300+ New Sale Items (Up to 80% Off Selected Brands)
March 5, 2012 @ 08:14 PM
ignorantian

Post: 1643

Join Date: Apr 2009

If the bitch ass Knicks get their own thread, then so do the Lakers. cool cool
March 5, 2012 @ 08:35 PM
AndreLutherKing

Post: 3407

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

That game yesterday showed the power of masked Kobe

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

March 5, 2012 @ 09:07 PM
R.

Post: 2371

Join Date: Mar 2009

Location: Vancouver

We have a og Lakers thread. That shit use to be poppin back in the day. cool
March 5, 2012 @ 09:26 PM
herb assassin.

Post: 1270

Join Date: Jan 2009

Location: socal

word I used to be always up in that thread. Let's get this shit back. Metta World Peace went off yesterday cool
March 6, 2012 @ 01:56 AM
smartmonkey

Post: 3241

Join Date: Mar 2010

congrats ballhogger.

FOLLOW ME @ https://twitter.com/Fhenomenon1

March 10, 2012 @ 02:24 AM
gswarriorme8

Post: 20

Join Date: Mar 2012

Location: Oakland!!

kobe... all hype!
March 10, 2012 @ 07:33 PM
ignorantian

Post: 1643

Join Date: Apr 2009

kobe... all hype!

lol get the fuck outta here fool
March 10, 2012 @ 07:52 PM
alwayZz

Post: 728

Join Date: May 2009

lol he been hyping it up for 16 years in the league though.

24

March 11, 2012 @ 09:36 PM
ignorantian

Post: 1643

Join Date: Apr 2009

This game today is good as fuck. Metta is killing it cool I love that nigga so much, no homo.
March 12, 2012 @ 02:58 AM
brannen

Post: 1685

Join Date: Dec 2007

Location: Los Angeles

og thread got deleted?!
anyway, lakers need to step their road game up. i get so depressed whenever they lose, but when they win cool
March 12, 2012 @ 07:02 AM
R.

Post: 2371

Join Date: Mar 2009

Location: Vancouver

We stepping up, s'all good. cool
March 12, 2012 @ 03:41 PM
AndreLutherKing

Post: 3407

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

Lakers just aren't playing that great this season on the road. I really Hope we can step it up before playoffs but I already know Kobe won't let them play too bad in the post season

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

March 12, 2012 @ 04:16 PM
ignorantian

Post: 1643

Join Date: Apr 2009

Kobe being Kobe, solid production out of the twin towers, and some solid scoring from Metta=success.
March 14, 2012 @ 03:03 AM
R.

Post: 2371

Join Date: Mar 2009

Location: Vancouver

Sick game tonight. cool
March 14, 2012 @ 03:56 PM
ignorantian

Post: 1643

Join Date: Apr 2009

Sooo we gonna make a big trade or what? What do you guys think?
March 15, 2012 @ 06:28 AM
&bullshit

Post: 1288

Join Date: Aug 2008

Location: Los Angeles

I keep hearing about this Beasley trade. We would give up steve blake tho. Only way I see them making this is if Pau for Rondo trade happens

http://92riots.tumblr.com/

March 15, 2012 @ 07:27 AM
alwayZz

Post: 728

Join Date: May 2009

4thstraight.. Lets get on that streak

24

March 15, 2012 @ 08:12 AM
Cheetah

Post: 48

Join Date: Jan 2012

Location: Spaceghostpurrp\'s D...

They will end up getting Beasley i bet. No way Dwight is coming to LAL and Rondo isn't gonna be traded. They need help at the guard position imo so either make up your mind about trading Pau or don't trade him. I don't want him to go!!!

I'm a test tube baby

March 15, 2012 @ 08:27 AM
0quze0

Post: 105

Join Date: Jan 2012

Location: US

If they get Beasley (23 years old) the Lakers are low key in strong position for a rebuild. Bynum is 24, and regardless of injuries is moving better, and feeling confident as ever. Ebanks(22) ceiling is high, and I think he can be an Ariza impact or better when he gets his opportunity. Then you got Goudelock(23), and McRoberts(25).

Not saying these are superstars, but once Gasol and Bryant are off the books, and these players get an opportunity to shine it there is potential.
My humble opinion as a 15 year Lakers fan.
March 15, 2012 @ 04:39 PM
ignorantian

Post: 1643

Join Date: Apr 2009

If they get Beasley (23 years old) the Lakers are low key in strong position for a rebuild. Bynum is 24, and regardless of injuries is moving better, and feeling confident as ever. Ebanks(22) ceiling is high, and I think he can be an Ariza impact or better when he gets his opportunity. Then you got Goudelock(23), and McRoberts(25).

Not saying these are superstars, but once Gasol and Bryant are off the books, and these players get an opportunity to shine it there is potential.
My humble opinion as a 15 year Lakers fan.


good points here. Beasley could play SF too which would be a major help considering how inconsistent Metta and Barnes are. Not even looking to the future, just this season specifically, if Beasley could give us some solid production along with Bynum and Pau playing how they usually do and Kobe being Kobe, just put Goudelock in there to set shit up and play solid D...I see no reason why we can't be contenders for the title.
March 15, 2012 @ 05:10 PM
alwayZz

Post: 728

Join Date: May 2009

i hope that beasley trade goes through.

24

March 15, 2012 @ 07:28 PM
chaovi

Post: 85

Join Date: Feb 2008

OP Bynum
March 15, 2012 @ 10:07 PM
Crispbyyosi

Post: 548

Join Date: May 2011

Damn no Beas, but they did get Sessions and toss Walton, Kapono and Fisher.
Clearing up salary. They're a better team now then yesterday.
March 15, 2012 @ 11:14 PM
0quze0

Post: 105

Join Date: Jan 2012

Location: US

I don't like the Fisher move. Jordan Hill doesn't serve a purpose to me. You have McRoberts n Murphy behind the towers. Plus they gave up a pick... But they did get Eyenga, Sessions, and get rid of the Walton contract. Pissed off they didn't get Beasley, and I basically restated wat asvp did hahaha.
March 16, 2012 @ 01:27 AM
ignorantian

Post: 1643

Join Date: Apr 2009

So fucking sad to see Fisher go. Good luck to him for the rest of his career, he is one of my favorite Lakers ever and one of, if not the, classiest dudes in the NBA. sad
March 16, 2012 @ 01:51 AM
Mikeyone4life

Post: 2705

Join Date: Jul 2009

Location: LA

So Kapono did actually get shipped?
March 16, 2012 @ 03:11 AM
0quze0

Post: 105

Join Date: Jan 2012

Location: US

Yep
March 16, 2012 @ 12:43 PM
Ramzy

Post: 323

Join Date: Feb 2007

Sessions is a major step up. He's not an elite PG but he's above average. Should be a much better starting line up now.

And pass on Beasley, he gets injured and will end up wasting space. Lakers don't need offense from the SF.
March 16, 2012 @ 07:30 PM
Crispbyyosi

Post: 548

Join Date: May 2011

RT @Lakers: Ramon Sessions will wear #7, Jordan HIll (@jordanchill43) will rock #27 & Christian Eyenga (@christeyenga8 ) will sport #88.

They'll be here tonight and might play but the lakers twitter said they'll debut Sunday.
March 24, 2012 @ 06:53 AM
R.

Post: 2371

Join Date: Mar 2009

Location: Vancouver

Damn that new starting 5 is legit. cool

Please login first to reply.
Back To Top