Will Lebron Be Better Than Jordan?

Jun 06, 2014 @ 03:05
There were "Jordan Rules."

I dont think there's "LeBron Rules."

Insta: @jthrillah

Jun 06, 2014 @ 05:15
tonight again lebron showed why he isn't on Jordan's level.Jordan regardless of feeling like pure shit came out & played one of his best games ever in the 97' finals with "Flu" like symptoms.lebron could never match Jordan's competitive spirit.

Mista No Slack N My Mack

Jun 06, 2014 @ 15:18
lol this thread is so stupid after last night. 

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

Jun 06, 2014 @ 17:04
When it comes to talent and athleticism Lebron may surpass Jordan but he'll always lack the intangibles/killer instinct.
Jun 16, 2014 @ 03:35
Well so far....

MJ > Kobe > LBJ 

Bulls > Heat 

Instagram: @esoJlaziR

Jun 16, 2014 @ 05:06
MJ > Kobe > LeBron

2/5 lel.
Jun 30, 2014 @ 05:23
Never. Especially since he doesn't have a jump man logo
Jun 30, 2014 @ 06:15

"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

Jul 25, 2014 @ 01:25
I think people can have their opinions regardless but I feel that Lebron has the potential to be the best ever skill wise and in terms of mental capabilities... He just needs more help than he has lately, Jordan had pippen and rodman who averaged 16 rebounds a game? Thats the best piece a scorer could ask for having a defensive animal and rebounding vacuum.  We all still have to wait to see how many more rings he gets and how he does to finish his career.

The Downside Up - equal to none - LIVE

Jul 25, 2014 @ 19:02
I think it takes 5 or 6 more rings for people to really agree with this as basketball fans 
Jul 25, 2014 @ 19:03
I personally think LeBron skill wise is better than Jordan right now. He's surpassed Jordan as a shooter and I think that was his biggest hurdle. He's probably not as consistent defensively as Jordan was, but skill wise he's superior imo.
Jul 25, 2014 @ 19:04
The sad thing is even the generation of kids who grew up watching LeBron dickride the 90s so hard that even THEY will never be able to give LeBron his dude credit when it comes to comparing him against MJ. You have so many people that have only seen MJ highlights who ride for his game like he was absolutely flawless on the court.
Jul 25, 2014 @ 22:32
MJ was absolutely flawless doe...
LeBron a better player overall?
Yes, season player no doubt. But he fucking stinks in the finals. He magically disappears in the

4th. He has no leadership skills, he doesn't have that win mentality
like MJ, he's not clutch in crunch time. Thats why he will never get his
credit. It's like you never know what you're going to get out of LeBron
in the playoffs he's a hit or miss.

Like Peyton to Joe Montana.
Seasonal Player vs a True Championship Player
Aug 27, 2014 @ 15:03
Physically yes , but take away the physical elements such as  "Hops", speed, youth etc and then thats then talk.  Jordan still was balling on young players when he could barely dunk.  Kobe has NBA miles on him , but the boy can still finish a game like youngin on his peak.

However take away lebron physical talents and what do you have?  At best he is a decent player but he is not there yet.

What i'm saying is that Lebron is like  Reeves in the movie the matrix , He is not Neo yet, but if or when he does become Neo, then it will be scary.
Aug 27, 2014 @ 18:44
The sad thing is even the generation of kids who grew up watching LeBron dickride the 90s so hard that even THEY will never be able to give LeBron his dude credit when it comes to comparing him against MJ. You have so many people that have only seen MJ highlights who ride for his game like he was absolutely flawless on the court.

I personally think LeBron skill wise is better than Jordan right now. He's surpassed Jordan as a shooter and I think that was his biggest hurdle. He's probably not as consistent defensively as Jordan was, but skill wise he's superior imo.
Clearly you dunno the fuck you're talking about.  Lol @ surpassed MJ as a shooter foh 

Instagram: @esoJlaziR

Aug 28, 2014 @ 14:59
The sad thing is even the generation of kids who grew up watching LeBron dickride the 90s so hard that even THEY will never be able to give LeBron his dude credit when it comes to comparing him against MJ. You have so many people that have only seen MJ highlights who ride for his game like he was absolutely flawless on the court.

I personally think LeBron skill wise is better than Jordan right now. He's surpassed Jordan as a shooter and I think that was his biggest hurdle. He's probably not as consistent defensively as Jordan was, but skill wise he's superior imo.
Clearly you dunno the fuck you're talking about.  Lol @ surpassed MJ as a shooter foh 
LOL and he got upvotes. Niggas clearly don't know shit about basketball
Sep 02, 2014 @ 11:49
NO i dont think so.. I vote for Jordan.. *imo*
Sep 11, 2014 @ 00:45
It'll take years for Lebron to compete with Jordan's legacy. The impact Jordan had on the world was catastrophic from a business perspective. Jordan has 6 championship rings vs Lebron's 2. Physically it looks like Lebron could physically dominate Jordan, but from a shooters perspective, Jordan will outgun Lebron 10 times out of 10, Even though Lebron's shooting has improved greatly since his Cleveland days.

To Compare the 2 you'd have to compare the stats year to year. In my opinion Jordan was more fun to watch maybe because it was the 90's but Lebron's game is unmatchable at this point. 
Mar 11, 2015 @ 14:07
Not not really
Mar 19, 2015 @ 14:55

Instagram: @esoJlaziR

Mar 20, 2015 @ 00:40
maybe if he gets 6 rings. who knows
Apr 01, 2015 @ 00:19
Lebron has to surpass Kobe first before ever being compared to 23.
May 19, 2015 @ 01:44
At least these nigghas don't hog the ball like Kobe Bryant
May 19, 2015 @ 01:44
At least these nigghas don't hog the ball like Kobe Bryant
Please login first to reply.