Nawmsayinnnnnnnnnnnnnnn

June 22, 2010 @ 01:17:11 AM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 22, 2010 @ 01:18:59 AM

Inactive User

shit isnt even loading. SMH. tongueface
June 22, 2010 @ 01:27:17 AM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn
^You gotta refresh
June 22, 2010 @ 01:38:39 AM
Post: 872
Join Date: Sep 2008
Location: Vienna, Austria
shit isnt even loading. SMH. tongueface


.
June 22, 2010 @ 01:52:41 AM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn
^You gotta refresh


.
June 22, 2010 @ 01:57:43 AM

Inactive User

Wtf, half our team died on this giant seasaw thing lmao
June 22, 2010 @ 01:59:16 AM
Post: 111
Join Date: Jan 2010
Location: nyc
Viccc = me
June 22, 2010 @ 02:01:21 AM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn
This shit is mad fun, you guys can make your own room just type in "/room ______"
I'm a fucking baus at Shaman smokeyface I'm at room 51 atm named Monchichi
June 22, 2010 @ 02:06:37 AM
Post: 111
Join Date: Jan 2010
Location: nyc
me and spankbank in room 51
June 22, 2010 @ 02:10:38 AM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn
ayo lets get this shit poppin' me and vic repping HB FAM hxc
June 22, 2010 @ 02:14:57 AM
Post: 151
Join Date: Mar 2009
Location: Sac-Town California
cant load it stuck on 0%
June 22, 2010 @ 02:16:52 AM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn
^let it sit for a bit, it takes a while sometime, when you join type in /room 51
lets take over this room HB FAM ROLLOUT
June 22, 2010 @ 02:20:14 AM

Inactive User

I'll come as soon as I can get this game to reload so I can make an account.
June 22, 2010 @ 02:25:14 AM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn
This game is fucking amazing, I'm so fucking sleep deprived right now, got work in like 5 hours
June 22, 2010 @ 02:29:41 AM
Post: 111
Join Date: Jan 2010
Location: nyc
LOLLL its so fun
June 22, 2010 @ 02:33:38 AM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn
Ayo hb fam where you at, roll call son

ETA: FUUUUUUUUUUUUU, I think my internetz is telling me to stop playing and go sleep cause shit keeps crashing on me. WILL RESUME HB DOMINATION TOMORROW!

May HB based god be with you. God Bless
June 22, 2010 @ 02:52:46 AM
Post: 111
Join Date: Jan 2010
Location: nyc
based god salutes all HBers. BASED GODDDDD
June 22, 2010 @ 06:25:46 AM
Post: 1121
Join Date: Jan 2010
Location: swag
wat
June 22, 2010 @ 10:14:50 AM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn
Lets get this shit popping before I start work in 3 hours!
June 22, 2010 @ 13:01:21 PM

Inactive User

Anyone know how to work the friends list?
June 22, 2010 @ 13:13:49 PM

Inactive User

damn stuck at 0%
June 22, 2010 @ 13:24:57 PM
Post: 683
Join Date: Jan 2009
Location: no
this shit takes hours to load what is it anyway
June 22, 2010 @ 13:37:40 PM
Post: 879
Join Date: Apr 2009
Location: Netherlands.
damnit this is too addicting, someone join me in room 19
June 22, 2010 @ 13:48:08 PM
Post: 2070
Join Date: Jun 2009
Location: LA/Iowa
The site isn't even loading for me tongueface

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

June 22, 2010 @ 13:57:02 PM

Inactive User

i'm in smokeyface
what room to join?
June 22, 2010 @ 13:59:49 PM
Post: 879
Join Date: Apr 2009
Location: Netherlands.
im in room 19



swag
June 22, 2010 @ 14:02:13 PM

Inactive User

aiight

same username as on here
June 22, 2010 @ 14:42:29 PM
Post: 2070
Join Date: Jun 2009
Location: LA/Iowa
im in there, O LES DO IT

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

June 22, 2010 @ 14:54:18 PM
Post: 879
Join Date: Apr 2009
Location: Netherlands.
what room yall nigs at
Please login first to reply.
x