Tim Tebow

January 12, 2012 @ 21:02:27
Am I the only one getting tired of niggas like skip bayless suckin this nigga off everyday?

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

January 12, 2012 @ 21:10:57
Brady will soon end all this shit tbh...
January 12, 2012 @ 21:18:53
jaded
Moderator
If he wasn't a white mormon virgin, they wouldn't give two shits about him. His beliefs are what everyone focuses on, not his performance. If anyone actually cared about performance we'd be seeing Cam Newton on TV a lot more than Tebow.

i'm the best mayne, i deed it

January 12, 2012 @ 21:22:06
Put the team on his back doe

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

January 12, 2012 @ 21:24:59
sure people praise tebow,
but it's that wide receiver that stiffed arm the shit out of them steelers and ran to the end zone
January 12, 2012 @ 21:41:27
^ya everyone keeps sayin it was tebow who threw it to em, but it was a fake punt pass from the punter right?
January 12, 2012 @ 21:45:34
Look dude deserves props, he's nice, he gets the job done.
But I feel as if he didnt have a bible shoved up his ass no one would give a shit.

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

January 12, 2012 @ 22:14:42
What's the difference between LeChoke West and the homeboy Tebow?

Tebow actually has 4 quarters in his pocket

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

January 12, 2012 @ 22:18:02
What's the difference between LeChoke West and the homeboy Tebow?

Tebow actually has 4 quarters in his pocket


who the fuck is LeChoke West?

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

January 13, 2012 @ 04:51:47
im 99% sure brady will end it, but if he beats the patriots, then the packers in the superbowl, i might convert to christianity.
January 14, 2012 @ 01:45:36
I love it when Stephen A rips him.
January 14, 2012 @ 05:12:21
im 99% sure brady will end it, but if he beats the patriots, then the packers in the superbowl, i might convert to christianity.


lol,

seriously tho i bet that got a prayer group for this ♥♥♥♥♥ hopin that he wins the superbowl so he can make a "all things are possible with God" speech and hopefully convert the masses

got nothin against their beliefs, i'm just sayin...

do u view me? do u see my maneuvers?

January 14, 2012 @ 06:03:43
What's the difference between LeChoke West and the homeboy Tebow?

Tebow actually has 4 quarters in his pocket


who the fuck is LeChoke West?


the love child between lechoke's mom and delonte, cmon son

Melo Gang All Day

January 15, 2012 @ 07:08:09
TebowTime is over .

www.akknowledgemusic.com www.twitter.com/AkKnowledge1989

January 29, 2012 @ 22:59:57
If he wasn't a white mormon virgin, they wouldn't give two shits about him. His beliefs are what everyone focuses on, not his performance. If anyone actually cared about performance we'd be seeing Cam Newton on TV a lot more than Tebow.


I don't think a white Bronco has received this much attention since the OJ Simpson murders. Going to be hilarious when the Broncos make other QB arrangements this offseason. The appeal of Tebow was that he was such a terrible QB and the Broncos kept winning.
Please login first to reply.
x