FeedBack please?

August 04, 2010 @ 00:56:35
This my first song i made using my own beat called breathe in breathe out
tell me your thoughts and what to improve on... thanks

myspace.com/ cjaproduction1991
August 04, 2010 @ 01:01:09
August 04, 2010 @ 01:02:32
wtf?
August 04, 2010 @ 01:04:10
you can improve on making it not suck.
August 04, 2010 @ 01:09:44
(Invalid img)
cool dre beats br0
August 04, 2010 @ 01:09:58
you can improve on making it not suck.


how does it suck? the beat or what?
i just got into beatmaking and shit, but if that song sucks to you check out the other shit kush n kronic smokin, with my bro on the song, hes got a high rep. but its all good way to be mature?
August 04, 2010 @ 01:11:46
thanks bro, ive gone thru my second pair already they break so easy
August 04, 2010 @ 01:11:57
how does it suck? the beat or what?


Let me explain. i just got into beatmaking and shit, but if that song sucks to you check out the other shit kush n kronic smokin, with my bro on the song, hes got a high rep. but its all good way to be mature?
August 04, 2010 @ 01:14:15
Let me explain. i just got into beatmaking and shit, but if that song sucks to you check out the other shit kush n kronic smokin, with my bro on the song, hes got a high rep. but its all good way to be mature?


ummm ok makes sense? lol
August 04, 2010 @ 01:17:03
ummm ok makes sense? lol


sorry if he was an asshole, i'll try explain. i just got into beatmaking and shit, but if that song sucks to you check out the other shit kush n kronic smokin, with my bro on the song, hes got a high rep. but its all good way to be mature?
August 04, 2010 @ 01:18:18
sorry if he was an asshole, i'll try explain. i just got into beatmaking and shit, but if that song sucks to you check out the other shit kush n kronic smokin, with my bro on the song, hes got a high rep. but its all good way to be mature?


shit you guys got shit else to do? like forum ass geek, who does that shit ferreal?
fag
August 04, 2010 @ 01:18:20
^ im glad you learned how to do things like that in college
August 04, 2010 @ 01:19:25
dead
August 04, 2010 @ 01:22:11
dead


make it alieve ✖✖✖✖✖ haha
August 04, 2010 @ 01:23:28
lol what is going on? i don't even.
August 04, 2010 @ 01:27:24
lol what is going on? i don't even.


ur a fag
August 04, 2010 @ 01:31:37
ur a fag


you're right. i am.

August 04, 2010 @ 01:33:36
you're right. i am.

dats dat fly guy shit haa, that pic is old prolly from 2007 damnnn
August 04, 2010 @ 01:37:56
damn son, you fresh azimiz
August 04, 2010 @ 01:39:19
Originally posted by Inactive User
damn son, you fresh azimiz


lol i was kidding bro
but fer real who the hell wuld save a pic of sumone else and post it, no homo././.?
three thousand post vigirn damn ✖✖✖✖✖ get outt there
August 04, 2010 @ 01:40:44
you're right. I am.



shots shots shots shots shots shots
August 04, 2010 @ 01:41:52
shots shots shots shots shots shots


keep it going mainee ;) lmao wow
August 04, 2010 @ 01:43:32
lmao, you think i saved it?
August 04, 2010 @ 01:44:34
lmao, you think i saved it?


u had enough time to right click it, wat kinda point r u trying to proove?
August 04, 2010 @ 01:45:10
that you can't spell and you shouldn't call someone a fag. hahahaha
August 04, 2010 @ 01:47:42
^ again, were all glad you went to college to learn that
August 04, 2010 @ 01:47:54
that you can't spell and you shouldn't call someone a fag. hahahaha


Then why post when all it does is make you look like a fag? Your one in life and one on here. I cant spell? i didnt think this was grammer class but okay ill take your advice for once.
August 04, 2010 @ 01:48:21
^ yo, if i seriously upset you that much with my comment about college. i'm sorry. will you please stop talking about it now. looking real lame...

edit: @ vc6x!


and @ and1ba11a, i don't really even know what you just said.
August 04, 2010 @ 01:48:57
By the way, you do know that you live in "man land" right? I'm glad you like to reside in a land full of dicks. I'm happy for you, bro.
August 04, 2010 @ 01:50:33
^ dead. hahahahahaha
Please login first to reply.
x