Official NBA Discusion Thread

April 28, 2012 @ 21:55:05
that gif is a foul but not a flagrant

the reason it is a foul is because tyson lunged forward and left his feet to create the contact had he stayed still it would have been ok
April 28, 2012 @ 21:56:16
def a foul but flagrant is bullshit

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 28, 2012 @ 22:56:46
Superman gone, Rose gone, Celtics are average... Heat are for sure gonna be Eastern champs. LBJ might get that ring and everyone can stop bitching.

The West is wild doe. Hoping the Spurs come out on top their... I know Denver won't, as usual smh.

Instagram: prxsh

April 28, 2012 @ 23:23:18
According to some spoiler I read, David Stern is now thinking of letting the Heat sweep the Thunder. He's even entertaining the idea of LeBron getting revenge on Tim Duncan & Co.

edit: and lol@Bulls. told you them nikkas suck.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

April 28, 2012 @ 23:29:19
Spurs a small market team...it wouldn't make sense.
April 29, 2012 @ 01:20:24
Authentic D. Rose Home Jersey

(Invalid img)
April 29, 2012 @ 01:30:48
Spurs a small market team...it wouldn't make sense.


Because its the 7th largest city in the U.S right?
April 29, 2012 @ 01:33:04

Instagram: prxsh

April 29, 2012 @ 12:48:02
Gilly Suits
Moderator
Superman gone, Rose gone, Celtics are average... Heat are for sure gonna be Eastern champs. LBJ might get that ring and everyone can stop bitching.

The West is wild doe. Hoping the Spurs come out on top their... I know Denver won't, as usual smh.


Average Celtic team won the season series... Though if you go off spoilers, they should lose like the rest
April 29, 2012 @ 13:20:01
Spurs a small market team...it wouldn't make sense.


Because its the 7th largest city in the U.S right?

Kid, they're not even top 20. Market=people
http://en.wikipedia.org/wiki/Table_of_United_States_Metropolitan_Statistical_Areas
April 30, 2012 @ 00:29:46
Damn Denver gonna be gone for sure now. smh

Instagram: prxsh

April 30, 2012 @ 04:12:36
lmaoooooooooo at memphis blowing a 30 point lead at home
April 30, 2012 @ 04:22:37
bulls still got this, bench mob raped tha heat before and theyll do it again. John Lucas III>
April 30, 2012 @ 04:25:31
that memphis game was sad smh I still see memphis winning the series though
April 30, 2012 @ 04:29:05
Got damn Memphis...:lol
April 30, 2012 @ 04:40:48
bulls still got this, bench mob raped tha heat before and theyll do it again. John Lucas III>

lol
April 30, 2012 @ 15:46:48
Hello Brooklyn

http://www.nba.com/nets/brooklyn/hello_brooklyn.html

http://www.youtube.com/watch?v=UPDpyZd3ke8

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

April 30, 2012 @ 16:29:36
Can't believe how the grizzlies just collapsed last night. Amazing come back by the Clips.

bulls still got this, bench mob raped tha heat before and theyll do it again. John Lucas III>


The playoffs are a different beast and stars carry their teams. John Lucas III? bitch please! Bulls are no longer championship contenders just a tough out. I wouldn't be surprised if they lose game 2 to Philly.
April 30, 2012 @ 19:15:26
Hello Brooklyn

http://www.nba.com/nets/brooklyn/hello_brooklyn.html


Ain't nobody care about a team not in the playoffs. Sure, they got a couple cool t-shirts and a dope draft day cap, but they're nobodies with a cool name/owner.
That being said, Lakers got this.
And I know Indy lost the 1st game, but don't count them out against the Heat. They got depth, and all it takes is one instant for Bron to get butt hurt for this playoffs to flip upside down.
April 30, 2012 @ 19:21:52
Damn Denver gonna be gone for sure now. smh


They're just too much size.

We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils

April 30, 2012 @ 19:53:32
Damn Denver gonna be gone for sure now. smh


They're just too much size.

too much kobe
April 30, 2012 @ 20:08:01
Bynum, and Gasol surprisingly are too much for us. If one Lawson was a foot taller smh. AAA can par decently with Kobe.

Instagram: prxsh

April 30, 2012 @ 20:16:22
Bynum, and Gasol surprisingly are too much for us. If one Lawson was a foot taller smh. AAA can par decently with Kobe.

surprisingly? how are you surprised lol Bynum is a beast now and Pau has always been a great 7 footer
April 30, 2012 @ 20:46:28
I never found Gasol to be that great, Bynum has been a bitch to us all season.

Instagram: prxsh

April 30, 2012 @ 20:48:24
I never found Gasol to be that great, Bynum has been a bitch to us all season.

ok great might be a bit exaggerated but he is definitely one of the best big men in the league
May 01, 2012 @ 01:56:00


lol
May 01, 2012 @ 02:25:46
derp
May 01, 2012 @ 12:39:48
Heatles are just getting closer to the finals.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

May 01, 2012 @ 19:07:31
amare lol
Please login first to reply.
x