Pick Ups: January 2009 (Flaming = Infraction)

January 27, 2009 @ 16:03:54 PM
Post: 4218
Join Date: Aug 2007
Location: somewhere, over the rainbow
how??
January 27, 2009 @ 16:08:51 PM
Post: 27
Join Date: Nov 2008
those are like 5 bills+ at the G, not sure how proxying from Canada would be cheaper than Japan


it might be cheaper cause our dollar is shit and shipping from canada is cheaper than shipping form japan.

but just helping people out if they need a pair but don't know how to go about getting it.

i'm not here to offer any deals or sort. if you want them prepare to pay retail..

hit me up.
January 27, 2009 @ 17:35:15 PM
Post: 5155
Join Date: Jul 2008
``
January 27, 2009 @ 17:39:19 PM
Post: 1466
Join Date: Apr 2007
Location: Pittsburg, CA
i never got the point of taking picture of the tag or logo on the piece of clothing...i guess its jus hype...
January 27, 2009 @ 18:18:15 PM
Drewbacca
Forum Moderator
Post: 9020
Join Date: Oct 2007
Location: 707/562/852
just because everybody loves macro shots?

Forum Administrator • @DREWKKAKE

January 27, 2009 @ 18:20:31 PM
Post: 5155
Join Date: Jul 2008
just cuz i got em for 40.
January 27, 2009 @ 18:22:06 PM
Post: 171
Join Date: Jan 2009
obligatory post including the phrases: deka, visvim, OMG, gimme
January 27, 2009 @ 19:05:30 PM
Post: 1525
Join Date: May 2008
January 27, 2009 @ 19:11:19 PM
Post: 143
Join Date: Jan 2009
Location: NYC
January 27, 2009 @ 19:19:14 PM
Post: 2346
Join Date: Mar 2008
Location: san francisco
deka, visvim, OMG, gimme

X

January 27, 2009 @ 20:20:09 PM
Post: 2550
Join Date: Jun 2006
Location: killa cali
:p
January 27, 2009 @ 21:07:24 PM
Post: 334
Join Date: Jan 2009
just because everybody loves macro shots?


poorly focused macro shots
January 27, 2009 @ 21:20:07 PM
Post: 239
Join Date: Aug 2008
Location: Michigan
January 27, 2009 @ 21:29:18 PM
Post: 188
Join Date: Oct 2008
Location: fla
^ fail.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 27, 2009 @ 21:33:32 PM
Post: 955
Join Date: Sep 2006
Location: Miami / Cuba
jan pickups

January 27, 2009 @ 21:37:32 PM
Post: 148
Join Date: Mar 2008
Location: London Town
^ blinkyeyes nuff said!!
January 27, 2009 @ 21:37:48 PM
Post: 4218
Join Date: Aug 2007
Location: somewhere, over the rainbow
blinkyeyesblinkyeyesblinkyeyesblinkyeyesblinkyeyesblinkyeyes
January 27, 2009 @ 21:50:00 PM
Post: 269
Join Date: Dec 2008
i don't think you have enough stuff from supreme
January 27, 2009 @ 22:10:05 PM
Post: 691
Join Date: Oct 2008
Location: 604


Yes, I dropped 60 on a beanie.
January 27, 2009 @ 22:14:10 PM
Post: 1041
Join Date: Sep 2007
Location: Austin, Texas
damn diddy nice shit reality kings must be treating you well

send over that popcorn tee i've been searching for one for a while now
January 27, 2009 @ 22:16:53 PM
Post: 949
Join Date: Jan 2007
Location: WVU/NJ
damn diddy nice shit reality kings must be treating you well

send over that popcorn tee i've been searching for one for a while now


ur the one who paid for all that stuff with ur 15 accounts with realitykings..... i know of ur dirty secret
January 27, 2009 @ 22:18:00 PM
Post: 155
Join Date: Mar 2008
Location: In the wind


January 27, 2009 @ 22:20:27 PM
Post: 155
Join Date: Mar 2008
Location: In the wind
January 27, 2009 @ 22:27:38 PM
Post: 5155
Join Date: Jul 2008
nice spiderman shoes
January 27, 2009 @ 22:33:44 PM
Post: 3302
Join Date: Mar 2008
Location: LA.
nice spiderman shoes


fail.

julianxberman.tumblr.com /

January 27, 2009 @ 23:15:47 PM
Post: 6779
Join Date: Jan 2007
Info on Supreme keychain, diddykong.
January 27, 2009 @ 23:21:46 PM
Post: 955
Join Date: Sep 2006
Location: Miami / Cuba
Info on Supreme keychain, diddykong.


zippo pocketknife
January 27, 2009 @ 23:28:17 PM
Post: 774
Join Date: Oct 2007
Location: SOLEcal
good shit diddddykong
January 27, 2009 @ 23:37:26 PM
Post: 2348
Join Date: Sep 2008
Location: Bronx, New York / Los Angeles, CA
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x