WDYWT: 2009 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

Dec 30, 2009 @ 13:09
^Messed up thing is you look at it like damn that's messed up...then you look at the picture and you're like...oh.

http://dxts.bandcamp.com/

Dec 30, 2009 @ 13:21
ur the asian wearing the shorts right? take a look at your eyes for me for a second, they look like they are too close to each other, plus you look mad weird, i think you should get some black rimmed glasses to avoid attention to your shit

also is that renjimeister on the very left? oh man come on


hahaha well...., he's not lying
Dec 30, 2009 @ 13:22
Originally posted by Inactive User
ur the asian wearing the shorts right? take a look at your eyes for me for a second, they look like they are too close to each other, plus you look mad weird, i think you should get some black rimmed glasses to avoid attention to your shit

also is that renjimeister on the very left? oh man come on


lol, thats nitsuj on the left, not renjie
Dec 30, 2009 @ 13:24
whats with the bandanna


he probably wore it so he wouldnt have to photoshop his face
Dec 30, 2009 @ 13:29
Iheartvisvim, too cold for tee, next time try jacket, vnds 3s nice touch, but eh seems meh, finger pointed south, bandana seems too gta, try long shirt next time, maybe not

woot cdp 20s coming in soon


~Lefty


as much as you are smart, you are sooooooooooooooooooooooooo fucking stupid. the person in iheartvisvim is ian, the niglet is taking photos off of 5thD. The person whose photos is in the posts lives in California you fucktard. California is never 'cold', especially with the sun shining in his photos.
~Lefty
Dec 30, 2009 @ 13:31
Them Uggs, fiyah.

But nice fit Rizal.
Dec 30, 2009 @ 13:51


Yucky fit. Yucky glasses.
tongueface

http://www.pfotography.tumblr.com

Drewbacca
Dec 30, 2009 @ 14:04
lol ryan you are out of your mind. every one else sank you sank you.

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Dec 30, 2009 @ 14:10
cool fit riz but I hate girls who dress like that :\
Dec 30, 2009 @ 14:18

h&m
gap
gap
dickies
vans


this is fucking sick drew
Dec 30, 2009 @ 14:24
~Lefty


lol, goofy looking muhfucka. smokeyface
Dec 30, 2009 @ 14:28
cool fit riz but I hate girls who dress like that :\


lol like anybody gives a fuck what you hate

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Dec 30, 2009 @ 16:30
as much as you are smart, you are sooooooooooooooooooooooooo fucking stupid. the person in iheartvisvim is ian, the niglet is taking photos off of 5thD. The person whose photos is in the posts lives in California you fucktard. California is never 'cold', especially with the sun shining in his photos.
~Lefty


lmao iheartvisvim is not ian, you dumbasss cambodian ugly ass biatch
Dec 30, 2009 @ 16:43
lol, goofy looking muhfucka. smokeyface


that's ~Lefty you're talking about dude watch yoself kid, sleep with one eye open bro
Dec 30, 2009 @ 16:48
another fit I didn't wear today


http://www.youtube.com/watch?v=F1IMNtXDFas

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Dec 30, 2009 @ 17:13

Supreme x Bape x Hanes x Air Jordan III



u killed bape
Dec 30, 2009 @ 17:15
u killed bape


In Soviet Russia, Bape Kill YOU!!!!!!!!!!
Dec 30, 2009 @ 17:23
looks like my target.


You mean every Target ever built.
Dec 30, 2009 @ 17:24
Dec 30, 2009 @ 17:29


thnks for the kind words j. dope fit
Dec 30, 2009 @ 17:40
Comin' with the Goslett photos.


hahaha word. Good shit though drew.
Dec 30, 2009 @ 17:43


Rain...
Dec 30, 2009 @ 17:46
fdsfdsc nmfdfdnfkjdn
Dec 30, 2009 @ 17:50
www.aurawithanm.com

W+H long sleeve
APC
Frye




I'll go ahead and be the first one to quote this
Dec 30, 2009 @ 17:50
Niiiice. Which APCs?
Dec 30, 2009 @ 17:51
Awwww fuck.
Sweetm wsup &)&)&).
Dec 30, 2009 @ 17:59
www.aurawithanm.com

W+H long sleeve
APC
Frye



You trying to get the Dick?
Dec 30, 2009 @ 18:01
Awwww fuck.
Sweetm wsup &)&)&).


lmao ian shes not 14 u nut. gtfo lol chill

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

Dec 30, 2009 @ 18:17
Off to the airport
The little sister decided to get in on a wdywt since we were wearing the same items



v-neck
washed denim
mocs
Dec 30, 2009 @ 18:17
lol ryan you are out of your mind. every one else sank you sank you.


Drew, a mind is a terrible thing to waist, "sank you" is repeated, try deletion to avoid duplication, maybe add recapitulation instead of ingemination, it might make your thanking look better

~Lefty

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0