HALLOWEEN SALE - UP TO 25% OFF - USE CODE: NOTRICKS14 (24 HOURS LEFT)
January 23, 2009 @ 09:08 AM
Cazemm

Post: 138

Join Date: Jun 2008

Location: Edinburgh, Scotland

i hear it makes you walk faster too


No, it just allows for you to walk faster without taking off.
January 23, 2009 @ 08:48 PM
ethanlee29

Post: 138

Join Date: Apr 2008

Location: Toronto

boat shoes are decent
January 23, 2009 @ 09:19 PM
Darter

Post: 348

Join Date: Oct 2008

Location: Aliso/Laguna, Cali




idk maybe alright when a better pic drops
January 24, 2009 @ 05:06 PM
iRyceboi

Post: 258

Join Date: Feb 2006

January 24, 2009 @ 05:31 PM
kvc06

Post: 1648

Join Date: Dec 2006

Location: Chicago

kinda like those
atleast more than the others
fuck the $500+ that there gonna cost tho
January 24, 2009 @ 07:49 PM
Bronzeworth

Post: 4

Join Date: Jan 2009

damn, why do kanye joints have to be so fresh?
the extra padding on the back makes them superior to most other brands imo. bet the quality is bomb too. 808s and heartbreak is whick whick WACK thouh
January 24, 2009 @ 07:56 PM
kobehead

Post: 40

Join Date: Dec 2008

Air Yeezys way better than both those LV joints.
January 24, 2009 @ 09:24 PM
camthraxFHK

Post: 2491

Join Date: Apr 2006

Location: Brooklyn

I love the red ones.
January 25, 2009 @ 12:58 PM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007


anal del rey http://yellow-stuff.com

January 25, 2009 @ 01:01 PM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007


anal del rey http://yellow-stuff.com

January 25, 2009 @ 07:31 PM
.rump

Post: 211

Join Date: May 2008

would deff cop if they would come out mad expensive
January 26, 2009 @ 07:04 AM
beggs12

Post: 10

Join Date: Jan 2009

theyre dopesmile
January 26, 2009 @ 12:16 PM
pandaz

Post: 3

Join Date: Jan 2009

Location: Met-line

maybe if kanye wasn't so short his shoes wouldn't need massive soles...
January 26, 2009 @ 04:39 PM

Inactive

He's 5'8. That's about average. His not basketball player steez but not Sisqo height either.
January 26, 2009 @ 05:07 PM
Darter

Post: 348

Join Date: Oct 2008

Location: Aliso/Laguna, Cali

maybe if kanye wasn't so short his shoes wouldn't need massive soles...



most highend shoes have thick soles
January 27, 2009 @ 08:24 PM
i-love-sole

Post: 806

Join Date: Oct 2007

Location: SOLEcal

looks dope but im not paying soo many $$ for it tho..haha..ill juz get sum del barcos instead lol
January 27, 2009 @ 11:18 PM
internet

Post: 905

Join Date: Sep 2008

Location: Des Moines

I was like 98% sure I wasn't going to get a pair but I just realized I get my tax return soon. We'll see what happens, lol.
January 27, 2009 @ 11:56 PM
Sway_P

Post: 324

Join Date: Jan 2009

Location: Space Beach, NY

I was like 98% sure I wasn't going to get a pair but I just realized I get my tax return soon. We'll see what happens, lol.


were on the same boat lol but i heard there gonna be a G so i might pass if there were in the 650-ish area i'll cop

Paris-NY.com

February 2, 2009 @ 04:08 PM
I Luv Kickz

Post: 6

Join Date: Aug 2007

i could mess with them in a black or something
February 5, 2009 @ 01:39 AM
kanyewestfan

Post: 7

Join Date: Feb 2009

Location: Miami/FL

now this is AWSMAZING!!!!
I LOVE IT!!!
Kanye is SUPERCREATIVE!!! =)
true Vouis Vuitton DON!
February 5, 2009 @ 01:46 AM
Canvas08

Post: 2530

Join Date: Oct 2006

this guy above me
February 5, 2009 @ 12:40 PM
JayL

Post: 27

Join Date: Oct 2006

Location: In my Mind

Lmao

I like the shoes tho

http://www.imuphere.blogspot.com
February 8, 2009 @ 06:03 PM
grandmonarch

Post: 15

Join Date: Feb 2009

Location: Virginia

Clean classic look but what else you expect with LV. I don't know what colorways I like more. I still don't think its any thing mind blowing and worth paying the price there going to be.
February 9, 2009 @ 06:29 PM
SimpleAsAbc

Post: 865

Join Date: Dec 2008

Alright , not going to be worth the money though.
February 10, 2009 @ 09:54 PM
andres

Post: 49

Join Date: Jan 2009

these are cold
February 16, 2009 @ 10:44 PM
wchien

Post: 61

Join Date: May 2008

i like these, how much
February 17, 2009 @ 05:53 AM
JMUNK$.CA.KID

Post: 4

Join Date: Feb 2009


+

=


theese kanye louies are ther fuckin best shoe in 2009... Jordan is gonna have some serious comp this year
March 2, 2009 @ 05:57 AM
ChrisJPN

Post: 126

Join Date: Oct 2007

Location: Kagawa, Japan

I definitely like *some* of them. I hope they bring them to Japan.

NIKE DUNK LOW PRO SB "SHANGHAI" UK12 US13 *VNDS* http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270995768922#ht_1102wt_1141

March 2, 2009 @ 06:56 AM
AbDizzy

Post: 436

Join Date: Oct 2008

I personally like boat shoes with thin soles. But they're okay, definitely not the best available for the price.
March 2, 2009 @ 11:18 PM
blacknerd2010

Post: 85

Join Date: Dec 2008

the high tops are dope lows are lame

Please login first to reply.
Back To Top