WDYWT: 2009 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

Sep 25, 2009 @ 19:13

Not really a fit, pic for a mag chul..

today






so hansum <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3&)&)&)&)&)&)
Sep 25, 2009 @ 19:15
Sep 25, 2009 @ 19:16
so brolic &)

mikael as usual
Sep 25, 2009 @ 19:34
that looks akward as hell.
Sep 25, 2009 @ 19:36
why are your veins poppin out like that/ did u just have a lifting sesh? yeah niigga i said sesh cause im gay as fuck, but real say, how come ur veins all strong, u got low bf% + good ass vascular flow? tell a niigga why they poppin out
Sep 25, 2009 @ 19:40
some real dope shit today kudos to all

basisny.com

Sep 25, 2009 @ 20:43
You need to size up. The shirt would probably fit perfect on a female.


my size is usually a S , that shirt is an S ... I don't see where's your point . if I bought an M the length of slevees and shirt would be fucked up and the chest would'nt fit at all . but it's your opinion , to each his own tongueface

PS : koor , mikael and SB ... stylin on HB

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Sep 25, 2009 @ 20:47
two many, what skulls?
Sep 25, 2009 @ 20:53

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Sep 25, 2009 @ 21:25
Teov and Mikael <3
smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface
Sep 25, 2009 @ 21:33


your fit looks stupid as fuck.
Sep 25, 2009 @ 21:34
I see what you did there.

ig @hentaiwarlord

Sep 25, 2009 @ 21:34
Originally posted by Inactive User
two many, what skulls?


5010
Sep 25, 2009 @ 21:39


your fit looks like a dumbass
Sep 25, 2009 @ 21:42
How'd you size on them?
Sep 25, 2009 @ 21:45


i like the fit but god damn how tight do you lace your shoes loosein that shit up
Sep 25, 2009 @ 21:51



im really embarrassed smh
Sep 25, 2009 @ 22:05
u should be *****, i forecast bad storms
Sep 25, 2009 @ 22:16

basisny.com

Sep 25, 2009 @ 22:23
^yeah man
doin it! blushing
Drewbacca
Sep 25, 2009 @ 22:24
mikael the fit on the varsity is dope

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Sep 25, 2009 @ 22:26
Sep 25, 2009 @ 22:55
no
Sep 25, 2009 @ 23:05
koor, mikael, almost smokeyfacesmokeyfacesmokeyface

Sep 25, 2009 @ 23:07
^both those black tee fits are fire!
Sep 26, 2009 @ 00:03
koor.twomany.

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

Sep 26, 2009 @ 00:54
i was weak off this comment.

That's a bad thing I'm guessing? smh

wearekilling.com

Drewbacca
Sep 26, 2009 @ 01:26
lol with kvc and amuells wearing supreme you can still make that comment?

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Sep 26, 2009 @ 01:31
Sep 26, 2009 @ 01:58
lol with kvc and amuells wearing supreme you can still make that comment?


Touche
This topic is locked, replies are no longer accepted.