June 21, 2010 @ 21:33:03
how do you make it so you wont step on your vans when u wear jeans
June 21, 2010 @ 21:54:38
tuck ya jeans in ya shoe. duhhhhh
June 21, 2010 @ 21:55:10
put one of these in your pocket
June 21, 2010 @ 22:38:04
cmon nigs gimmie dat good advice not that shitty advice tongueface
June 21, 2010 @ 22:46:40
ok ok. put a rubber band around ya ankle, to keep ya pants stuck to ya leg, thats what i do..
June 22, 2010 @ 05:41:57
Buy pants that have a proper inseam.
June 22, 2010 @ 07:08:26
cut them into jorts bro
June 22, 2010 @ 12:29:42
how do you make it so you wont step on your vans when u wear jeans

Uhh, walk properly? When you walk, don't criss-cross, that way you don't step on your vans.

ʞɔnɟ
June 22, 2010 @ 13:28:44
Uhh, walk properly? When you walk, don't criss-cross, that way you don't step on your vans.

ʞɔnɟ


/thread.
June 22, 2010 @ 20:32:57
Cuff your pants, Tailor your ish, tuck them in. I think thats all i got.

P R O V E R S E | WWW.PROVERSE.COM | INSTAGRAM.COM/PROVERSEGOODS | PPP

June 22, 2010 @ 20:34:14
how do you make it so you wont step on your vans when u wear jeans


wtf?!
June 23, 2010 @ 06:00:00
ur legopening is probably to big and ur inseam is too long.
buy jeans with a taper or taper your current jeans and let ur inseam stack my du.

7.5-7.75 is a good opening for vans.
June 24, 2010 @ 16:23:33
thanks for the help supraRz ;)
June 24, 2010 @ 17:13:13
buy proper jeans preferably tapered
June 24, 2010 @ 19:42:20
Shorter pants
June 24, 2010 @ 20:52:09
how much it cost to taper jeans?
June 24, 2010 @ 21:04:26
idk probably less then 10
June 25, 2010 @ 00:25:39
cut them into jorts bro


Uhh, walk properly? When you walk, don't criss-cross, that way you don't step on your vans.

ʞɔnɟ


aahahahahaha. i'm dying.
June 25, 2010 @ 11:47:52
Don;t you mean the back of your jeans getting stepped on by your vans? Either buy em shorter, hem them or taper them.
June 30, 2010 @ 11:39:46
costed me 16$ to taper my jeans. Fuck that though, if u are worrying about your fans you dont need to change up the whole shit if u allready like the jeans and how they fit.

CUFF YO SHIT PLAYA - yeah cuff your jeans
July 01, 2010 @ 23:02:23
well basically, if you buy jeans that fit well with your vans, then you shouldn`t need to worry at all rite? you should buy jeans that stack well with them
July 01, 2010 @ 23:20:43
Cuff em up
July 09, 2010 @ 02:40:25
a slimmer leg opening, or cuff your shxts. but jawns with a straight cut dont look to good with authentics or slip ons
July 09, 2010 @ 13:52:41
a slimmer leg opening, or cuff your shxts. but jawns with a straight cut dont look to good with authentics or slip ons


true, try tapered jeans. if the leg opening is narrower you won't step as easily on them, no matter the length. otherwiser cuff them like everyones saying. there aint no magic trick.
September 25, 2010 @ 07:39:01
get them hemmed
September 26, 2010 @ 14:10:55
taper fool
September 27, 2010 @ 11:01:07
i don't do it intentionally, it just happens with every pair of jeans i buy sooo just get skinny jeans i guess
Please login first to reply.
x