Labor Day - Enjoy 25% Off Your Order. Use code: LABORDAY25
January 11, 2011 @ 11:29 PM
somet

Post: 929

Join Date: Aug 2008

Location: selegna sol

SMH at this Lakers game, 51 point lead, REALLY?


smile
January 11, 2011 @ 11:30 PM

Inactive

We're shitting down the Cavs throat lol. We've been playing pretty good recently. I just hope we can sustain this effort for the rest of the season.
January 11, 2011 @ 11:36 PM
Juki

Post: 2146

Join Date: Aug 2008

go lakers!

Doubleclutchhoops.com

January 11, 2011 @ 11:51 PM
goldengoose

Post: 1285

Join Date: Feb 2009

Location: LA County

here we go cool
January 22, 2011 @ 12:17 AM

Inactive

Our size is amazing, we were dominating the boards tonight (+20). Kobe caught fire at the right time too and ran the 3rd quarter.
January 26, 2011 @ 07:12 AM
Ace.

Post: 1602

Join Date: Aug 2008

Location: └A

Our size is amazing, we were dominating the boards tonight (+20). Kobe caught fire at the right time too and ran the 3rd quarter.

Yep, Kobe's been shooting pretty good lately.

7 of 8 games w. 50%+ & i think the one game he was 8-17.
So not bad at all from the mamba.
January 28, 2011 @ 04:26 PM
antoinedenis

Post: 31

Join Date: Jan 2011

Location: Toronto

posting just to have my quota to put pics
January 30, 2011 @ 09:47 AM
Ace.

Post: 1602

Join Date: Aug 2008

Location: └A

Celtics todayyyyyyy
January 30, 2011 @ 02:41 PM
Juki

Post: 2146

Join Date: Aug 2008

Ready to losecool

Doubleclutchhoops.com

January 30, 2011 @ 02:47 PM
shakintheD

Post: 2366

Join Date: Jul 2009

Whtere to watch the game online??
January 30, 2011 @ 05:12 PM
steyonmygrind

Post: 67

Join Date: Oct 2006

fuckkkkkkkkkkkk
January 30, 2011 @ 05:13 PM
steyonmygrind

Post: 67

Join Date: Oct 2006

bostonnnnnnn
January 30, 2011 @ 05:13 PM
Ace.

Post: 1602

Join Date: Aug 2008

Location: └A

Only Kobe showed up 2 play.

smh
Pau going back to 08' gasoft mode, team needs something to spark them, tbh.
January 30, 2011 @ 05:16 PM
steyonmygrind

Post: 67

Join Date: Oct 2006

i hate the celtics
January 30, 2011 @ 05:16 PM
Juki

Post: 2146

Join Date: Aug 2008

yea but Kobes gotta get his teamates involved. Doesn't matter if one player shows up. Hence:


courtesy of my blog haha

Doubleclutchhoops.com

January 30, 2011 @ 05:17 PM
steyonmygrind

Post: 67

Join Date: Oct 2006

i fucking hate the celtics
January 30, 2011 @ 05:17 PM
steyonmygrind

Post: 67

Join Date: Oct 2006

fuck your blog
January 30, 2011 @ 05:18 PM
steyonmygrind

Post: 67

Join Date: Oct 2006

kobe did what he could, nobody else put in any work
January 30, 2011 @ 05:20 PM
Juki

Post: 2146

Join Date: Aug 2008

he didn't let anyone else put in work. Its a team game

Doubleclutchhoops.com

January 30, 2011 @ 05:21 PM
Justiu

Post: 706

Join Date: Feb 2010

Location: Los Angeles

smh

how the fuck did ron artest go 1-10 and end up with the best +/- ?

Gasol hasnt been consistent the past two months.

hb fell off / justinlifestyle.tumblr.com

January 30, 2011 @ 05:23 PM
Juki

Post: 2146

Join Date: Aug 2008

Mann, I don't know how Boston lost to these guys in the finals. Boston goin all the way this yearcool

Doubleclutchhoops.com

January 30, 2011 @ 05:33 PM
Ace.

Post: 1602

Join Date: Aug 2008

Location: └A

he didn't let anyone else put in work. Its a team game


Did u see Pau's soft fade against Big Babylittle nіgga?


Pretty much exemplifies everyone elses play (besides KB today)
January 30, 2011 @ 07:19 PM
brannen

Post: 1681

Join Date: Dec 2007

Location: Los Angeles

Fuck Gasol
January 30, 2011 @ 10:42 PM
backson

Post: 375

Join Date: Aug 2010

if it weren't for gasol the lakers wouldn't have won the title last year. stop making excuses, the celts were just the better team today and put it on the fakers. cool
January 31, 2011 @ 09:03 AM

Inactive

It's safe to say we don't give a fuck on giving up home court advantage.
January 31, 2011 @ 05:44 PM
&bullshit

Post: 1288

Join Date: Aug 2008

Location: Los Angeles

he didn't let anyone else put in work. Its a team game


lol yeah but the whole team was sucking so it would have probably been worse if he let the others "put in work". Kobe was shooting well above 60% the majority of the game. Gasol didn't show up and neither did our defense at the end of the game. Besides, ain't no way the celts have another 70% shooting half against the lakers. no way.

http://92riots.tumblr.com/

January 31, 2011 @ 06:29 PM
Stilo

Post: 513

Join Date: Nov 2010

How come Kobe's jersey never fits him?
February 1, 2011 @ 05:03 PM
youngtrane

Post: 30

Join Date: Feb 2011

yeah i noticed that too, the back was all falling out
February 2, 2011 @ 12:09 PM
Ace.

Post: 1602

Join Date: Aug 2008

Location: └A

Word around town is Artest wants out:
forums.realgm.com/boards/viewtopic.php?f=19&t=1089056
February 2, 2011 @ 12:13 PM
DunkPunk

Post: 4604

Join Date: Jun 2006

Location: L.A.

oh nooooooooooo ron-ron has been playing soooo great lately.............................................

CURRENTLY IN LONDON.


Please login first to reply.
Back To Top