WDYWT: 2009 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

December 05, 2009 @ 19:41:29
buy something.
http://podgeforsale.blogspot.com

~Lefty
December 05, 2009 @ 19:42:39
Lol. ^^^

~Lefty
December 05, 2009 @ 19:44:01
Need a fresh cut du^
December 05, 2009 @ 19:44:07
uxoiN-ieY1c
December 05, 2009 @ 19:46:44
Nice hair brooo. kawabanga lets go surfin!
December 05, 2009 @ 20:03:23
December 05, 2009 @ 20:23:15
hair is going away next spring:/
~Lefty
December 05, 2009 @ 20:24:25
Walk The Plank why you gunnin son dont make Koor bust out some legendary fit and ether your ass
December 05, 2009 @ 20:25:22



Reigning Champ Baseball Jacket
Reigning Champ Full zip
Uniqlo Basics
Reigning Champ drop crotch sweats (7)
Vis 7 hole


http://www.youtube.com/watch?v=Avqh5tKmh3I
December 05, 2009 @ 21:09:08
better shoes and more structure on the flannel (buttons) to the top would have set this fucking fit off.


i get your point...but then hed essentially look like you lol

not that thats a bad thing

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

December 05, 2009 @ 21:10:28
thanks http://driftfaction.blogspot.com/ for the free tee



no visvims here

apc jawnz is all


sweet justin bieber hair bro
December 05, 2009 @ 21:11:46
reminds me of one of s)ean's fits...good shit tho, what jeans? they look great


EXACTLY. regular stuff but it looks great. good shit.
December 05, 2009 @ 21:14:28
20hundred & I

me: Obey - Polo - Cheap Monday - Visvim - http://www.aurawithanm.wordpress.com
20hundred: W+H, bdu, Visvim - http://www.onandbeyond.com




why do white girls stand all stupid like this?
December 05, 2009 @ 21:25:48
how else should she stand?

julianxberman.tumblr.com /

December 05, 2009 @ 21:27:09
With swag
December 05, 2009 @ 21:27:46


lucasxgriffin.

julianxberman.tumblr.com /

December 05, 2009 @ 21:28:26


dat mikey.



to hang out with these guys.

julianxberman.tumblr.com /

December 05, 2009 @ 21:31:14
Hahahahahahahaha.
December 05, 2009 @ 21:32:01
what the fuck??
December 05, 2009 @ 21:36:50
lol.
December 05, 2009 @ 21:39:07


to hang out with these guys.


not enough sag.
December 05, 2009 @ 21:42:19
that niigga behind ol dude with his pants down is lookin at the camera like "i'm bout to rape this niigga".

WE TRIPPY MANE

December 05, 2009 @ 22:14:52
December 05, 2009 @ 22:17:21
teach me how to stand on the wall like that.
December 05, 2009 @ 22:35:05
Originally posted by Inactive User
teach me how to stand on the wall like that.


Only if you asian.
December 05, 2009 @ 22:40:24
Only if you asian.


this is hypebeast, whatchu think?
December 05, 2009 @ 22:53:50
Drewbacca
Moderator
lol you la nigs are hilllllarious

Forum Administrator • @DREWKKAKE

December 05, 2009 @ 23:07:16
December 05, 2009 @ 23:07:43


to hang out with these guys.


Middle back: "Damn gotta get my tongue wet for some hardcore dick sucking"
Far right: "pshhhhh this nigga"
Third from right: "Aw hell no not this shit again"
December 05, 2009 @ 23:11:01
dude on far left be lookin like trey songz

YEEEEEEEEEEEEEEEEEE UUUUUPPPPP!!!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=ciMoWyW1hDw

i ain't sayin no homo
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x