2011-2012 UEFA Champions League

March 22, 2012 @ 17:14:14 PM
Post: 1052
Join Date: Aug 2008
Location: 323
Better late than never...

Predictions?

Barcelona for the repeat.

Where you Arsenal fans at? United fans? o wait...
March 24, 2012 @ 18:34:31 PM
Post: 158
Join Date: Dec 2011
Location: Boston
Chelsea through vs Benifica and (sadly) fall to Barca in semi's

I'll take barca over any other team in the race though. obvi.
April 05, 2012 @ 05:31:09 AM
Post: 1309
Join Date: Apr 2007
Location: SoCal
barca vs bayern in the final
April 05, 2012 @ 05:59:09 AM
Post: 218
Join Date: Dec 2010
Location: Canada
Barca vs Bayern as well, although I would love to see Chelsea make it through. If they want to get through, they're going to have to play much better than today.

Twitter: @Mack_SiuMing

April 05, 2012 @ 15:28:15 PM
Post: 71
Join Date: Dec 2011
Location: Ghetto Ass Fresno
Barca vs Madrid Finals

like always, will be a great game. Barcelona repeat!
April 18, 2012 @ 21:48:20 PM
Post: 634
Join Date: Oct 2007
that goal post fucked barcelona 2 times -________________- in todays match
April 20, 2012 @ 01:00:15 AM
Post: 1309
Join Date: Apr 2007
Location: SoCal
its ok they'll win at home they were unlucky
April 24, 2012 @ 23:52:02 PM
Post: 1052
Join Date: Aug 2008
Location: 323
wowowow

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 25, 2012 @ 04:25:39 AM
Post: 2322
Join Date: Jun 2008
Location: Tokyo
barca scum down!

time to finish up bayern, then to a crippled chelsea squad in the finals. RM winning everything this year.

#REALGANG
April 25, 2012 @ 15:32:42 PM
Post: 71
Join Date: Dec 2011
Location: Ghetto Ass Fresno
barca scum down!

time to finish up bayern, then to a crippled chelsea squad in the finals. RM winning everything this year.

#REALGANG


hate to agree, but so true. Ronaldo's form is amazing
April 25, 2012 @ 23:51:11 PM
Post: 1052
Join Date: Aug 2008
Location: 323
lol FUCK REAL
April 26, 2012 @ 00:15:17 AM
Post: 1682
Join Date: Feb 2012
Location: UK
Barca vs Madrid Finals

like always, will be a great game. Barcelona repeat!
barca scum down!

time to finish up bayern, then to a crippled chelsea squad in the finals. RM winning everything this year.

#REALGANG
its ok they'll win at home they were unlucky


Lol MIGHTY PREDICTIONS
April 26, 2012 @ 00:23:00 AM
Post: 1682
Join Date: Feb 2012
Location: UK
How wrong you all were.
April 26, 2012 @ 04:20:43 AM
Post: 1749
Join Date: Jul 2008
Location: TEXAS
Still buzzing over here!

I thought we were ..."too old" though.

Insta: @jthrillah

April 26, 2012 @ 10:40:19 AM
Post: 97
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
Chelsea fans should be ashamed. I'd rather lose with class any day than waste time from kick off and play 12 men in the penalty box. How is your best forward your best defender but when he gets sneezed on cries bloody murder?
April 26, 2012 @ 20:48:13 PM
Post: 158
Join Date: Dec 2011
Location: Boston
Chelsea fans should be ashamed. I'd rather lose with class any day than waste time from kick off and play 12 men in the penalty box. How is your best forward your best defender but when he gets sneezed on cries bloody murder?

Gotta do what you gotta do to beat the BEST TEAM IN THE WORLD. And we did it with 10 men. Learn sports bro. We aren't necessarily proud of the win, but ashamed? Fuck outta here
April 26, 2012 @ 22:34:19 PM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
I want Chelsea to win but i feel like Bayern is gonna take it...
best team from Germany imo
April 26, 2012 @ 22:55:56 PM
Post: 97
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
Chelsea fans should be ashamed. I'd rather lose with class any day than waste time from kick off and play 12 men in the penalty box. How is your best forward your best defender but when he gets sneezed on cries bloody murder?

Gotta do what you gotta do to beat the BEST TEAM IN THE WORLD. And we did it with 10 men. Learn sports bro. We aren't necessarily proud of the win, but ashamed? Fuck outta here


i know sports dog calm down. no matter how you spin it thats not football. i hear you, you do what you have to do. but again ME personally i would rather lose with class then win like a coward.
April 26, 2012 @ 23:17:22 PM
Post: 158
Join Date: Dec 2011
Location: Boston
^With all due respect (and I mean it), that's why you are not a competitive athlete.

Sorry had to jump at my one opportunity to be a dick on HB!
April 26, 2012 @ 23:44:07 PM
Post: 97
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
and thats what you are, a dick on HB. competitive athlete i am. i have a game tomorrow bitch. and you know what we're probably gonna lose. but you know what we're gonna go out there and play the game the best we can. not stack every player in the penalty box.
April 27, 2012 @ 03:55:52 AM
Post: 158
Join Date: Dec 2011
Location: Boston
good luck bruh. Relax, just some friendly shit talkin

Although dontcha think it's silly to compare the tactics in your game to those used in the Champions League Semi Final? Dontcha?
April 27, 2012 @ 04:07:44 AM
Post: 2589
Join Date: Sep 2011
Chelsea fans should be ashamed. I'd rather lose with class any day than waste time from kick off and play 12 men in the penalty box. How is your best forward your best defender but when he gets sneezed on cries bloody murder?

Gotta do what you gotta do to beat the BEST TEAM IN THE WORLD. And we did it with 10 men. Learn sports bro. We aren't necessarily proud of the win, but ashamed? Fuck outta here


i know sports dog calm down. no matter how you spin it thats not football. i hear you, you do what you have to do. but again ME personally i would rather lose with class then win like a coward.

I doubt Chelsea, or their fans give a single fuck. Call it what you will, anti-football and all that bullshit, but as long as they weren't flying in with two footed tackles and fighting then that's fine. You have to give them credit for their tactical discipline, especially when they went down to ten men.
April 29, 2012 @ 19:48:31 PM
Post: 97
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
good luck bruh. Relax, just some friendly shit talkin

Although dontcha think it's silly to compare the tactics in your game to those used in the Champions League Semi Final? Dontcha?


We lost and I tore my LCL.
April 30, 2012 @ 15:09:03 PM
Post: 71
Join Date: Dec 2011
Location: Ghetto Ass Fresno
good luck bruh. Relax, just some friendly shit talkin

Although dontcha think it's silly to compare the tactics in your game to those used in the Champions League Semi Final? Dontcha?


We lost and I tore my LCL.


A complete tear or partial? Its been one year from my surgery. I tore my LCL and hamstring tendon playing. Sad to hear this happen to you, but wish you all the best and a full recovery
May 01, 2012 @ 21:02:44 PM
Post: 97
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
just partial i'll be aight. got me out of work a couple days lol.
May 19, 2012 @ 22:27:05 PM
Post: 1749
Join Date: Jul 2008
Location: TEXAS


Champions!

Insta: @jthrillah

May 19, 2012 @ 22:44:23 PM
Post: 1682
Join Date: Feb 2012
Location: UK
Congrats to Didier, Cech, Cole, Lamps and the rest of the old guard

Drogba is an absolute legend
May 19, 2012 @ 22:47:15 PM
Post: 318
Join Date: Nov 2010
Location: Queens
They were destined to win after last minute goal cech blocking that penalty
May 20, 2012 @ 04:52:30 AM
Post: 2387
Join Date: May 2011
Location: 617/781/508
Shout outs to ASAP Rocky, Er... I mean Drogba
Please login first to reply.
x