Enjoy an Additional 10% Off on All Sale Items - Use code: EXTRA10
June 14, 2009 @ 06:23 AM
mr.orange

Post: 1099

Join Date: Aug 2008

Location: London, England

^ hahaa

go lakerssssssssssssss
June 14, 2009 @ 12:49 PM
pnsho

Post: 6871

Join Date: Jan 2007

Honestly, I want to see Lakers win this back at home.

Let Magic take this tonight.

The Game 6 celebration is gonna be bananas. smile
June 14, 2009 @ 02:31 PM
&bullshit

Post: 1288

Join Date: Aug 2008

Location: Los Angeles

^
Really?
for some reason I want them to win tonight. It would be like a big F U to all the analysts who doubted us before the series. Everyone was saying it would be 4-2 or 4-3 and I think if we won tonight it would show our dominance over the whole league.

regardless, what's all this talk about there might not be a laker parade?
anyone heard about this?

http://92riots.tumblr.com/

June 14, 2009 @ 04:05 PM
sargasm

Post: 739

Join Date: Jan 2009

Location: LA area

^ Yeah I read in the Times that the city might not be able to afford a parade because of all the budget cuts and issues related to that. The idea plan is a parade down Fig that goes from Staples and ends with an epic rally at the Coliseum. Pretty sad we can't afford a $1 million parade; I think it'll happen though just because of the high demand.

www.latimes.com/sports/la-spw-lakers-parade14-2009jun14,0,7322867.story
June 14, 2009 @ 05:34 PM
Yeah me too

Post: 218

Join Date: May 2009

I think the lakers are taking game 5
June 14, 2009 @ 08:01 PM
no0 v.2.0

Post: 2123

Join Date: Jan 2009

Location: $crewston

wow wtf. orlando is failing so hard right now lol.
June 15, 2009 @ 12:51 AM
soulamazing.

Post: 5498

Join Date: Jan 2008

Location: Adverse City.

Good win, Lakers fans, and congratulations. Phil just surpassed Red Auerbach in titles. Phil is, by far, one of the greatest to ever coach basketball. He's up there.

This win just makes me pretty disappointed, though. I still feel like the Celtics could have made it this far had Garnett not been injured. Sigh, oh well. Like I said earlier, good win.
June 15, 2009 @ 01:15 AM

Inactive

Celtics would of still got demolished by Orlando, Cleveland, or the Lakers.

This is probably my inner conspiracist speaking, but did anyone else think David Stern seemed irritated as hell when he announced the Lakers as the champions? He paused a lot, hardly made eye contact with the Buss brothers, and stormed off the second he handed the trophy to them.
June 15, 2009 @ 01:30 AM
soulamazing.

Post: 5498

Join Date: Jan 2008

Location: Adverse City.

What? Demolished by Cleveland or Orlando? We took Orl. to 7 games WITHOUT our best player. Orlando pretty much shined in the CLV-ORL series. NH, but seriously dude? I mean, I can understand getting smashed by the Lakers, but Orlando or Cleavage?
June 15, 2009 @ 01:43 AM

Inactive

When the Magic showed up, we spanked the Celtics

For Cleveland there's the whole homecourt win/loss record thing coming into play
June 15, 2009 @ 04:55 AM
wikedwun

Post: 3125

Join Date: Nov 2006

Location: San Diego

I'm so glad it ended tonite to show all the Laker haters wuts sup! who thought they couldn't close out the magic away. Complete game by everyone FTW Phil got his 10th ring & Kobe Finals MVP.
/end thread see y'all at the parade back in LA on Wednesday.


Kobe Bryant Rules!!!
June 15, 2009 @ 05:32 PM
kobehead

Post: 40

Join Date: Dec 2008

TO THE KOBE HATERS AND LAKERS HATERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

June 16, 2009 @ 11:48 PM
datxiecray

Post: 81

Join Date: Oct 2007

Location: Vancouver

good win...but they gotta work hard to repeat. teams in the east aren't jokes anymore.
June 19, 2009 @ 12:20 PM
viktormonkey

Post: 26

Join Date: Oct 2007

orlando'z wack!
July 9, 2009 @ 01:57 AM
Ace.

Post: 1602

Join Date: Aug 2008

Location: └A

July 9, 2009 @ 02:12 AM

Inactive

Aha! About time that video leaked smile

Please login first to reply.
Back To Top