Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
March 29, 2010 @ 10:48 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

This is a sport! With drama! A more manly sport than golf. I mean if you guys watch Jersey Shore or those other gay reality shows, then why not atleast a soap opera made for men.

Some of you guys may know that WM26 was last night...last night was the ending of Shawn Michaels career as he couldn't end Undertaker's undefeated streak.

I'm going to miss Michaels, it's a shame that didn't give him the title for one last time.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

March 29, 2010 @ 07:38 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

fuck WWE, real niiggas fuck wit Ring of Honor

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

March 30, 2010 @ 11:47 AM
J THRILLLAH

Post: 1726

Join Date: Jul 2008

Location: TEXAS

I love the Undertaker and I know he'll be leaving soon as well. HBK will be missed!I caught Raw last night and it was cool seeing those 80's lumberjacks. Piper needs to come back!

March 30, 2010 @ 12:36 PM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

I wonder if someone will break that streak. I thought HBK was going to do it last Sunday. I really didn't see that retirement coming. I thought he atleast had 2 more years. Tears came down my eyes last. HBK is gone...

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

March 30, 2010 @ 12:48 PM
J THRILLLAH

Post: 1726

Join Date: Jul 2008

Location: TEXAS

I saw it coming, I mean, what other pay per view would HBK leave on? It was weird how the match ended though. I liked that shirt Bret had on last night with Owen on it.

March 30, 2010 @ 01:50 PM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

I saw it coming, I mean, what other pay per view would HBK leave on? It was weird how the match ended though. I liked that shirt Bret had on last night with Owen on it.

Well WM 28. I really didn't see him leave this early. I mean I know it's not early but damn it happened so fast.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

March 30, 2010 @ 11:56 PM

Inactive

dont really like WWE. But sad to see HBK leave.
March 31, 2010 @ 11:53 PM
nestk.

Post: 230

Join Date: Sep 2008

Location: wpg, mb

Huge fan when I was little, sad to see HBK leave too shiet. I wonder what will happen once Triple H and Undertaker leave. There's no personality and character on it anymore, just a bunch of cocky dudes.
April 1, 2010 @ 08:26 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

Well they still have Edge, Jericho, and Jeff Hardy. I think they should give Kane the title already. He deserves another reign.


Plus Orton is looking great. I like his character.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

November 23, 2010 @ 08:22 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

Did anybody catch the RAW ending last night? Shit was fucking epic!!!!!!!

This little girl made it even better!


www.youtube.com/watch?v=oVu17uEPnLk

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

November 23, 2010 @ 09:20 AM
qazwsx1

Post: 491

Join Date: Jan 2010

lmao i knew someone was gon do something with that little girls expression

didn't even see this coming tho

when miz came out i thot randy was gon just beat him up and end the night
November 23, 2010 @ 10:10 AM
J THRILLLAH

Post: 1726

Join Date: Jul 2008

Location: TEXAS

Everyone was so pissed or crying last night. Might hit up TLC next month here in Screwston.

November 24, 2010 @ 08:52 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

lmao i knew someone was gon do something with that little girls expression

didn't even see this coming tho

when miz came out i thot randy was gon just beat him up and end the night

they played that shit well on Monday. I actually believed that cena was done and was going down the route of the Rock.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

November 24, 2010 @ 01:06 PM
shaq32

Post: 362

Join Date: Feb 2008

Location: GA

Man when they gonna give DDP a title shot? SMH
November 24, 2010 @ 01:58 PM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

Man when they gonna give DDP a title shot? SMH

fail!

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

November 30, 2010 @ 03:37 AM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

^Lol wtf you talkin bout?

Raw was wack tonight. knew Sheamus would win KOTR and Miz would retain. I was wating to see Juan Cena, "Cena's mexican cousin" tonight.
November 30, 2010 @ 08:35 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

That main event was a waste.

And lol at "Miz Girl"

I feel bad for Morrison. Miz is already wwe champion and Morrison is being put to waste.

I have never liked cena but last night he had me cheering for him and lol @ CM Punk's comment "he spilled my diet soda"

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

December 7, 2010 @ 07:55 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

I guess Cena will be "hired" for next week

Slammys next week!!!

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

December 7, 2010 @ 09:30 PM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

CM Punk is hilarious. WWE is too predictable now. I wish once they'd hit me with a surprise.
December 8, 2010 @ 11:15 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

At first I actually thought Cena was "fired" aka The Rock route but that main event from 3 weeks kind of made you think. I guess the reason why it's predictable is: 1, we're not kids anymore and 2, the internet.

And yeah CM Punk on commentary is cool

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

December 8, 2010 @ 11:33 AM
Incognito

Post: 349

Join Date: Jul 2010

"John, John, my diet soda. What're you doing"

...

"My iPhone.."

>sad
December 8, 2010 @ 04:34 PM
shaq32

Post: 362

Join Date: Feb 2008

Location: GA

I dont really watch much like i did years ago since wwe and tna have fallen off but a few things i noticed

CM Punk kills it as an announcer

Del Rio is the truth

Morrison is good in the ring but awful on the mic.

Cody Rhodes has the swag Ted Dibiase jr needs

www.youtube.com/watch?v=RY06BROtJiA&feature=player_embedded
December 11, 2010 @ 09:43 PM
OmegaSvpreme

Post: 1283

Join Date: Dec 2008

Location: The Hyperion

is this thread only for TV wrestling or irl wrestling discussion too?
December 11, 2010 @ 11:54 PM
CHOPZZ

Post: 4311

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA

please post some WWE divas already

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

December 12, 2010 @ 02:34 AM
curtis50cent

Post: 1049

Join Date: Feb 2007

please post some WWE divas already


even the new ones suck


someone please PM me when the rock is back wrestlin in wwe.
December 12, 2010 @ 04:54 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

even the new ones suck


someone please PM me when the rock is back wrestlin in wwe.

that nikka has been back.



edit: btw fuck the rock.

HHH - King of Kings!

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

December 14, 2010 @ 09:15 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

The Miz girl won a slammy!!! LOL!

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

December 14, 2010 @ 10:21 AM
cuddlestheshee

Post: 1126

Join Date: Jun 2008

Location: Fallbrook CA

Is this thread serious?
I thought you all were kidding at first, trying to see how long the joke could go for.
Its gone 2 pages, and enough is enough.

Fake Wrestling is one of the worst things to ever happen to the US.

God damn most people that watch that shit are from the south, half retarded, and have testicle trailer hitch mounts on the back of their trucks.

Grow the fuck up and start liking something that won't limit you to the fry ladies at burger king and mac d's.

SMH
December 14, 2010 @ 11:40 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

WWE>MMA and UFC

WWE>any other reality show out there...

edit: and...





































HAHAHA NIKKA U IZ MAD!!!!

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

December 20, 2010 @ 12:04 AM
qazwsx1

Post: 491

Join Date: Jan 2010

where all the "Dashing" Cody Rhodes fan at?

Cody Rhodes is the future of the WWE


www.youtube.com/watch?v=1bB95kb6aBE

cool

Please login first to reply.
Back To Top