January 28, 2009 @ 08:13 PM
Cboom

Post: 1288

Join Date: Aug 2006

Location: Tokyo, Japan

yes yes yes clou, thata a boy my vancity brethren. Show em how it's done...get em!
January 28, 2009 @ 08:17 PM
Sarcaustic

Post: 2297

Join Date: Sep 2008

Location: California

damn clou that shit goes hard.


cool
January 28, 2009 @ 08:18 PM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

hai naggers!!! Interesting convo and i'd like to chime in.


I don't think they are saying 9/10 people aren't "doing it right". [SIZE="4"]There really should not be a right, it should be about individual style. [/SIZE][SIZE="4"]The problem they have is that a lot of people are fitting into a particular mold.[/SIZE]


agree

There's a large difference between boring and classic/simple looks. Flannel and westerns have gotten more exposure as of recent, but your parents parents were wearing that shit. I don't see anything wrong with a clean classic look.

Nice pair of denim, a plain tee, and hoodie? How can you hate unless the cut/fit is all wrong?

I rather dress mellow and clean than have to dress loud or hype.


yeah, but there's a difference between wearing clean classic looks and just conforming to the trend. I mean, it's great that you guys are "early adopters"....I'm sure you wear it because you relate to the pieces. But, on the flip side, you have to be honest, a lot of this stuff is boring and uninspired. Like Jacobuh said, and many before him, it's no surprise that dudes like similar things...but i mean, we can like the same things, but it's wack to actually dress the same...i mean, to reiterate, if you and i like similar things, it should only be right that we still add our own flair to it...whether it be an accessory, jewelry, sleeve roll, glasses...i mean there are plenty of ways to make something your own.


And at the end of the day, like kdiddy said, there really is no RIGHT way...the only right way is to do what feels right...so i mean, if dudes feel good rocking flannels and vans and skinny jeans, do you....if dudes like rocking rolled BDU's and flourescent runners (haha, i know you guys aren't fans, but I actually like that look), that's good too. If dudes like rocking tight bson hoodies....you get the point....

When it comes to the best dressed posters on here, i'm sure we're all inspired by them...but there's inspiration, and there's biting...i would just hope that you guys would at least add your own personality to the combo.


and yeah, somebody said "for the critics who say everything sucks, i wanna see how you dress" that's kinda hard for me to do cuz i go from the bdu's to preppy button up under the cable knit....from runners to bball shoes to wallies to moccasins. And at the end of the day, it's just a matter of opinion. I think kvc and tigerprawn and nasirjones fits suck ass...but they're consistent in that they stay true to what they like...i respect that...people have told me that MY fits suck...but I like what i like...it's just opinion at the end of the day.


pardon the essay....


[SIZE="6"]SUMMARY: there is no "right" way to dress...do what you like...it's ok to like the same things but add your own flair to it...and what sucks and doesn't suck is just a matter of opinion[/SIZE]
January 28, 2009 @ 08:19 PM
CAKIN.

Post: 499

Join Date: Nov 2008

Location: SANFRAN

can't get enough of these shoes...



h&m peacoat?
January 28, 2009 @ 08:20 PM
CAKIN.

Post: 499

Join Date: Nov 2008

Location: SANFRAN



To get food.


h&m peacoat?
January 28, 2009 @ 08:21 PM
yungm

Post: 2093

Join Date: Nov 2008

Location: Bay Area

^tl'dr but you win already
January 28, 2009 @ 08:21 PM
arjan

Post: 405

Join Date: Dec 2007

Location: New York

Finally.

Good shit clou.
January 28, 2009 @ 08:35 PM
JU$TIN

Post: 588

Join Date: Jan 2009

Location: Bay Area

January 28, 2009 @ 08:42 PM
sasquach

Post: 313

Join Date: Sep 2008

^ that gives me a very non-sexual erexion
January 28, 2009 @ 08:42 PM
og sneakerhead

Post: 70

Join Date: Oct 2008



O.O minindrw? is that you?
January 28, 2009 @ 08:46 PM
only cure

Post: 1304

Join Date: Jun 2007

Location: NY

Chweeel nice bright colors

http://omgadamho.tumblr.com/ http://cargocollective.com/adamho

January 28, 2009 @ 08:49 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA



yeeeeeeaaaaaaahhhhhhhh I fuuuuucks wit it
coolcool



*fist in mouth*



os dohp



girl, here's my heart

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

January 28, 2009 @ 08:51 PM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

^ that gives me a very non-sexual erexion


it's called a broner
January 28, 2009 @ 08:55 PM
sasquach

Post: 313

Join Date: Sep 2008

it's called a broner


LoL WTF?1 Broner?! I must be gettin old cuz i aint neverrr herd uv that afore..
January 28, 2009 @ 08:57 PM
havok...

Post: 1468

Join Date: Apr 2007

Location: Pittsburg, CA

it's called a broner


lol'd
January 28, 2009 @ 09:27 PM
spikyazn

Post: 11

Join Date: Oct 2007

January 28, 2009 @ 09:34 PM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

LoL WTF?1 Broner?! I must be gettin old cuz i aint neverrr herd uv that afore..

BRONER VIDEO

cool
January 28, 2009 @ 09:59 PM
cthulhu

Post: 784

Join Date: Dec 2007

O.O minindrw? is that you?


it is ndrw drrrrrrr
January 28, 2009 @ 10:08 PM
Ma Duce

Post: 3395

Join Date: Nov 2006

Location: intergalactic

advantage, the fits you've posted since you returned from your hiatus have all been straight chronic. keep it up. cool

chweeel, you made two articles of supreme products i normally wouldn't care for look half decent. gud shit.

lions don't lose sleep over the opinions of sheep.

January 28, 2009 @ 10:40 PM
mp.

Post: 143

Join Date: Jan 2009

Location: NYC

chweel, those halfcabs are incredible...
January 28, 2009 @ 10:41 PM
Homeless

Post: 1878

Join Date: Nov 2008

long time no post...

advantage, deka ill shiet. others were dope but cant remember everyone srry.

vis.h&m.futura.sam710s.vis


is dat u sE[SIZE="3"]A[/SIZE][SIZE="7"]N[/SIZE]
January 28, 2009 @ 10:55 PM
Danielle

Post: 1551

Join Date: Nov 2007

Location: Virginia

So did I.
January 28, 2009 @ 11:02 PM
RyanFBaby.

Post: 171

Join Date: Jan 2009

irony:

the people who claim that other people here dress with a lack of originality say nothing about the other 50% of daily fit posters who dress exactly like they do
January 28, 2009 @ 11:28 PM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

irony:

the people who claim that other people here dress with a lack of originality say nothing about the other 50% of daily fit posters who dress exactly like they do


it is ironic.......but my fits suck accorging to HB so nobody's really dressing like me...and if they ARE, i'll take it as a compliment..cuz i'm really not dressing like ya'll...sooooo....just saying...
January 28, 2009 @ 11:34 PM
SFCA

Post: 2547

Join Date: Dec 2007

I need a damn camera. fuckk.

Cigarettes, Ice Cream and Figurines of the Virgin Mary http://www.last.fm/user/actsyalawlz

January 28, 2009 @ 11:39 PM
Glckz

Post: 584

Join Date: Oct 2008

Location: Philly



Fuckin Clean Son
January 28, 2009 @ 11:39 PM
g.b.green

Post: 54

Join Date: Oct 2007

Location: Brooklyn

lol this ******

im 6'2

youre 5'7 at most, and you skate, which mean youre soft

i suggest you shut the fuck up


you're from canada...and you're name is mobb deep...you don't know shit...do yourself a favor and never talk again
January 28, 2009 @ 11:45 PM
Hairy Johnson

Post: 177

Join Date: Jan 2009

Location: Gangster's Paradise

The last fit you posted was:

Vans Authentics
Horrible fitted
Supreme Box Hoody
Samurai
Touch of "no swag"

So creative and original....in that AA store.

Edit:


LOL at the IRONY.
January 28, 2009 @ 11:46 PM
Podge

Post: 1959

Join Date: Oct 2006

Location: Brooklyn Muthafucka

slightly of topic, but doesn't the carabiner or keys in the front through the belt loop hurt or annoying or fidgety when you walk? i personally have the keys along the side of the hip belt loop. j/w to those that place it in the front that is...
January 29, 2009 @ 12:01 AM
Yom

Post: 2055

Join Date: Apr 2008

Uniqlo
Saurier
Uniqlo


www.nagoyayom.com


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top