Official NBA Discusion Thread

October 07, 2012 @ 00:52:58 AM
Post: 2057
Join Date: Aug 2008
anyone is a fan of rockets? this young team will be interesting this season!


I cant wait to see what they do. They'll be one of the most interesting teams this season. Lin, Royce White, Lamb (might be rookie of the year) and Jones are all brand new players worth watching.

on the real though, damian lillard's gonna be someone to watch out for. kid moves like rose and has a stroke like billups. dangerous.


I like the way you think. Co-sign. Lillards gonna shock a lot of people.

Doubleclutchhoops.com

October 07, 2012 @ 06:43:57 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
Lillard is a BEAST smokeyface

also rooting for Bradley Beal

He's cute? I bet he ain't #Hansum

October 07, 2012 @ 15:04:29 PM
Post: 2387
Join Date: May 2011
Location: 617/781/508
@gilly-suits

You coming down to BK on the 15th of November?

Copping a few tickets right now. The lakers game is sold out. Was about to boo Dwight Howard.



I would need 2 tix if I come down GF would most likely wanna come
October 11, 2012 @ 05:20:26 AM
Post: 622
Join Date: Apr 2009

est. mcmxcii

October 12, 2012 @ 00:33:53 AM
Post: 165
Join Date: Jul 2012
Well, I guess it will be LeBron time now for a couple of years.
Lakers are too old


No way. It's all LA this year son. LeBron will get more rings, but not this year. Heat can't match up at center or point guard

plus Kobe is still kobe.. yeah a little old but he's still the mamba
October 12, 2012 @ 03:16:23 AM
Post: 417
Join Date: Sep 2012
Originally posted by Inactive User


You can't blame Ray, the Celtics have been shopping him around forever. No need to get all butthurt over a player moving on.


Not butthurt. Ray Ray has been my fav player since he was in a Bucks uni. Him and Rondo's feuding was no good for the team. Shopping him around was smart. Older player expiring contract -you get the idea. Then he recently said his ankle is a lingering issue. I'm glad the Celts got rid of him, I would like to see my team healthy for once entering the season and playoffs. Plus the choice of replacements was clutch. Jason Terry and Courtney Lee are good scorers and Lee is a better defender than Ray Ray. Especially in the Celts defense system.


Yeah I agree with everything you said...I wasn't rally disagreeing your response, more the whole "fuck ray allen" thing....You can't be mad at a veteran player for leaving money on the table to go to a contender...It's widespread in every sport


As a Celts fan, it really wasn't Ray's decision to move to a different team that pissed the entirety of Boston off.. it was his choice to go to the Heat, the team we lost to back-to-back in the playoffs. I agree moving him was probably for his and our benefit considering Rondo and Ainge tension, amongst other things, but still man.. it's the fucking Heat.
October 12, 2012 @ 19:43:50 PM
Post: 525
Join Date: Feb 2010
http://www.atlnightspots.com/deron-williams-covers-sports-illustrated-gets-aired-out-by-deshawn-stevenson/

I swear it's like everyday Deron Williams reminds me more and more of Stephon Marbury. The talent to be an elite player but in reality he's not even a top 5 pg in the league. It's pretty pathetic how the media just constantly gives this dude a pass.

We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils

October 13, 2012 @ 08:03:20 AM
Post: 1630
Join Date: Jan 2007
^ you must be stupid as fuck

http://espn.go.com/new-york/nba/story/_/id/8496131/deshawn-stevenson-atlanta-hawks-apologizes-former-teammate
October 13, 2012 @ 18:32:30 PM
Post: 525
Join Date: Feb 2010
^ you must be stupid as fuck

http://espn.go.com/new-york/nba/story/_/id/8496131/deshawn-stevenson-atlanta-hawks-apologizes-former-teammate


I couldn't care less if he apologizes. Everything I said stands. I was debating if he was 6th or 7th best pg in the league but I gave him the nod over Nash because of youth alone.

Was Deron quitting last season and whining about how the roster stunk any different than Marbury writing "all alone" on his sneakers? Marbury was a cancer but Williams seemingly gets a pass year after year...

Fact is, he got the longest tenure coach in the NBA to quit only to be dealt soon after and quit on his team last year...

He's a very talented PG, just like Marbury was...but like Marbury, he lacks a winners mentality, is a piss poor leader and has become grossly overrated.

We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils

October 14, 2012 @ 16:38:43 PM
Post: 9153
Join Date: Mar 2007
Location: Brooklyn, NY


smokeyface

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 15, 2012 @ 13:41:06 PM
Post: 9153
Join Date: Mar 2007
Location: Brooklyn, NY
Anybody down for a fantasy league?

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 16, 2012 @ 00:53:20 AM
Post: 9153
Join Date: Mar 2007
Location: Brooklyn, NY
Lopez with 6 rebounds in the first half smokeyface

Can't wait until Nov 1st when we murder the manhattan knickzzz.

I have not seen anyone in BK with knickzzz gear smokeyface

Victor Cruz fucks with the Nets and Jigga man smokeyface

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 16, 2012 @ 02:17:12 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
Anybody down for a fantasy league?

@dstyles I am

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

October 16, 2012 @ 02:30:07 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
how exactly do fantasy leagues work?

He's cute? I bet he ain't #Hansum

October 17, 2012 @ 00:22:15 AM
Post: 3199
Join Date: Jul 2009
October 17, 2012 @ 02:11:28 AM
Post: 2387
Join Date: May 2011
Location: 617/781/508
^ you must be stupid as fuck

http://espn.go.com/new-york/nba/story/_/id/8496131/deshawn-stevenson-atlanta-hawks-apologizes-former-teammate


I couldn't care less if he apologizes. Everything I said stands. I was debating if he was 6th or 7th best pg in the league but I gave him the nod over Nash because of youth alone.

Was Deron quitting last season and whining about how the roster stunk any different than Marbury writing "all alone" on his sneakers? Marbury was a cancer but Williams seemingly gets a pass year after year...

Fact is, he got the longest tenure coach in the NBA to quit only to be dealt soon after and quit on his team last year...

He's a very talented PG, just like Marbury was...but like Marbury, he lacks a winners mentality, is a piss poor leader and has become grossly overrated.


I actually kinda agree with this though Deron Williams would shit on Starbury any day.
October 17, 2012 @ 20:31:03 PM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
Leandro Barbosa officially signed to the Celtics smokeyface smokeyface best off season by Ainge yet imo

Doc is gonna have fun with these guys

He's cute? I bet he ain't #Hansum

October 18, 2012 @ 05:50:21 AM
Post: 525
Join Date: Feb 2010
Originally posted by Inactive User
^ you must be stupid as fuck

http://espn.go.com/new-york/nba/story/_/id/8496131/deshawn-stevenson-atlanta-hawks-apologizes-former-teammate


I couldn't care less if he apologizes. Everything I said stands. I was debating if he was 6th or 7th best pg in the league but I gave him the nod over Nash because of youth alone.

Was Deron quitting last season and whining about how the roster stunk any different than Marbury writing "all alone" on his sneakers? Marbury was a cancer but Williams seemingly gets a pass year after year...

Fact is, he got the longest tenure coach in the NBA to quit only to be dealt soon after and quit on his team last year...

He's a very talented PG, just like Marbury was...but like Marbury, he lacks a winners mentality, is a piss poor leader and has become grossly overrated.


I actually kinda agree with this though Deron Williams would shit on Starbury any day.


Deron is obviously more mentally stable then Marbury ever was which is why he has seen more "success" then him in his career but if we're speaking from a pure basketball talent perspective it's not even a discussion, Marbury hands down.

We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils

October 18, 2012 @ 18:57:15 PM
Post: 1611
Join Date: Apr 2009
rumors going around espn and the internet today that the lakers might be looking to make a run for lebron in 2014.....wow
October 18, 2012 @ 19:08:38 PM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
rumors going around espn and the internet today that the lakers might be looking to make a run for lebron in 2014.....wow


tbh i wanna see a return to cleveland for lebron. pair him up with kyrie irving and it could have potential

He's cute? I bet he ain't #Hansum

October 19, 2012 @ 21:02:05 PM
Post: 3199
Join Date: Jul 2009
October 19, 2012 @ 21:21:44 PM
Post: 525
Join Date: Feb 2010
Brooklyn #7 jersey bought, time for this season to start


Word? You peep that sale too?



Would've copped one myself but I couldn't find Jerry Stackhouse's smh

We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils

October 20, 2012 @ 04:40:57 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626


RIP CURRY

dude got anotha sprained ankle

He's cute? I bet he ain't #Hansum

October 20, 2012 @ 20:26:07 PM
Post: 176
Join Date: Feb 2012
Location: Yass
looking for a 2peat this year with the heat
October 20, 2012 @ 21:42:56 PM
Post: 1564
Join Date: Jun 2009
what yall know about dallas winning the championshio?
prolly nothin
October 21, 2012 @ 03:35:36 AM
Post: 739
Join Date: Oct 2012
Location: 313
Detroit Pistons. Hope we have a good season this year. Looking pretty good in the pre-season.

Pretty Young Thug

October 21, 2012 @ 07:42:56 AM
Post: 622
Join Date: Apr 2009
I'll be down for an hb fantasy league.

est. mcmxcii

October 25, 2012 @ 04:02:25 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
Pau Gasol is the Drake of the NBA, wish we would have traded his soft ass instead of Bynum

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

October 25, 2012 @ 17:33:13 PM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
Originally posted by Inactive User
David Stern will step down as NBA commissioner on Feb. 1, 2014, league sources tell Y! Sports. Deputy Adam Silver will replace Stern.


about time fuckboy

He's cute? I bet he ain't #Hansum

October 25, 2012 @ 18:15:40 PM
Post: 898
Join Date: Jul 2010
I hope every public appearance he gets, even down to his last one, he get's booed into silence.
Please login first to reply.
x