Official 2012–13 UEFA Champions League Thread

September 18, 2012 @ 16:07:44
Current Champions: Chelsea FC



Group A
Porto
Dynamo Kyiv
PSG
Dinamo Zagreb

Group B
Arsenal
Schalke 04
Olympiacos
Montpellier

Group C
AC Milan
Zenit St. Petersburg
Anderlecht
Malaga

Group D
Real Madrid
Manchester City
Ajax
Borussia Dortmund

Group E
Chelsea
Shakhtar Donetsk
Juventus
Nordsjaelland

Group F
Bayern Munich
Valencia
Lille
BATE Borisov

Group G
Barcelona
Benfica
Spartak Moscow
Celtic

Group H
Manchester United
Braga
galatasaray
CFR Cluj

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

September 18, 2012 @ 20:49:13
joe hart fucked up

All my friends are black but my wives are white

September 18, 2012 @ 21:19:08
Joe Hart had like 10 saves, if he wasn't playing so well in goal City would have got murdered.
September 19, 2012 @ 02:19:23
Joe Hart had like 10 saves, if he wasn't playing so well in goal City would have got murdered.

Yeah he did, but that last one was basically right to his hand

All my friends are black but my wives are white

September 19, 2012 @ 15:08:17
mancini butt hurt

September 19, 2012 @ 17:39:21
SMH at this tournament not having the greatest 9 in the world
September 19, 2012 @ 18:23:54
Chelsea and Juve in 5mins

Instagram: @esoJlaziR

September 20, 2012 @ 20:38:24
They seriously should include the Copa Europa champs in this as well. Athletico Madrid would easily make it outta group stages.
September 20, 2012 @ 22:28:20
they beat some israeli team 3-0 without falcao smh
September 21, 2012 @ 02:27:58
MY guess:

Group A
Porto
PSG

Group B
Arsenal
Schalke 04

Group C
AC Milan
Malaga

Group D
Real Madrid
Borussia Dortmund

Group E
Chelsea
Juventus

Group F
Bayern Munich
Valencia

Group G
Barcelona
Benfica

Group H
Manchester United
galatasaray
October 03, 2012 @ 00:12:04
Barca copped the dub today. Puyol first game back and hurt.... AGAIN....
October 03, 2012 @ 20:50:51
Barca copped the dub today. Puyol first game back and hurt.... AGAIN....


Did you see the injury? Nasty.
October 03, 2012 @ 21:07:04
RIP In advance


#shoutouts to Marco Reus and them young nigggas at BVB

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

October 04, 2012 @ 06:49:18
Who saw porto with the future number one 10 defeat petro dollars psg?
October 04, 2012 @ 12:03:39
James Rodriguez is a beast. Porto will flip him for a fortune.
October 09, 2012 @ 19:17:33
Gootta Be Madrid this year
October 09, 2012 @ 19:18:17
barca just don't have it, and Man City's group is too hard.
October 09, 2012 @ 19:18:57
Chelsea have a chance actually, the English clubs do have a good chance

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 23, 2012 @ 19:33:06
Celtic v Barca 1-1 at the Nou Camp.
Samaras header from a free kick/Mascherano OG, 17' - Iniesta 45'
HT.
October 23, 2012 @ 20:42:28
Spart Moscow 2 - 1 Benfica
Man U 3 -2 Braga
Galatasaray 1 - 1 CFR Cluj
Barca 2 - 1 Celtic
Lille 0 - 1 Bayern
BATE Borisov 0 - 3 Valencia
Shakhtar D 2 - 1 Chelsea
Nordsjaelland 1 - 1 Juventus
October 23, 2012 @ 21:33:57
barca just don't have it, and Man City's group is too hard.


What are you talking about?
October 23, 2012 @ 23:22:07
typical united!!!!!!
October 24, 2012 @ 02:07:43
I feel bad for Celtic smh Soo close
October 24, 2012 @ 06:26:36
Hernandez showed what he's truly capable of. TBH if he was Brit, he would've been a regular squad, not the bench member.

he's much better than Wellbeck or ashley young

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

October 24, 2012 @ 14:10:55
Hernandez showed what he's truly capable of. TBH if he was Brit, he would've been a regular squad, not the bench member.

he's much better than Wellbeck or ashley young

Hernandez is poor at anything besides positioning and finishing. Welbeck's overall game (passing, dribbling etc) is a lot better and he links up better with RVP and Rooney.

Young plays in completely different position btw.
October 24, 2012 @ 15:25:10
dude, if hernandez had the chances that welbeck has had he'd be top scorer in the epl, that might be an exaggeration but you gotta admit welbeck wastes a lot of chances
October 24, 2012 @ 15:30:42
dude, if hernandez had the chances that welbeck has had he'd be top scorer in the epl, that might be an exaggeration but you gotta admit welbeck wastes a lot of chances


He has wasted a few chances before yes. Welbeck is better outside the box and is stronger in holding off defenders and holding the ball.

Hernandez keeping the ball in play whilst on the floor infornt of the technical area last night was very well played, fashioned a great opportunity from it aswell.

I like Hernandez a lot more than I like Welbeck but I'd prefer Welbeck in my team unfortunately, if that makes sense.
October 24, 2012 @ 20:09:31
Bye Bye City! smokeyface blushing
October 24, 2012 @ 20:36:29
good thing i didnt get my hopes up for this Arsenal season.
how terrible was Andre Santos tonight??? he makes Keiran Gibbs look like Jesus.

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

Please login first to reply.
x