November 26, 2012 @ 04:21 PM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

@sweetne$$ I wish I would have known earlier. I bought minimal miui. In think they icons are pretty clean. Also nice set up.
November 26, 2012 @ 05:29 PM
DreamCast

Post: 362

Join Date: Jun 2012

Location: Animal Pharm

@legit-shit what weather widget you using?

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

November 26, 2012 @ 06:26 PM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

@cloudnein I know it is beautiful widget. I just don't know the skin
November 26, 2012 @ 07:02 PM
DreamCast

Post: 362

Join Date: Jun 2012

Location: Animal Pharm

^if you find out can you pm me? Been trying to figure it out for a minute.

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

November 26, 2012 @ 07:06 PM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo

It's actually the weather app 'Eye In Sky'

I already cracked my screen last night lmao. Took 3 days longer than I thought it would.
Ah well that's what insurance is for..

upthefunk

November 26, 2012 @ 08:40 PM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

@legit-shit it is a huge screen covered in plastic. I would expect it aha. I think I'll be able to take care of my nexus with no case. I did with my iPhone 4.
November 27, 2012 @ 12:46 AM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

Got an email saying my nexus 4 is shipping this week. I'm excited aha.
November 27, 2012 @ 12:55 AM
DreamCast

Post: 362

Join Date: Jun 2012

Location: Animal Pharm

@legit-shit how do you make it show up on the homescreen?

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

November 27, 2012 @ 01:04 AM
frizurd

Post: 587

Join Date: Oct 2007

going to cop the new nexus 4,
are android phones jailbreakable like iphones are, whereby you can get all the apps for free?
if so, how is it called and is it an easy process
thanks

http://thatfix.com/ -- Your daily hip-hop & electronic music fix.

November 27, 2012 @ 02:39 AM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

going to cop the new nexus 4,
are android phones jailbreakable like iphones are, whereby you can get all the apps for free?
if so, how is it called and is it an easy process
thanks

You can get all apps on android for free without root. You just allow no secure sources in settings and download the apk for the app on your browser. Rooting is pretty easy though. With the nexus it will be easier because it is a developers phone. I may root mine when it comes this week.
November 27, 2012 @ 04:02 AM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo

@legit-shit how do you make it show up on the homescreen?


I don't have my phone with me since I brought it back to be exchanged today, but it should be the same as adding any other widget. Long press anywhere on your home screen > add widget > choose widget

@legit-shit it is a huge screen covered in plastic. I would expect it aha. I think I'll be able to take care of my nexus with no case. I did with my iPhone 4.

For me, it's inevitable. I know I will drop it and it will crack, multiple times. When I had my Evo I brought it in to be exchanged 4 times. Then I changed cards and never told Geek Squad or whoever so they stopped charging me insurance. I went on to replace the screen twice on my own, and then crack it once more finally damaging the digitizer.. so that's how it sits now heh.

I'm just a clumsy fucker

upthefunk

November 27, 2012 @ 05:05 AM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

@legit-shit you need an outterbox defender lol. My sister got her's. she loves it. It is huge but I think that I am use to my iPhone again. It will take me a little to get use to my nexus size. Probably like 2 hours.
November 27, 2012 @ 07:50 AM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo

Haha nah I can't mess with bulky cases any more. The Note dos felt/feels perfect in my hand, just need a real slim case for some added grip and I'll be alright. Can't wait to be reunited with it sad

upthefunk

November 27, 2012 @ 02:38 PM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

Haha nah I can't mess with bulky cases any more. The Note dos felt/feels perfect in my hand, just need a real slim case for some added grip and I'll be alright. Can't wait to be reunited with it sad

Yeah I held my sisters. It is big and slippery lol.
November 27, 2012 @ 02:39 PM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

@frizurd nexus 4 goes back on sale at 12 pst
Nexus 4 will be available for purchase later today!
Order yours from Google Play starting today, November 27 at 12:00 noon PST (U.S. only).


SHOP NEXUS 4
Thanks for your interest in Nexus 4. With a stunning 4.7” HD display, amazing Photo Sphere camera, and the latest version of Google Now – Nexus 4 puts the best of Google in the palm of your hand.
November 27, 2012 @ 02:42 PM
99%Shit

Post: 3432

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

If only they'd have announced a 32gb version. N4 even has LTE here in Canada.

narsha.narsha.narsha

November 27, 2012 @ 02:53 PM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

If only they'd have announced a 32gb version. N4 even has LTE here in Canada.

Yeah it gets great speeds in Canada. I'm good with 16. I tend to clear out crap in my phones anyways. I have a 32gb ipad for gaming and stuff.
November 27, 2012 @ 04:46 PM
BDKMV

Post: 135

Join Date: Nov 2011

Location: 5280

Finally getting Jelly Bean today. HTC is shitting on Samsung in terms of getting their updates rolled out. Took forever to 4.0 on my S2.
November 27, 2012 @ 07:42 PM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

Finally getting Jelly Bean today. HTC is shitting on Samsung in terms of getting their updates rolled out. Took forever to 4.0 on my S2.

Yeah took them forever to roll it out. That is why I bought a nexus.
November 27, 2012 @ 07:44 PM
unknown force

Post: 414

Join Date: Feb 2007

Location: san diego

galaxy note 2 shipped today with VZW
gonna be here on the 29th cool

replacing my htc thunderbolt
November 28, 2012 @ 12:24 AM
|||||| |||||| ||||||

Post: 655

Join Date: Jan 2010

Location: Oregon


On my nexus 7 running jelly bean. No root.

| devenmmccoy.tumblr.com | | devenmmccoy | IG | https://www.flickr.com/photos/78628245@N07/

November 28, 2012 @ 04:48 AM
mumbai

Post: 929

Join Date: Nov 2008

for at&ts galaxy s3, the latest software update is 4.0.4 still right? cause my friend has tmobile and hes on 4.1 something
November 28, 2012 @ 04:57 AM
pointforward

Post: 255

Join Date: Sep 2012

Location: Sydney, Australia

hmmm galaxy note 2 or a samsung S3....
November 28, 2012 @ 05:21 AM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4362

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA

I'm a poor peasant but I just finally "upgraded" to 4G smartphone.

I got LG Motion 4G from MetroPCS. I like it so far. I already got Go Launcher which is fuckin way better than Ice Cream Sandwich OS imo.

Speed is just cool and I've heard MetroPCS doesnt even really provide real LTE speed. However I'm just happy im fuckin over with 3G.

I'm too dumb to root so w/e. Last time I've tried I had to factory reset lololol

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

November 28, 2012 @ 06:47 AM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

for at&ts galaxy s3, the latest software update is 4.0.4 still right? cause my friend has tmobile and hes on 4.1 something

4.1 is the latest. AT&t is just taking forever to push the update.
November 28, 2012 @ 06:48 AM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

hmmm galaxy note 2 or a samsung S3....

At this point the note 2 will last you longer. In a few months leaks of the s4 will be popping out.
November 28, 2012 @ 06:49 AM
Mr_Chukes

Post: 2385

Join Date: Mar 2012

Location: California

It is official. My nexus 4 will be in tomorrow smile
November 28, 2012 @ 07:28 AM
Hellah Fresh

Post: 4048

Join Date: Dec 2006

hmmm galaxy note 2 or a samsung S3....


Im kinda in the same boat but more leaning towards the Note2 after watching a few youtube reviews and comparisons. Most likely ill get the Note2 and upgrade to the S4 if it is worth it.
November 28, 2012 @ 09:34 AM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4362

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA

yo i've already reformatted my MicroSD card but it still wont recognize it. it tells me there's no external storage.

how do i fix it? it's odd i cant seem to find the MY FILES folder/app neither.

thanks in advance.

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

November 28, 2012 @ 02:58 PM
99%Shit

Post: 3432

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

I already got Go Launcher which is fuckin way better than Ice Cream Sandwich OS imo.



C'mon son, Go Launcher is a poor choice if you're running 4.0+. Stock launcher is better, but Holo, Nova, Trebuchet, and Apex are all WAY better than Go Launcher.


As to why you can't find you 'My Files' folder, it's because there isn't one on most stock phones. I'd recommend Solid Explorer. Try that, if it can't find the sdcard0 or sdcard1 mounts, you're probably out of luck.

narsha.narsha.narsha


Please login first to reply.
Back To Top