Official Tampa Bay Bucaneers Thread

August 27, 2012 @ 04:40:29 AM
Post: 2229
Join Date: Feb 2012
Location: US
ive seen a few pictures of the cairo that make me not want the black now leaning towards the green but I wanna see a pick up or fit pic of it
August 27, 2012 @ 04:44:37 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
ive seen a few pictures of the cairo that make me not want the black now leaning towards the green but I wanna see a pick up or fit pic of it

ya i thought the Field Pullover was god awful, something straight from Gander, but i saw a fit pic and shit was piff ha (still not coppin though)

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

August 27, 2012 @ 11:44:32 AM
Post: 779
Join Date: Jun 2012
Good looks on this new thread the guys asking the stupid questions won't even have the brain power to notice how were all commenting on this thread getting back on topic opinions on last supper and field pullover? Hoping to get both this Thursday. smokeyface

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

August 27, 2012 @ 13:48:38 PM
Post: 695
Join Date: Aug 2012
Location: London
opinions on the quilted foam 6 panel? might get it in navy when it drops
August 27, 2012 @ 15:55:02 PM
Post: 1654
Join Date: Apr 2012
Location: Miami, FL
dont really like it^

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

August 27, 2012 @ 18:43:37 PM
Post: 93
Join Date: Jun 2011
Location: Toronto
Im gonna be grabbing the field pullover in both olive and black for myself, and maybe the cairo for resale. can anyone confirm that the cairo looks like shit in person?

//FS//: S/S '12 Supreme x TNF black jacket in L. Camel Camp Cap in khaki. Sz 10 Supreme x Nike SB Dunk Low. PM me

August 27, 2012 @ 18:48:07 PM
Post: 779
Join Date: Jun 2012
The red Cairo looks much better in person

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

August 27, 2012 @ 19:32:31 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
opinions on the quilted foam 6 panel? might get it in navy when it drops

shit is really nice i will be copping

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

August 27, 2012 @ 20:42:24 PM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
The red Cairo looks much better in person


would you say red cairo > black in person?

diamonds are forever.

August 27, 2012 @ 20:47:58 PM
Post: 779
Join Date: Jun 2012
Hell yeah!

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

August 29, 2012 @ 23:10:52 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
we will be safe in here tomorrow lol

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

August 29, 2012 @ 23:25:45 PM
Post: 779
Join Date: Jun 2012
Lmao this forum is like a shelter from the hurricane of.. When are the box logo hoodies dropping?!??!? Type of comments

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

August 29, 2012 @ 23:46:57 PM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
yall doing two orders tomorrow? or one?

diamonds are forever.

August 29, 2012 @ 23:50:12 PM
Post: 2229
Join Date: Feb 2012
Location: US
Im doing one for the stuff I think might sell out and having my girl do a order " at the same damn time"
August 29, 2012 @ 23:54:13 PM
Post: 695
Join Date: Aug 2012
Location: London
having my girl do a order " at the same damn time"


nice one bro. keep her in check.
August 30, 2012 @ 13:55:04 PM
Post: 2207
Join Date: Mar 2012
Location: Pittsburgh
the pics on the JP webstore have persuaded me to cop the charcoal sunrise tee. so that and the burgundy flight satin camp today


412

August 30, 2012 @ 15:38:23 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
Shit was easy 2 last suppers, 2 three 6 tees, both ash trays, zippo, and the camo chip camp

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

August 30, 2012 @ 15:42:38 PM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
^^ so mad bengals and fields sold out in a minute.

diamonds are forever.

August 30, 2012 @ 16:28:45 PM
Post: 2229
Join Date: Feb 2012
Location: US
navy bengal
navy last supper
green cairo
both chip camos
red cannon snapback
August 30, 2012 @ 16:38:25 PM
Post: 2207
Join Date: Mar 2012
Location: Pittsburgh
^^ so mad bengals and fields sold out in a minute.


you get cart jacked bro?

412

August 30, 2012 @ 16:55:19 PM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
^^ so mad bengals and fields sold out in a minute.


you get cart jacked bro?


only on bengals. field was gone by the time i got there.

got everything else tho.

diamonds are forever.

August 30, 2012 @ 16:58:43 PM
Post: 2207
Join Date: Mar 2012
Location: Pittsburgh
^^ so mad bengals and fields sold out in a minute.


you get cart jacked bro?


only on bengals. field was gone by the time i got there.

got everything else tho.


you gotta get in an out quick and you can get errthang. its cool, live and learn

412

August 30, 2012 @ 17:00:26 PM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
you get cart jacked bro?


only on bengals. field was gone by the time i got there.

got everything else tho.


you gotta get in an out quick and you can get errthang. its cool, live and learn


yeah i mean theres gonna be lotsa other shit too. i didnt want bengals jersey THAT bad anyways. tnf > field

diamonds are forever.

August 30, 2012 @ 17:08:18 PM
Post: 2207
Join Date: Mar 2012
Location: Pittsburgh
hopefully TNF > pin dot, field, varsity, m-51 n-3b, champion parka.

i want the mechanics jacket too though

412

September 02, 2012 @ 18:29:16 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
didnt think the Charcoal Musashi Tee would sell out FUCK ha
guess ill just wait for a re-stock

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

September 02, 2012 @ 19:47:00 PM
Post: 1919
Join Date: May 2011
Location: beach
ya im happy i got it in charcoal, best colorway imo

hopefully TNF > pin dot, field, varsity, m-51 n-3b, champion parka.

i want the mechanics jacket too though


it might be good but that pin dot and the n-3b is flames. kinda having buyers remorse over not getting the green pin dot and getting the navy. if anyone has a DS large green and wants to trade for navy let me know
September 10, 2012 @ 03:09:04 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
this thread may need to be resurrected...

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

December 04, 2012 @ 04:29:32 AM
Post: 2207
Join Date: Mar 2012
Location: Pittsburgh
lets bring this thread back...

412

December 04, 2012 @ 04:30:41 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
Originally posted by Inactive User
lets bring this thread back...
i agree...i think the normal one is messed up or somethin 

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

December 04, 2012 @ 04:33:05 AM
Post: 2207
Join Date: Mar 2012
Location: Pittsburgh
Originally posted by Inactive User
i agree...i think the normal one is messed up or somethin  we need to PM invite the "right" people to this one

412

Please login first to reply.
x