EPL discussion thread

February 11, 2013 @ 21:54:55 PM
Post: 2852
Join Date: Nov 2011
Location: Eastside Westside Genocide
zammm just when you think Liverpool might be goin on a streak hahaha


sike

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

February 27, 2013 @ 15:19:36 PM
Post: 318
Join Date: Nov 2010
Location: Queens
PUYOL OUT FOR HIP REPLACEMENT
February 28, 2013 @ 07:36:46 AM
Post: 4218
Join Date: Jan 2010
Location: KALI4NIA
zamn good to see Barcelona getting crushed.

The story would've been different if Casias was a goalie but hey Real did really good.

Did u see the reaction of Messi when Ronaldo scored the penalty? He had that double palm LOLLL

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

February 28, 2013 @ 18:27:25 PM
Post: 2852
Join Date: Nov 2011
Location: Eastside Westside Genocide

http://www.youtube.com/watch?v=Ry5STUpmlpA
.....smh

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

March 03, 2013 @ 06:42:31 AM
Post: 4218
Join Date: Jan 2010
Location: KALI4NIA
LOL @  BARCELONA

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

March 03, 2013 @ 07:50:36 AM
Post: 1432
Join Date: Oct 2008
Location: Los Angeles
Napoleon, did you hear about Arsenal being potentially purchased by Middle East investors? Lol we might have the next PSG on our hands...


LOL @  BARCELONA
well, Barcelona got robbed of that penalty in stoppage.

Arsenal need to win tomorrow or they can kiss Champs league goodbye next year.
March 03, 2013 @ 07:51:30 AM
Post: 1432
Join Date: Oct 2008
Location: Los Angeles
PUYOL OUT FOR HIP REPLACEMENT
lol when i saw this I was like "dude needs to retire ASAP." He's just not the same anymore and he's constantly getting injured every game.
March 04, 2013 @ 07:12:07 AM
Post: 4218
Join Date: Jan 2010
Location: KALI4NIA
i hate to be Arsenals fan. They continue to let their fans down.

oh yeah the current owner refused the deal offered by the arab oil rich person.

Why would he want to sell the well known and still popular football club when he got himself a head coach with a master degree in economics who always bringing him money from selling off their super stars??

he making paper so he aint interested. 


Man U vs. Real 
AC Milan vs. Barcelona

smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

March 04, 2013 @ 15:19:23 PM
Post: 2322
Join Date: Jun 2008
Location: Tokyo
I'm happy for milan. i hope they pull through vs barca.
March 04, 2013 @ 15:42:11 PM
Post: 2322
Join Date: Jun 2008
Location: Tokyo
Napoleon, did you hear about Arsenal being potentially purchased by Middle East investors? Lol we might have the next PSG on our hands...


LOL @  BARCELONA
well, Barcelona got robbed of that penalty in stoppage.

Arsenal need to win tomorrow or they can kiss Champs league goodbye next year.
Nah. Barca didn't get robbed. it was a 50/50 call at best. Dude dove like a pro swimmer and took full advantage of it. Maybe if he didnt exaggerate so much, it would have been a penalty. The ref was sick of all the diving from earlier. #boywhocriedwolf. the second ronaldo subbed in, barca was shut down completely. messi disappearing in big games as of late.

although, in their defense, their head coach is dying and they have a video boy doing the coaching...shame. real is looking unstoppable at the moment. should be a good match vs ManU.
March 08, 2013 @ 07:34:00 AM
Post: 2852
Join Date: Nov 2011
Location: Eastside Westside Genocide
https://www.youtube.com/watch?v=5IUXzo3NrJE&feature=youtube_gdata_player
Watch at ur own expense. Dude got an 11 match ban for this shit.

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

March 09, 2013 @ 15:40:13 PM
Post: 92
Join Date: Oct 2012
laughing at everton, lost 0-3 at home to wigan in the FA cup, scoucehh
March 10, 2013 @ 18:28:38 PM
Post: 2587
Join Date: Sep 2011
united 2-2 chelsea
played well for 11 minutes
score 2 goals
play like shit for the other 79 minutes
concede 2 goals

almost a carbon copy of the last time. fergie is a pussy for trying to park the bus after they went 2-0 up. rafa did something right for once with the substitutions.
March 17, 2013 @ 17:02:19 PM
Post: 2852
Join Date: Nov 2011
Location: Eastside Westside Genocide
Lmao let the self destruction begin smokeyface RIP Spurs
#MindTheCollaspe
(Invalid img)

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

April 04, 2013 @ 21:30:43 PM
Post: 2852
Join Date: Nov 2011
Location: Eastside Westside Genocide
RIP Bale 
#MindTheCollaspe

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 08, 2013 @ 17:51:49 PM
Post: 92
Join Date: Oct 2012
Manchester derby tonight, hark now hear the city sing
#PrideInBattle 
April 09, 2013 @ 02:44:27 AM
Post: 2587
Join Date: Sep 2011
Giggs is really starting to look his age. He was so bad

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 09, 2013 @ 04:28:59 AM
Post: 2587
Join Date: Sep 2011
To be fair Welbeck has played well on the wings so far this season, especially against Madrid both home and away. Valencia is nowhere near as good as he was last season, his form is dreadful. Nani was poor against Chelsea and I can understand why he didn't start. Hernandez is better coming of the bench but RVP hasn't scored in 9 (10 now) games so maybe it was worth a shot giving him a start.
Where Fergie got it wrong was starting Giggs and Carrick together in the middle. Giggs+Carrick vs Milner+Barry+Toure: Ofcourse City dominated, I predicted that the moment I saw the lineups.
 
That midfield needs work this summer. I hope Ferg doesn't let Scholes retire (for a second time) without properly replacing him.
April 13, 2013 @ 13:16:22 PM
Post: 695
Join Date: Aug 2012
Location: London
Need Mario Gotze. 
April 23, 2013 @ 07:27:02 AM
Post: 1432
Join Date: Oct 2008
Location: Los Angeles
Need Mario Gotze. 
Apparently hearing that he's signing with Bayern come summer time.
April 23, 2013 @ 07:27:46 AM
Post: 1432
Join Date: Oct 2008
Location: Los Angeles
Side note, semi-finals tomorrow. Sincerely don't want to see an El Classico final. C'mon BAYERN!
April 23, 2013 @ 11:04:19 AM
Post: 2852
Join Date: Nov 2011
Location: Eastside Westside Genocide
There is no loyalty in football. How can Gotze play for a club since he was 10 and then join there arch rivals?
And its not like they arent winning shit, They won the Bundesliga twice. smh No Loyalty. Only money. 

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

April 24, 2013 @ 04:58:27 AM
Post: 1749
Join Date: Jul 2008
Location: TEXAS
Missing in action here, it's been a while.
Props to United, but I feel like they weren't that big of a threat this year? They had mad injuries too. RVP did perform well though.

As for Chelsea, our defense blew this year. Rafa's selection was similar to AVB, you didn't know what to expect. Players I'd like to see released, Mikel and maybe even David Luiz. Hoping Super Frank stays, we're shit without him at times. We played so many games this season, and there's already matches set right after the season ends.

Insta: @jthrillah

April 24, 2013 @ 17:47:51 PM
Post: 2587
Join Date: Sep 2011
There is no loyalty in football. How can Gotze play for a club since he was 10 and then join there arch rivals?
And its not like they arent winning shit, They won the Bundesliga twice. smh No Loyalty. Only money. 
He moved to the best team in the world right now. If I were him I wouldn't give a single fuck.
April 25, 2013 @ 09:12:51 AM
Post: 4218
Join Date: Jan 2010
Location: KALI4NIA
Son, Heung Min, the young Korean striker on Hamburg might be joining Dortmund.

I hope he does.

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

April 27, 2013 @ 18:02:25 PM
Post: 2587
Join Date: Sep 2011
Son, Heung Min, the young Korean striker on Hamburg might be joining Dortmund.

I hope he does.
lol that's who they're replacing Lewandowski with?
April 27, 2013 @ 18:07:27 PM
Post: 2587
Join Date: Sep 2011
lmao Newcastle getting destroyed.

Pardew's 8 year contract is really looking like a stupid decision right now.
April 28, 2013 @ 02:29:04 AM
Post: 2322
Join Date: Jun 2008
Location: Tokyo
what's good HBFC? been a minute.

still recovering from the 4-1 rape vs dortmund...

REAL MAKING A COMEBACK DOE.

3-0 LETS DO THIS. 


edit: fuck life. 
Please login first to reply.
x