Songs that you hate/dislike that you feel like everyone liked them

August 31, 2010 @ 02:07:33 AM
Post: 1597
Join Date: Feb 2008
Location: Boston
2 that come to mind.

The winner and the most overrated song OF ALL TIME
YouTube - Airplanes (Feat. Hayley Williams of Paramore)
Both part 1 and 2

Another song that comes to mind
YouTube - Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna

Oh and I liked "Find your Love" by drake but never thought it was that good. I thought it was average at best.
August 31, 2010 @ 02:24:12 AM
Post: 2564
Join Date: Apr 2010
August 31, 2010 @ 02:33:49 AM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009
love the way you lie was decent when i first heard the album, but radio killed it

airplanes and billionaire, on the other hand, suck dick

Melo Gang All Day

August 31, 2010 @ 02:34:51 AM
Post: 1597
Join Date: Feb 2008
Location: Boston
August 31, 2010 @ 02:39:02 AM
Post: 1189
Join Date: Jan 2009
Location: socal
August 31, 2010 @ 02:43:25 AM
Post: 1832
Join Date: Mar 2010
Location: Phx

rollin' down the strip on vogues comin up slammin cadillac does

August 31, 2010 @ 02:46:24 AM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009


at first i was like, damn really? you crazy

but then i saw

you're from fucking boston

Melo Gang All Day

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 31, 2010 @ 07:06:03 AM
Post: 599
Join Date: Feb 2010
Location: mid aiiiir
http://www.youtube.com/watch?v=CzmpYRmOOpw

I can't stand this song, maybe it's because it's one of the WORST songs Usher has ever done.
August 31, 2010 @ 08:07:10 AM
Post: 3279
Join Date: Apr 2009
Location: Long Beach,CA
I don't know if anyone likes this but they play it on the radio every 15 minutes and I can't stand this goddamn fucking song. This summer was terrible for radio music.
http://www.youtube.com/watch?v=5dtuif-m388
August 31, 2010 @ 16:26:26 PM
Post: 1893
Join Date: Nov 2008
Location: Hypemore,Beastland
i agree with every song posted in this thread except lollipop


this and i'll raise you esom.
August 31, 2010 @ 16:31:02 PM
Post: 2835
Join Date: Nov 2006
Location: uptown
I don't know if anyone likes this but they play it on the radio every 15 minutes and I can't stand this goddamn fucking song. This summer was terrible for radio music.
http://www.youtube.com/watch?v=5dtuif-m388


YG can't rap but that shit bangs at the party, you're trippin lol

www.NickyDsss.com

August 31, 2010 @ 16:33:30 PM
Post: 180
Join Date: Jul 2009
2 that come to mind.

The winner and the most overrated song OF ALL TIME
YouTube - Airplanes (Feat. Hayley Williams of Paramore)
Both part 1 and 2

Another song that comes to mind
YouTube - Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna

Oh and I liked "Find your Love" by drake but never thought it was that good. I thought it was average at best.


lol did you just post the same thread on RGF's forum too?
August 31, 2010 @ 16:45:05 PM
Post: 225
Join Date: Apr 2010
Location: Pittsburgh
pretty much every radio hit has been posted..so its safe to say anything on the radio BLOWS..if you didnt know that already
August 31, 2010 @ 16:46:28 PM
Post: 67
Join Date: Aug 2010
Location: Philly or HoCo Maryland
Monster....i dont know how anyone likes it.
And that Cali Swag beat is to much, i only have the instrumental lol.
August 31, 2010 @ 17:28:58 PM
Post: 748
Join Date: Jul 2010
Teach me how to dougie and OMG. God those were terrible and got played so much. I never EVER turn my radio on
August 31, 2010 @ 19:01:18 PM
Post: 1210
Join Date: Nov 2007
Location: santa ana zoo
i know i'll prolly get hate for this, but this song fucking sucks.

http://www.youtube.com/watch?v=F-nnEozuxxc
August 31, 2010 @ 19:15:39 PM
Post: 72
Join Date: Apr 2010
Location: Huntington, WV
Drop It Like it's Hot - hated that shit in high school and everybody was bumpin' it
August 31, 2010 @ 19:18:46 PM
Post: 342
Join Date: Mar 2010
Location: Vismelia, Calibornia
(Invalid img)
think this song sucks along with any other song off recovery.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 31, 2010 @ 19:35:11 PM
Post: 1832
Join Date: Mar 2010
Location: Phx
Damn, I still never heard Toot it and Boot it, but don't wanna listen. Just sounds like its gonna be bullshit.

rollin' down the strip on vogues comin up slammin cadillac does

August 31, 2010 @ 19:41:52 PM
Post: 5155
Join Date: Jul 2008
agree with almost everything in here

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 31, 2010 @ 20:07:02 PM
Post: 318
Join Date: Sep 2008
Location: ATL (Above The Law)
August 31, 2010 @ 20:49:24 PM
Post: 194
Join Date: Aug 2009
Location: Tokyo
I don't know if anyone likes this but they play it on the radio every 15 minutes and I can't stand this goddamn fucking song. This summer was terrible for radio music.
http://www.youtube.com/watch?v=5dtuif-m388


Damn I should've posted this in the favorite ignorant rap songs thread lol.

“There are two kinds of spurs, my friend. Those that come in by the door; and those that come in by the window.”

August 31, 2010 @ 20:58:00 PM
Post: 1775
Join Date: Jun 2009
Location: NC
http://www.youtube.com/watch?v=8okvouuIt2A


all the suburban white kids bumped this shit smh.
August 31, 2010 @ 21:53:27 PM
Post: 2800
Join Date: Jan 2010
might as well rename this the "what the radio is playing" thread
August 31, 2010 @ 22:28:39 PM
Post: 2033
Join Date: Jan 2009
Every song on Recovery
August 31, 2010 @ 22:46:50 PM
Post: 2653
Join Date: Jul 2007
http://www.youtube.com/watch?v=VC40qaA0F8o

this song is wack as fuck
September 01, 2010 @ 01:42:24 AM
Post: 748
Join Date: Jul 2010
Originally posted by Inactive User
i know i'll prolly get hate for this, but this song fucking sucks.

http://www.youtube.com/watch?v=f-nneozuxxc


gtfo
Please login first to reply.
x