FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (24 HOURS LEFT)
July 26, 2012 @ 03:54 PM
bobby

Post: 704

Join Date: Apr 2010

y'all watching or what? seems like they're showing a lot of womens soccer which is...different. mens preliminary soccer tourny look nice tho, even tho they have the age restrictions. i always look forward to the track & field.

what are you all looking forward to?
July 26, 2012 @ 06:06 PM
Rea-Rea

Post: 273

Join Date: Jan 2008

I am interested in the men's basketball, women's soccer, track and field, swimming and possibly the women's basketball.
July 27, 2012 @ 09:24 PM
stalker46ss

Post: 538

Join Date: May 2012

I am interested in womens track and field and gymnsatics for my personal interestscool
July 28, 2012 @ 06:44 PM
mrscrouge

Post: 796

Join Date: Jun 2009

Location: Miami

phelps fell off
July 28, 2012 @ 06:54 PM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

phelps fell off


lochte fell on

He's cute? I bet he ain't #Hansum

August 7, 2012 @ 03:11 PM
nagurski

Post: 240

Join Date: Aug 2012

Been watching the Weightlifting and now thats over with I have no intrest in it at all.
August 7, 2012 @ 05:41 PM
cadenza

Post: 336

Join Date: Jul 2009

Yep, we still rule the world when it comes to boats, bikes and athletics.
August 8, 2012 @ 02:40 AM
Rea-Rea

Post: 273

Join Date: Jan 2008

Been watching the Weightlifting and now thats over with I have no intrest in it at all.

Who is that? Video clips?
August 9, 2012 @ 04:16 AM
shawnkempsson

Post: 123

Join Date: Apr 2012

Location: Bay Area

BOLT
August 9, 2012 @ 06:41 AM
portugal.

Post: 252

Join Date: Jun 2011

womens beach vb was dope today.
usa with the gold and silver.
August 9, 2012 @ 11:36 AM

Inactive

Wish I was there to see the events in person! The Olympics in Van was better in my opinion. This year I'm seeing a larger variety of different features which is cool to watch but I can't watch someone lift weights for an hour.
August 9, 2012 @ 03:08 PM
nagurski

Post: 240

Join Date: Aug 2012

Been watching the Weightlifting and now thats over with I have no intrest in it at all.

Who is that? Video clips?

Mercedes Acosta.
August 11, 2012 @ 03:52 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

Mexico winning the gold in the only event that matters cool

Neymar? lol come on son.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

August 11, 2012 @ 04:04 PM
Shaquille O'Neal

Post: 99

Join Date: Nov 2011

Location: Torrance, CA

Mexico winning the gold in the only event that matters cool

Neymar? lol come on son.

cool

"You're so cool, that I'ma call you a culo..."

August 12, 2012 @ 03:50 AM
loop

Post: 1382

Join Date: Apr 2007

Location: SoCal

Mexico winning the gold in the only event that matters cool
Neymar? lol come on son.

cool cool 2014 going to be good
August 12, 2012 @ 04:00 PM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626



i know dat feel bro

He's cute? I bet he ain't #Hansum

August 12, 2012 @ 04:03 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

Mexico with the gold in football

USA with the gold in bball

Shits good son cool

Shout out to DWill and Cancerlo Anthony for repping BK

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

August 12, 2012 @ 07:43 PM
Zé Pequeno

Post: 638

Join Date: Feb 2010

Mexico with the gold in football

USA with the gold in bball

Shits good son cool

Shout out to DWill and Cancerlo Anthony for repping BK


Only Starmelo is repping the city of New York along with Tyson Chandler cool

D-Will can keep repping the Indiana Brooklynettes while getting his ankles broken by Calderon LULZ


We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils

August 12, 2012 @ 10:09 PM
nagurski

Post: 240

Join Date: Aug 2012

Mexico winning the gold in the only event that matters cool

Neymar? lol come on son.


AHAHAHAHAHAH! Nigga you funny. Only Olympic sport that matters huh? Too bad yall nigga aint never won a World Cup,the ONLY soccer competition that matters. Plus everybody knows that Womens Olympic soccer is more better,why do you think they get more coverage?
August 13, 2012 @ 12:28 AM
Araab-Muzik

Post: 802

Join Date: May 2009

Location: an area near you

Kevin Love seems unimpressed.










August 21, 2012 @ 06:30 PM
mathewjones

Post: 55

Join Date: Aug 2012

Best Olympics by far (being british myself does help)

Please login first to reply.
Back To Top