WDYWT: 2009 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

December 23, 2009 @ 16:06:17
qft

if your butthurt about somebody talkin shit about your fits
take it to another forum that has those standards
meet hypebeast standards or gtfo
simple as that


lol way to not follow the conversation, it wasnt my fit. "meet HB standards or gtfo" You a clone man be yourself...
December 23, 2009 @ 16:08:03
December 23, 2009 @ 16:16:21
December 23, 2009 @ 16:16:40
no
December 23, 2009 @ 16:18:56
December 23, 2009 @ 16:19:53
lol, hypebeast drama
December 23, 2009 @ 16:22:11
Originally posted by Inactive User
lol, hypebeast drama


http://www.youtube.com/watch?v=CMvk0KqS8aQ
December 23, 2009 @ 16:22:35
I actually like vin's fit.

Just replace the pants with khaki's pants and the plaid shirts looks werd.
December 23, 2009 @ 16:22:47
December 23, 2009 @ 16:23:11
What?


what is there to not understand?
December 23, 2009 @ 16:26:06


Inverallen
J Crew Chambray
Vintage Woolrich Fair Isle
Tanner Goods Standard Belt
Uniqlo Cords
Thrifted Carhartt workboots


This is how you wear supreme.
December 23, 2009 @ 16:39:31
very pimp (10)
December 23, 2009 @ 16:45:07
asos lookin good Zach smokeyface ; i slept on those.
December 23, 2009 @ 16:46:29
lol go take another nap them shits corny
December 23, 2009 @ 16:47:35
asos lookin good Zach smokeyface ; i slept on those.


size 10,100shipped,lmk

only black color available,sold the brown ones already smh
December 23, 2009 @ 16:48:22
zach is the only asos owner whose allowed to wear asos.
December 23, 2009 @ 16:52:48


i like the pants

they look more 'gully' than khakis
December 23, 2009 @ 16:54:28
oh das nice zach

wanna go underwear shopping together since we live like 15min away from eachother

k
December 23, 2009 @ 17:04:22
forreal?


dude dont u remember u added me on myspace and posted my pic on the wdywt

then i commented back saying props for finding me blah blah

then you posted that in the shoutbox
December 23, 2009 @ 17:05:08
lol go take another nap them shits corny


nahh, that pic made them look good.

i can't cop $400 gucci's like you, sawrii smh
December 23, 2009 @ 17:07:52
Man i hate those Asos shoes but you make them look good
December 23, 2009 @ 17:08:55
lmao wut

i thought that was lucky

you live in UP right?


lucky lives here too?

and yea i do
December 23, 2009 @ 17:11:46
Zach everything fits A+
December 23, 2009 @ 17:13:53
nahh, that pic made them look good.

i can't cop $400 gucci's like you, sawrii smh

lol paying over 3 for guccis is retarded boii n dont fall for that suck *****s sale, them shits is liek 30 bucks but u better off coppin visvans
December 23, 2009 @ 17:13:54
and rise niigga u flaking or wutttt
December 23, 2009 @ 17:29:01


dedicated to hurricane chris , BJ i love you, i'm gonna be with you soon
December 23, 2009 @ 17:31:17
can someone teach me how to phone order on uniqlo
December 23, 2009 @ 17:39:13


dedicated to hurricane chris , BJ i love you, i'm gonna be with you soon


dope
December 23, 2009 @ 17:41:21


David, you dress so well. smokeyface

info on jeans?
December 23, 2009 @ 18:09:51
Ley Kyx dope



http://www.youtube.com/watch?v=tyiO6l7gLCw

^^^^^Listen
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x