2012 @ 09:23:09
The Candy Store.

"Life is about meeting people, connecting and making things happen" Godspeed-Hellfire

June 26, 2012 @ 11:26:31
They should do one of these for brick lane
August 21, 2012 @ 18:51:49
Yeahhh, theres a Candy Store in birmingham, stocks HUF, Diamond, Hall of Fame, Ichiban, all that stuff
August 24, 2012 @ 00:01:44
Alright guys.

Nice thread, still building up a knowledge of soho - is there any other places that sell The Quiet Life other than Candy Store?

Cheers
August 29, 2012 @ 00:08:14
Natterjacks in Kingston does, don't know apart from that
September 10, 2012 @ 11:53:32
What about Dark 'n' Cold? tongueface
September 12, 2012 @ 23:23:12
anywhere that sells HUF socks? thanks

WTB: Palace Versafe tee S

September 13, 2012 @ 23:03:35
anywhere that sells HUF socks? thanks


The Candy Store will probably stock plantlife shit... opens on the 21st
September 14, 2012 @ 06:07:22
anywhere that sells HUF socks? thanks


The Candy Store will probably stock plantlife shit... opens on the 21st


cheers man, dyou reckon they'll have an online site?

WTB: Palace Versafe tee S

September 14, 2012 @ 09:24:18
anywhere that sells HUF socks? thanks


The Candy Store will probably stock plantlife shit... opens on the 21st


cheers man, dyou reckon they'll have an online site?


http://thecandystoreclothing.com/
September 21, 2012 @ 21:54:50
the hideout is this trillest
October 09, 2012 @ 20:30:52
hideout is so expensive tho
Please login first to reply.
x