Pacquiao v. Bradley

Jun 09, 2012 @ 02:34
Who do think will win tomorrow?

IG: @luii.xx

Jun 09, 2012 @ 02:57
Pacquiao duh

http://anthonywho.com

Jun 09, 2012 @ 03:46
pacman

taskforce bitch mob nigga

Jun 09, 2012 @ 06:58
Pacman, he will murder Bradley

Original men influence the world http://www.nilevalleyapparel.com

Jun 09, 2012 @ 16:27
pacman is bradley's ticket back to africa
Jun 09, 2012 @ 17:05
pacman

hey

Jun 09, 2012 @ 17:54
Pacquiao >all
Jun 09, 2012 @ 21:17
I'm going with Pacquiao. I think it'll go all 12 rounds and I think he'll win with a unanimous decision. I don't think anyone's getting knocked out, but I'll be hoping for one smokeyface

i'm the best mayne, i deed it

Jun 09, 2012 @ 21:37
can't wait to watch this...the matchup is TOUGH.
Jun 10, 2012 @ 00:07
pacman will more than likely win, but im hoping bradley surprises me tonight

www.twitter.com/tonysteak

Jun 10, 2012 @ 02:18
pacman is bradley's ticket back to africa


^This, best answer in this bitch.

Snap: (ctslang_um) IG: (og3_bt)

Jun 10, 2012 @ 03:01
Pacman derp

shit is too expensive doe
last fight was like $70

Fucktard we been developed a ratio

Jun 10, 2012 @ 03:07
fuck paying, im watching it for free online

taskforce bitch mob nigga

Jun 10, 2012 @ 03:10
where

Fucktard we been developed a ratio

Jun 10, 2012 @ 04:31
Bradley getting buttfcuekd

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Jun 10, 2012 @ 05:01
LOL WTF??? BRADLEY WON LOL WTF??? I'M SO CONFUSED.
Jun 10, 2012 @ 05:03
BLAME DAVID STERN

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Jun 10, 2012 @ 05:03
Illuminati

taskforce bitch mob nigga

Jun 10, 2012 @ 05:08
pinoys are going crazy on my news feed
god please help me
Jun 10, 2012 @ 05:21
first JMM got robbed and now the guy that robbed him got robbed.
loool fuck boxing.

http://92riots.tumblr.com/

Jun 10, 2012 @ 05:21
I've lost all faith in boxing, ufc is where its at now

Olive Field Pullover L FS

Jun 10, 2012 @ 05:21
may there be mercy on all the illipinos' souls.
Jun 10, 2012 @ 05:24
*Linsanity doe?


Anyways, i'm speechless, why did Pac seem so careless towards the end?

.

Jun 10, 2012 @ 05:26
Lol, now he knows how Marquez feels like
Jun 10, 2012 @ 05:27
fuck paying, im watching it for free online

Live?
Jun 10, 2012 @ 05:27
worst decision made in the history of boxing, dead ass. and i dont even like pacquiao like that

www.twitter.com/tonysteak

Jun 10, 2012 @ 05:28
Straight ROBBERY at the MGM Grand tonight!!!!
Be honest, Pacquiao dominated nearly every round.
Jun 10, 2012 @ 05:38
Win 1 round against Pac and you win bruh, smh.
Jun 10, 2012 @ 05:51
Boxing is now a dead sport.

Snap: (ctslang_um) IG: (og3_bt)

Jun 10, 2012 @ 06:13
^
Just cause PAC lost a fight? Your obviously not fan of the sport . Boxing will never die, and there are a lot of prospects out there to watch. it was a robbery but PAC is rumored to walk out with 26 mil. Judges don't know shit about boxing, in their eyes you either have to tko your opponent to win the fight . iMO PAC made no changes to his style . Still the same and will allways have a hard time with counterpunchers.
Please login first to reply.