Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
March 1, 2009 @ 12:27 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

my aunt lives in rochester, would you like me to hook you up with her?


lmao....PM me some pics ma dude. Don't get mad if I smash....na jk.......but seriously dont' get mad. >sad
March 1, 2009 @ 12:44 AM
senormateoo

Post: 778

Join Date: Jan 2009

ok so ive been wondering this for awhile and have never gotten a good answer


so if oranges werent orange would they still be called oranges?confused
March 1, 2009 @ 01:08 AM
rtst102

Post: 1934

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago, IL

someone find me a woman like this.



....rochester is not a good place to find dimes sad the only dimes are white chicks, but I can't get into them...the rest of them are hood rats...and I dont' get into that either...and what's worse b, the chicks that ARE dimes are like 17....and by the time they hit like 22 they are either mad beat up, they get married, pregnant, or they go away to college never to return....my city's wack b....I need to move the hell out.


Correct me if I'm wrong, but isn't that a white girl?

Regardless, that is a donk.
March 1, 2009 @ 01:40 AM
INotoriousJI

Post: 531

Join Date: Mar 2008

DM-Al Green or
Luthor Vandross
March 1, 2009 @ 01:41 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

my aunt lives in rochester, would you like me to hook you up with her?


ok so ive been wondering this for awhile and have never gotten a good answer


so if oranges werent orange would they still be called oranges?confused


Or, would we even have the color orange if oranges were called by another name?

Like if oranges were called poplars...would we then call everything that was orange, poplar? suprised
March 1, 2009 @ 01:42 AM
ThePepperSkull

Post: 1277

Join Date: Feb 2007

Location: Northwest Saigon

Aluthor Greendross. Why choose between the two?
March 1, 2009 @ 01:44 AM
INotoriousJI

Post: 531

Join Date: Mar 2008

i guess cuz i couldnt think of two rivals in the oldies r and b category.I was gonna throw Earth Wind and Fire in there too.
March 1, 2009 @ 01:48 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

Correct me if I'm wrong, but isn't that a white girl?

Regardless, that is a donk.


IDK...she's on a forum for hispanics...so i kind of assumed she's hispanic...if not, that's a bad white girl! cool

DM-Al Green or
Luthor Vandross


actually marvin gaye cool but if i have to choose, I'd go with the reverend...Luther was just too feminine...I like artists that I can relate to...and although Luther is dope, and I like his music, I just wasn't too fond of him cuz dude was a little too femme for me.
March 1, 2009 @ 01:54 AM
Eaton

Post: 3457

Join Date: Sep 2008

Location: NY

alrite ill give you some info on her. shes white, 44, has 3 kids, a husband, interested in young lation men, looking for a completely non-sexual or romantic relationship, and some one to watch her kids on weekends. shes definetly a catch

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

March 1, 2009 @ 01:55 AM
Hash>

Post: 677

Join Date: Jan 2009

dear david

i have been bored out of my fucking mind for like 3 weeks straight. i might be getting an job soon, after applying at a place that is looking pretty good right now so that will give me something to do for a while until i get bored of it. wat shewd i dew?
March 1, 2009 @ 01:55 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

aluthor greendross. Why choose between the two?


lol...
March 1, 2009 @ 02:00 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

alrite ill give you some info on her. shes white, 44, has 3 kids, a husband, interested in young lation men, looking for a completely non-sexual or romantic relationship, and some one to watch her kids on weekends. shes definetly a catch


LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO......I lol'd irl dude...

dear david

i have been bored out of my fucking mind for like 3 weeks straight. i might be getting an job soon, after applying at a place that is looking pretty good right now so that will give me something to do for a while until i get bored of it. wat shewd i dew?


Find a hobby....google stuff to do in your city...get the hell out of your house...like even taking a walk in a park, or sitting in a park bench and doodling is more entertaining than being cooped up...get a girl friend...take your younger sibling and build a snowman and then destroy it....body slam them into a snowbank...

There are many options...many of them require getting out the house though. Just my advice. And a job will help you get money so you can do more things.
March 1, 2009 @ 02:06 AM
ThePepperSkull

Post: 1277

Join Date: Feb 2007

Location: Northwest Saigon

Bonus points for the Hoost and Saku vids btw. Kazushi is one of my favourte fighters.

EDIT: Question - Why the FUCK have my saturday night plans always been dissolved before I could start them lately?
March 1, 2009 @ 02:10 AM
zyezye

Post: 4411

Join Date: Aug 2007

Location: somewhere, over the...

how do i be the very best, that no one ever was? to catch them is my real test, and to train them is my cause, i wanna travel across the land, searching far and wide, will these pokemon understand the power thats inside?
March 1, 2009 @ 02:17 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

Bonus points for the Hoost and Saku vids btw. Kazushi is one of my favourte fighters.


damn pepper...i swear you're like my younger multi cultural long lost clone brother.

But yeah, I was heartbroken when vanderlei murdered Saku. The age of the pure grappler was officially over when I saw that. But hey, the sport's gotta evolve and Saku is still a legend.

But how about Demian Maia though? That dude might just cause another evolution...make all these dudes double their ju jitsu training..I haven't seen a pure grappler run through high level competition like this in years. I'm a fan.

how do i be the very best, that no one ever was? to catch them is my real test, and to train them is my cause, i wanna travel across the land, searching far and wide, will these pokemon understand the power thats inside?


Two part question? Okay, first answer is, be the best you can be. If no one was ever you, then once you're at your best, you've succeeded in being the very best that no one ever was. Second answer: Yes. Yes they will.
March 1, 2009 @ 02:19 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

Bonus points for the Hoost and Saku vids btw. Kazushi is one of my favourte fighters.

EDIT: Question - Why the FUCK have my saturday night plans always been dissolved before I could start them lately?


I missed the edit. No clue...not enough details for me to answer that question. I would suggest making back up plans from now on to avoid the boredom of doing nothing all day.
March 1, 2009 @ 02:21 AM
wordisbond

Post: 204

Join Date: Feb 2009

Location: a gay pornstars butt...

chicago hb meetups or ny hb meetups lol
March 1, 2009 @ 02:21 AM
zyezye

Post: 4411

Join Date: Aug 2007

Location: somewhere, over the...

how do i clear a stuffy nose from a bad cold so i can sleep at night with out worrying about dying from suffocation?
March 1, 2009 @ 02:27 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

chicago hb meetups or ny hb meetups lol


LOL....NY all day.


how do i clear a stuffy nose from a bad cold so i can sleep at night with out worrying about dying from suffocation?


NYquil works wonders for me....and from experience, you won't suffocate...your body will instinctively open its mouth....when you wake up your lips and mouth may be dry as hell...your breath will stink like death...your pillow may have some drool...but you'll be alive.
March 1, 2009 @ 03:28 AM
senormateoo

Post: 778

Join Date: Jan 2009

Or, would we even have the color orange if oranges were called by another name?

Like if oranges were called poplars...would we then call everything that was orange, poplar? suprised




hmmmmmmm
never thought abt it like that now another question just pops into my head
March 1, 2009 @ 03:28 AM
senormateoo

Post: 778

Join Date: Jan 2009

i think now i have even more questions
March 1, 2009 @ 03:54 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

March 1, 2009 @ 03:55 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

i think now i have even more questions


you high right now ain'tcha? LOL
March 1, 2009 @ 08:52 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

dm - do you think appreciation is the new hating? I'm 22 and I've all seen in my life is hypocrisy and negativity. Do you think it's about to time to be positive and start to prop people up in these rough times?


You know what? Yeah man...I think it's happening to me. Like, now that I'm surrounded by successful people at work, I find myself motivated instead of hating....hating is a bad reaction...forget hating..I'm inspired and I wanna inspire others...if I gotta hate on a kid, i'm a teach him.

But of course, some nigggas deserve the hate.
March 1, 2009 @ 10:43 AM
SubPrime

Post: 1329

Join Date: Nov 2008

what did you want to be in life when you were a kid?
March 1, 2009 @ 11:22 AM
Jim Jardashian

Post: 3900

Join Date: Aug 2007

Where do you stream pr0n?
March 1, 2009 @ 11:29 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

Word. I think inspiration draws the line between jealousy and envy. Envy is good feeling, imo, it inspires to do/be/whatever better. Jealousy leads to hating.


Exactly. And that's where I'm at right now. When I see other dudes gettin it, I don't get mad. It gives me the hunger for more. Hate is fore the weak.

But it should be understood that just cuz I don't like it doesn't mean that I'm hating and just cuz I'm clowning doesn't mean that I'm hating. It's prolly cuz you just suck.
March 1, 2009 @ 11:33 AM
senormateoo

Post: 778

Join Date: Jan 2009

you high right now ain'tcha? LOL



lol at the time i was, but i just woke up and i feel lazy

btw 2nd account?
March 1, 2009 @ 11:35 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

what did you want to be in life when you were a kid?


Sorry I'm on a blackberry and it doesn't support multi quote.

Anyway, real talk, I never had a dream job when I was a kid. I just wanted to have a nice home, financially comfortable, wife and kids who love, respect and admire me, and enough money to travel the globe. I def wish I woulda stayed in school cuz I'd be in a better situation right now, but better late than never. I'm working on it now.
March 1, 2009 @ 11:37 AM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

Where do you stream pr0n?


Damn son, y'all nigggas and your porn. Lol. I can't encourage you to watch porn. My secret remains guarded. Lol

Please login first to reply.
Back To Top