SUPRA Hoodies

November 06, 2006 @ 04:49:20

November 06, 2006 @ 18:04:24
when do these drop and where? they are iLL i just got a pair or Raider Low
November 06, 2006 @ 18:09:13
oh shit, i'm copping that black and gold
November 06, 2006 @ 18:10:39
dope
-(@!@)
November 06, 2006 @ 18:20:26
They already dropped a few weeks ago but have been sold out at a lot of spots.
November 06, 2006 @ 18:28:17
damn the black and gold one is hot fiya! and it has a full zip
November 06, 2006 @ 18:40:48
lol.. someone will say that bite/swagger jacked kr3w
they are dope.. way cleaner than the kr3w ones
November 06, 2006 @ 18:58:11
^^^Dude, Supra is Kr3w. You can't bite your own brand.
November 06, 2006 @ 19:04:32
Originally posted by Inactive User
^^^Dude, Supra is Kr3w. You can't bite your own brand.

not true. people just thought this because they shared riders, kr3w and supra aren't the same
November 06, 2006 @ 19:18:10
kr3w and supra were started by the dudes, so they're pretty much the same company, its just that supra makes shoes.
November 06, 2006 @ 19:46:19
kr3w and supra are owned by the same people, and distributed by the same dist company. they share many of the same riders, and go hand in hand basically. the new supra line coming out is fucking insane. the muskas are gonna fuck a lot of people up. the supra apparell is dope as well. this hoodie is super clean in person.
November 06, 2006 @ 19:53:28
^^^I was about to reply to that train dude, and you took the words right out of my mouth.blushing
November 06, 2006 @ 20:07:18
bought the gold one literally 20 min ago. It is really nice...
November 06, 2006 @ 20:22:10
these remind me of the krew tk hoodies just without all the colors
November 06, 2006 @ 20:23:56
very clean i cant decide which i wanna buy either this or the krew hoody...
November 06, 2006 @ 21:07:23
can someone give me a link to cop the white one?
November 06, 2006 @ 21:11:17
just a lesser .. not as flashy TK skate or die hoody ... like dudes on the VH1 say ... "DOWNGRADE"
November 06, 2006 @ 21:27:16
Originally posted by Inactive User
can someone give me a link to cop the white one?


CCS
Please login first to reply.
x