Official NBA Discusion Thread

May 22, 2012 @ 06:21:48
im fucking depressed right now.
May 22, 2012 @ 06:44:03
They need to acquire steve nash and dwight smokeyface
May 22, 2012 @ 06:49:37
Well fuck, hopefully the Lakers make some big changes...
May 22, 2012 @ 06:57:23




May 22, 2012 @ 07:15:13
^^^ hahaha
May 22, 2012 @ 08:28:03
May 22, 2012 @ 18:19:53
I feel bad for Kobe man, he's his whole team he basically had half of the damn points last night. Lakers need help and what the fuck is up with Bynum and his answer about wanting to be a Laker or not?
May 22, 2012 @ 21:21:33






Lol, good for Fisher though.

We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils

May 23, 2012 @ 15:49:06
laker fans need to chill out okc is the better overall team.
May 23, 2012 @ 15:50:25
So, this means D-Fish is gonna continue to improve his game? I know he's old as hell and is benched half the time.

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

May 23, 2012 @ 16:45:35
laker nation, we'll be back younger and better next season, believe that, mitch and jim already going to work

taskforce bitch mob nigga

May 23, 2012 @ 17:37:21
bynum > dwight
May 23, 2012 @ 17:43:56
But Bynum is a faggot tho.

Instagram: prxsh

May 23, 2012 @ 22:00:10
bynum is a beast, put some more muscle on and grow up, he'll be even better

taskforce bitch mob nigga

May 24, 2012 @ 01:24:44
gay ass haslem suspended for a game and bum ass pittman suspended for 3, fuck the heat

taskforce bitch mob nigga

May 24, 2012 @ 02:15:52
May 24, 2012 @ 02:25:59
A.I. still wearing baggy shit like it's 2003.







May 24, 2012 @ 02:49:09
lol i saw that shit

taskforce bitch mob nigga

May 25, 2012 @ 15:35:43
A.I. still wearing baggy shit like it's 2003.


That's cause that shit is from 2003. Niggas broke remember lol.
May 25, 2012 @ 16:53:44
OKC vs San Antonio is going to be an amazing series. I can't wait!
May 25, 2012 @ 22:08:14
^Co-sign, best one in recent years I'd say

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

May 25, 2012 @ 22:11:08
no its not..spurs are gonna sweep em
May 26, 2012 @ 01:22:17
kyrie doing work


so dope

waffles

May 26, 2012 @ 02:23:19
Originally posted by Inactive User
no its not..spurs are gonna sweep em


Not a chance. At least 6 games, probably 7.
May 27, 2012 @ 02:42:22
Gilly Suits
Celtics versus Miami. Let's go Celtics! Celtics in 6 with or without Bosh.
May 27, 2012 @ 02:55:35
Originally posted by Inactive User
Celtics versus Miami. Let's go Celtics! Celtics in 6 with or without Bosh.



LTE bands will make her dance.

May 27, 2012 @ 04:05:38
Originally posted by Inactive User
Celtics versus Miami. Let's go Celtics! Celtics in 6 with or without Bosh.


It's bout to get real ugly but I hope those celtics tax dat assss.
May 27, 2012 @ 13:16:26
Thunder vs Heat.

Thunder win in 5

It's already set.

David Stern is looking to reward Lebron by finally giving him his ring next year in a rematch versus the Thunder.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

May 27, 2012 @ 14:21:02
Originally posted by Inactive User
Celtics versus Miami. Let's go Celtics! Celtics in 6 with or without Bosh.


If Avery Bradley was playing I might agree with you. Him and Shumpert are my favorite rookies in the league right now.

Ya'll got no answer for Wade tho.

We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils

May 27, 2012 @ 14:59:33
Thunder vs Heat.

Thunder win in 5

It's already set.

David Stern is looking to reward Lebron by finally giving him his ring next year in a rematch versus the Thunder.


boy you crazy thunder is not getting passed the spurs.

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

Please login first to reply.
x