Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
April 3, 2009 @ 08:01 PM
Deccck

Post: 609

Join Date: Mar 2009

Location: Edmonton, Alberta

Sup guys?
Ignore the red hat it was for another forum.

Supreme
Nike
Nike
April 3, 2009 @ 08:02 PM
Idrum

Post: 1105

Join Date: Sep 2007

Location: Austin, Texas




Dickies
Futura
Propper
Boneyards
Supreme


this is dope first time i've liked those terminators

only criticism is lower the backpack a little it'll flow better
April 3, 2009 @ 08:07 PM
Zachh

Post: 437

Join Date: Jan 2008



I make funny faces when I skate.

Alphanumeric
Skull
Vans
April 3, 2009 @ 08:11 PM
$$$$$$$$

Post: 695

Join Date: Jan 2009

Location: 604

Sup guys?
Ignore the red hat it was for another forum.
Supreme
Nike
Nike


Maybe we should just ignore the whole fit....
April 3, 2009 @ 08:15 PM
RyanF.Baby

Post: 2790

Join Date: Feb 2009

Location: Brooklyn/Suffolk

aleksae that shirt is dope. clou looks good from the back

thunderstorming


i like your fits, but i always feel like youre about to tip over in your pictures..like its a race to take the picture before you just completely fall over

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

April 3, 2009 @ 08:18 PM
Deccck

Post: 609

Join Date: Mar 2009

Location: Edmonton, Alberta

Maybe we should just ignore the whole fit....

You guys are just impossible to please!
April 3, 2009 @ 08:19 PM
Idrum

Post: 1105

Join Date: Sep 2007

Location: Austin, Texas

not true
April 3, 2009 @ 08:23 PM
Chiara

Post: 8

Join Date: Mar 2009

Location: Venice To New York &...

oggi;

April 3, 2009 @ 08:25 PM
Zachh

Post: 437

Join Date: Jan 2008

I've been away from hypebeast for too long.
April 3, 2009 @ 08:26 PM
SubPrime

Post: 1329

Join Date: Nov 2008

You guys are just impossible to please!


niigga that sounded gay as hell
April 3, 2009 @ 08:27 PM
Photo Will

Post: 45

Join Date: Mar 2009

Location: Wherever

I've been away from hypebeast for too long.


not long enough...
April 3, 2009 @ 08:36 PM
Zachh

Post: 437

Join Date: Jan 2008

Thanks I guess.
April 3, 2009 @ 08:40 PM
Deccck

Post: 609

Join Date: Mar 2009

Location: Edmonton, Alberta

niigga that sounded gay as hell


Nah
April 3, 2009 @ 08:49 PM
Zachh

Post: 437

Join Date: Jan 2008

Nah


Yeah it kinda did.
April 3, 2009 @ 08:55 PM
RyanF.Baby

Post: 2790

Join Date: Feb 2009

Location: Brooklyn/Suffolk

***** u gay...trying to "please" me and shit

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

April 3, 2009 @ 08:59 PM
Brandon

Post: 387

Join Date: Feb 2008

Location: Vancouver, B.C



I make funny faces when I skate.

Alphanumeric
Skull
Vans


Dope picture.
April 3, 2009 @ 09:10 PM
DG111

Post: 747

Join Date: Jul 2008

Location: Philly

i like your fits, but i always feel like youre about to tip over in your pictures..like its a race to take the picture before you just completely fall over


LMFAO!

Well said! I see the same thing haha.
April 3, 2009 @ 09:31 PM
Im_1989

Post: 36

Join Date: Jun 2008

Location: Toronto, ON



Carhartt
H&M
Old navy
Nudie
Vans
April 3, 2009 @ 09:36 PM
teov

Post: 6605

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

^ saying its obvious thats 3 different people and none of them are you. But it's probably all a joke i'm mad late on


I guess it's SB on the first two pics , third is a joke . you're not late , just too young on HB to know SB's fits

oggi;



Bella smile

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

April 3, 2009 @ 10:00 PM
clou

Post: 765

Join Date: Sep 2007

Location: Vancouver, BC

I guess it's SB on the first two pics , third is a joke . you're not late , just too young on HB to know SB's fits





it's all just a joke at 5th D's expense.

yes, I lurk there........razz
April 3, 2009 @ 10:11 PM
Deccck

Post: 609

Join Date: Mar 2009

Location: Edmonton, Alberta

***** u gay...trying to "please" me and shit


That's all I want to do baby.
April 3, 2009 @ 10:22 PM
gaws

Post: 2512

Join Date: Apr 2007

Location: Toronto

Quick shot, been a while
i39.tinypic.com/24fa3uq.jpg

Preme/NDG/Stussy sunglasses/Surface 2 Air/ Vans
April 3, 2009 @ 10:27 PM
BubbleTeaJelly

Post: 1190

Join Date: Jan 2008

dope fit
April 3, 2009 @ 10:33 PM
Canvas08

Post: 2525

Join Date: Oct 2006

I can still see Goslett's man boobies
April 3, 2009 @ 10:38 PM
BubbleTeaJelly

Post: 1190

Join Date: Jan 2008

dope fit


;
April 3, 2009 @ 10:46 PM
skaeggska

Post: 984

Join Date: Oct 2008

Location: Chode Island

awwwww its ok lil guy


You callin people out on the internet about the fucking weather conditions man, take a look at yourself.
April 3, 2009 @ 11:01 PM
WAJ2

Post: 156

Join Date: May 2008

Location: Maryland

i like your fits, but i always feel like youre about to tip over in your pictures..like its a race to take the picture before you just completely fall over


LMFAO!

Well said! I see the same thing haha.


^


Watchu know bout that


haha yeah i know, but theres actually a reason for it... a few months ago i had knee surgery on my left knee and i guess the habit formed of putting all my weight on the right. plus i be leanin'

haha thanks for the love though guys &)
April 3, 2009 @ 11:05 PM
ayo rich

Post: 194

Join Date: May 2008

Sup guys?
Ignore the red hat it was for another forum.

Supreme
Nike
Nike


boo
April 3, 2009 @ 11:31 PM
RyanF.Baby

Post: 2790

Join Date: Feb 2009

Location: Brooklyn/Suffolk

haha yeah i know, but theres actually a reason for it... a few months ago i had knee surgery on my left knee and i guess the habit formed of putting all my weight on the right. plus i be leanin'

haha thanks for the love though guys &)


well now i just feel like an asshole

GANGSTUH LEANIN' CUH

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

April 3, 2009 @ 11:33 PM
TeeMillz

Post: 859

Join Date: Feb 2008

Location: Washington, D.C.



Muy bien.

My favorite shirt right there.

Everything is purple.. my brain is fuckin purple


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top