HB 2005-2006 Members Check In

January 23, 2009 @ 00:49:06 AM
Post: 1988
Join Date: Mar 2007
Location: toronto
I was on HB 1.0.. motha fuckin OG!! My old username got banned =(
January 23, 2009 @ 00:51:43 AM

Inactive User

Saftis since december 06 baby
January 23, 2009 @ 00:58:35 AM
Post: 482
Join Date: Nov 2008
Location: SANFRAN
baysik 650smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface
January 23, 2009 @ 00:58:59 AM
Post: 2355
Join Date: Oct 2006
06 baybee
January 23, 2009 @ 01:05:51 AM
Post: 3861
Join Date: Nov 2007
Location: san diego
meeeeeeeeeee
January 23, 2009 @ 01:20:41 AM
Post: 369
Join Date: Nov 2006
Location: where the cash at
wus good
January 23, 2009 @ 01:38:22 AM
Post: 1102
Join Date: Nov 2006
geeb meh somoe propz guizzz
January 23, 2009 @ 01:43:34 AM

Inactive User

Present.. Whatever happened to M.I.A King and his "I need help matching this outfit, and oh btw, no advices from asians.." and yall remember the time some people shitted on Neek for making his own hoody with crazy claims such as "stealing Leroy Jenkins idea" ?
January 23, 2009 @ 01:43:39 AM
Post: 713
Join Date: Nov 2008
What happened to Father Time ? Wasn't he the one with the fro ?


yeah the huge mexican fro. and he had the glasses and always osted n his shitty backyard.
January 23, 2009 @ 01:45:54 AM
Post: 8230
Join Date: Apr 2006
Location: Brooklyn New York City Where They Paint Murals Of Biggie
Present.. Whatever happened to M.I.A King and his "I need help matching this outfit, and oh btw, no advices from asians.." and yall remember the time some people shitted on Neek for making his own hoody with crazy claims such as "stealing Leroy Jenkins idea" ?


that wasnt neek i think it was ice grillz or someone
January 23, 2009 @ 01:58:00 AM
Post: 1533
Join Date: Jul 2006
Location: Vancouver
06 baby


wheres cre at??? cre-hated i think..

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 23, 2009 @ 02:24:30 AM
Post: 52
Join Date: Sep 2006
Location: Toronto
what up y'all ...
January 23, 2009 @ 02:35:26 AM
Post: 1037
Join Date: Jul 2006
Location: Hell/Satan's ward
i dont think im known cause i dont post to much.But anyway yo
January 23, 2009 @ 02:37:52 AM
Post: 2243
Join Date: Feb 2006
Location: Anywhere, LTD
*knock knock*
January 23, 2009 @ 03:37:29 AM
Post: 134
Join Date: Sep 2006
i mostly looked up to andrew in terms of style when i first joined

him and fishscale


Fishscale? Really? I could never stand that dude's fits. I'll never forget when whoever-it-was called him a Walking Digital Gravel Ad.

Andrew, on the other hand, knew how make super-hype shit look classy.
January 23, 2009 @ 04:08:16 AM
Post: 1533
Join Date: Jul 2006
Location: Vancouver
^^except for when he wore those bape sandals...

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 23, 2009 @ 06:01:10 AM
Post: 1030
Join Date: Jul 2006
Location: east coast with the most
hey hey hey!
January 23, 2009 @ 06:51:00 AM
Post: 4095
Join Date: Aug 2006
Location: Kingsbridge BX NYC
Meow
January 23, 2009 @ 06:55:39 AM
Post: 3318
Join Date: Aug 2008
Sup.
January 23, 2009 @ 07:10:40 AM

Inactive User

06 London member signing in
*remembers the days when the London thread was active*
January 23, 2009 @ 07:12:54 AM
Post: 5061
Join Date: Nov 2006
Location: 5thFlo
Im in there like swimwear smokeyface
January 23, 2009 @ 07:24:53 AM
Post: 1223
Join Date: Jul 2006
Location: Nashville, TN
It seems like we do this a lot.
January 23, 2009 @ 07:27:31 AM
Post: 672
Join Date: Jan 2009
07 fuck you guise
January 23, 2009 @ 08:41:30 AM
Post: 946
Join Date: Jan 2007
Location: CA all day
i was so close to 06 smh
January 23, 2009 @ 09:29:45 AM
Post: 1622
Join Date: Dec 2006
Location: Chicago
hai!
January 23, 2009 @ 09:39:42 AM
Post: 1070
Join Date: Mar 2006
Location: NYC born, Yonkers Bred, OC Living
Yes Yes y'all. 06 on deck.
January 23, 2009 @ 10:47:25 AM
Post: 4509
Join Date: Mar 2006
Location: the 5th BLVCK dimension
Holla!
January 23, 2009 @ 11:36:19 AM
Post: 550
Join Date: Jul 2006
Location: Boston
oh herro.
Please login first to reply.
x