WDYWT: 2009 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

April 01, 2009 @ 20:11:22 PM
Post: 1262
Join Date: Aug 2006
Location: Tokyo, Japan
Dissing him? Regular here? Not be hated?

Come off of it.
April 01, 2009 @ 20:13:03 PM
Post: 2424
Join Date: May 2008
Location: 818

constructive crit plz
April 01, 2009 @ 20:16:16 PM
Post: 1757
Join Date: Feb 2007
Location: New Jeruzalem
April fools idiots
April 01, 2009 @ 20:17:30 PM
Post: 1872
Join Date: Nov 2008
Sup will!

and ryon thats a really generic outfit . its a fairly nuetral fit nothing great about it nothing bad about it
April 01, 2009 @ 20:18:24 PM
Post: 463
Join Date: Mar 2008
Location: New Zealand/MN
^thought it might be since march has been the best in a while...
April 01, 2009 @ 20:19:46 PM
Post: 2424
Join Date: May 2008
Location: 818
Sup will!

and ryon thats a really generic outfit . its a fairly nuetral fit nothing great about it nothing bad about it


lulz all I have is generic shit
gotta step my steez up
April 01, 2009 @ 20:20:08 PM
Post: 1865
Join Date: Oct 2006
Location: Brooklyn Muthafucka

constructive crit plz


boring and plain. but if its you, more powerblushing
April 01, 2009 @ 20:23:00 PM

Inactive User

i just think saftis' jeans appear to be too tapered, not feeling that
April 01, 2009 @ 20:27:09 PM
Post: 1757
Join Date: Feb 2007
Location: New Jeruzalem
Ryon that fit is so incredibly generic dude. Maybe a different tee or a jacket or hoody broski
April 01, 2009 @ 20:28:28 PM
Post: 2424
Join Date: May 2008
Location: 818
hoodies are too hot for the weather
most of my tees are white lulz
April 01, 2009 @ 20:28:57 PM
Post: 8
Join Date: Mar 2009
Location: Venice To New York & Back
Out and About;


April 01, 2009 @ 20:31:07 PM
Post: 2424
Join Date: May 2008
Location: 818
Those AM's look good on you
April 01, 2009 @ 20:32:29 PM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl
A new girl?


nice fit tho
April 01, 2009 @ 20:34:25 PM
Post: 2822
Join Date: Jul 2007
^^^I did that the first time i see your pic Flat
April 01, 2009 @ 20:34:27 PM
Post: 348
Join Date: Dec 2008
Location: 510
lol
April 01, 2009 @ 20:35:14 PM
Post: 2281
Join Date: Sep 2008
Location: California
^^^I did that the first time i see your pic Flat


Lmao.
April 01, 2009 @ 20:36:40 PM
Post: 1262
Join Date: Aug 2006
Location: Tokyo, Japan
Your opinion really means nothing as of now, that's where I was getting at man, peace.


You're a joke. This whole board looks at you and treats you like the retarded step child at a dinner party. You take this shit way too seriously. What's funny is that you try to play the mature role here but all you do is create a high school environment.

Tokyo Tokyo Tokyo Tokyo...

Clown.
April 01, 2009 @ 20:36:54 PM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl
D: i hate u guize!
April 01, 2009 @ 20:38:30 PM
Post: 906
Join Date: Jul 2008
every single piece of artwork by mike giant is dope imo.

yup

These 510xx?
April 01, 2009 @ 20:39:51 PM
Post: 45
Join Date: Mar 2009
Location: Wherever
OneEyeWilly, that fit is good man.
April 01, 2009 @ 20:52:22 PM
Post: 320
Join Date: Aug 2008
Location: Chicago
nice HB.....

I'M OFFICIALLY DONE WITH SKINNY JEANS........(tear)

rip another whole in my shit


your garage door is dirty.. but HB thinks that it adds character.

haha jp nice fit. kind of like the holes. the TH's are looking nice too
April 01, 2009 @ 20:54:18 PM
Post: 3375
Join Date: Feb 2009
Location: Vancouver


i swear my hoodie is real
April 01, 2009 @ 20:55:50 PM
Post: 5061
Join Date: Nov 2006
Location: 5thFlo
soulja boy tell em!!!!!!!!!!!!!!!
April 01, 2009 @ 20:58:59 PM
Post: 2372
Join Date: Apr 2007
Location: Australia
OneEyeWilly why so serious?
April 01, 2009 @ 20:59:39 PM
Post: 1159
Join Date: Nov 2008
Location: fuck outta here
March WDYWT sucked pure ass. Nigggas gotta step it up. I say we close registration or this thread cause this shits garbage man. Back in the day all fits used to be good and occasionally there would be one trash one to flame. Now it seems the other way around. The only reason I'm posting a fit is because I hate people who complain about fits and never post em. The look on my face is of pure disgust of what this thread turned into. Lol so I'm gonna contribute to the garbage in this thread with a trash fit of my own. Step it up HB




Preme Sammies Taps

Edit: sorry bout the links and good shit to Chang and Rape. Glad to see you copped the opiums homie shits are ill


http://www.youtube.com/watch?v=aCFlVzMnzXs
April 01, 2009 @ 21:03:58 PM
Post: 3493
Join Date: Sep 2007
IF she had on Purple PL Prada cups...hmMmMmm

only way id Ike Turner it...
April 01, 2009 @ 21:04:54 PM

Inactive User

Willy G coming back
April 01, 2009 @ 21:06:12 PM
Post: 388
Join Date: Aug 2008
Location: St Louis x Boulder
Those AM's look good on you



not really. they look pretty stupid with that outfit.

edit: damn it...late pass.
April 01, 2009 @ 21:08:19 PM
Post: 1183
Join Date: Jan 2008
Location: Portland OR to Hanover NH
You're still hot though so it's cool
April 01, 2009 @ 21:13:56 PM
Post: 1050
Join Date: Aug 2008
Location: NC
whats good hb.

willy, colin and duce straight fire.

Intramural softball game bitches
20-10 W


This topic is locked, replies are no longer accepted.
x