deletee sold

Jan 02, 2013 @ 03:14
sold please delete

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 03, 2013 @ 03:35
bump please

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 03, 2013 @ 10:07
$10 take it or leave it
Jan 03, 2013 @ 18:06
dont lowball get out

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 04, 2013 @ 18:25
bump please

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 05, 2013 @ 05:01
1. you're fucking retarded if you think people are gonna buy your 8 stickers - 3 of which are normal reds and one is the shitty les infants - for $40
2. 5.35$ to ship stickers? Come on b, dont try to make money off fucking shipping. 

Anyone who buys this or even considers it is idiotic beyond belief. 
Jan 05, 2013 @ 05:09
$10 right now $8 for stickers and $2 for shipping. 

سبحان

Jan 05, 2013 @ 05:49
lol im shipping priority so i can get a tracking number idk how to ship any other way and it costs 5.35 for a small fr box check this shit on ebay these stickers are expensive b

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 05, 2013 @ 07:09
nigga use envelopes
the fuck wrong with you
Jan 05, 2013 @ 07:17
No tracking with it

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 05, 2013 @ 07:53
rape prices

06/05/14 sale collection up for grabs http://hypebeast.com/forums/apparel/182810/

Jan 05, 2013 @ 19:36
hahaahahhahahahahahah *cough* *COUGH* *wheeze* 
AH 
heh heh hehehe 
phew 

Fucktard we been developed a ratio

Jan 05, 2013 @ 22:03
Originally posted by Inactive User
rape prices
yup http://www.ebay.com/itm/3pcs-A4-Size-Supreme-Stickers-Total-42pcs-Supreme-Classic-Box-Skateboard-Dec...

42 pcs for a little more than half the cost
theyre fake idiot

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 06, 2013 @ 19:00
updated price

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 06, 2013 @ 19:33
Originally posted by Inactive User
updated price
10 bucks off 

what a steal
says the idiot who offered fake stickers

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 06, 2013 @ 20:22
youre obviously an idiot if you cant tell the difference between fakes if you actually know supreme, so get off this thread

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 08, 2013 @ 18:33
You could fold a piece of cardboard over the stickers, tape it shut, and put a first class mail label on the top.

< $1.50 to send anywhere in the united states. 
Jan 08, 2013 @ 18:41
Originally posted by Inactive User
You could fold a piece of cardboard over the stickers, tape it shut, and put a first class mail label on the top.

< $1.50 to send anywhere in the united states. 
ive done that before it still becomes bent

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 08, 2013 @ 20:06
ok well now you're just lying
Jan 08, 2013 @ 22:16
Just lookin out for you. Buy a photo shipper. (Small cardboard sleeve) Either at store or po. Cost $1. Ship 1st class with delivery conf. Comes out to $2 to ship. Plus like $1 if you buy that there. Ask them to stamp "do not bend" on it. I do it all the time.
Cheers
Jan 08, 2013 @ 23:02
are you putting stickers in a large box?lmfao gtfo with these prices

Wylin' Cuz I'm Young.

Jan 08, 2013 @ 23:30
are you putting stickers in a large box?lmfao gtfo with these prices
you want me to gtfo of my own thread? ill be shipping it thru a small priority box, so they dont get bent. this is my thread, so how bout you gtfo?

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 09, 2013 @ 05:41
wtf you mean you cant ship in envelopes , i ship shirts in that shit cost me like 3 dollars , with tracking
Jan 09, 2013 @ 05:48
it will get bent

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 10, 2013 @ 08:55
stop bitching at each other..
Jan 14, 2013 @ 22:38
stickers sold! mods please close this

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Please login first to reply.
HYPECHAT 0