Pick Ups: January 2009 (Flaming = Infraction)

January 26, 2009 @ 21:30:31
oh well............we are americans after all. Ignorance runs rampant* oh boy i spelled a word wrong
January 26, 2009 @ 21:48:21
rampant*
January 26, 2009 @ 21:49:45
Haha, wow.
January 26, 2009 @ 22:11:23

Inactive User

yall calm down this isnt WDYWT beef edition...i dont care how much i&) u faggots both of u can get the infraction from me >=/ PICKUPS not BAITTROLLFLAME thread.
January 26, 2009 @ 22:18:09
riiiiiight dude your fag...face it

You just mad that I dont have to resell all my shoes to make ends meet.


I actually only sell shoes/items I regret buying, don't fit or no longer want. Not to make ends meet, but you would think that because your a complete fucking moron which you prove time and time again.

like so..

I understand that you cant lift more then 30 pounds over your head. It's ok, your pinoy or whatever the fuck POS country you are from.


You are ignorant, end your life now.
January 26, 2009 @ 22:19:19
lol.
January 26, 2009 @ 22:20:31
yall calm down this isnt WDYWT beef edition...i dont care how much i&) u faggots both of u can get the infraction from me >=/ PICKUPS not BAITTROLLFLAME thread.


lol let me know when your package arrives mikey !
January 26, 2009 @ 22:21:39

Inactive User

no more arguing.
January 26, 2009 @ 22:39:21


what model sperry are those and can we get a fit pick of
you in those sperrys por favor
January 26, 2009 @ 22:55:36
black patent top-siders will post fit pic as soon as the weather gets hotter, shits freezing in cali right now.
January 26, 2009 @ 23:27:46
Are the shamans size 11? where did you find them?
January 26, 2009 @ 23:39:09
They are 11, got them from concepts for $400.

They have a few pairs left.
January 26, 2009 @ 23:41:18
They are size 11, got them via proxy.
January 26, 2009 @ 23:44:36
what year is this from

January 26, 2009 @ 23:52:52


R u Jamie Fox lol? He was posted in celebs rockin heat with all of this on.
January 27, 2009 @ 00:19:34
^^^^ hahaha that's what i was thinking, exact same fit i think?
January 27, 2009 @ 01:05:25
R u Jamie Fox lol? He was posted in celebs rockin heat with all of this on.


^^^^ hahaha that's what i was thinking, exact same fit i think?


January 27, 2009 @ 09:40:09
looks like somebody is swaggerjackin jamie foxx and his name issss (drumroll) mikejones1
January 27, 2009 @ 09:59:32
who?
January 27, 2009 @ 10:20:37
deka you have too many visvimz.

can I haz those?


theres no such thing as too many visvims.

just bought my second pair of folks few days ago.



canada proxy for anyone who needs a pair. PM ME

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 27, 2009 @ 10:50:32
those are like 5 bills+ at the G, not sure how proxying from Canada would be cheaper than Japan
January 27, 2009 @ 11:07:23
he works at gdft. that's how.
January 27, 2009 @ 11:57:46
whats all this canada proxy, is it odering from stores in japan n stuf?
January 27, 2009 @ 13:35:05
.......
January 27, 2009 @ 14:25:52
Well Zach, I believe he was referring to a service that he would pick stuff up from Canada and send it to people who are not able to get those items, just like someone would do in Japan, also known as a "japanese proxy".

Is that better useless?
January 27, 2009 @ 15:08:53
i wanna pair of logans, nomad doesn't carry it. any 1 can hook me up wit out rape
January 27, 2009 @ 15:26:50
Sean John Signature Line Polo
January 27, 2009 @ 15:33:08
^ swag
January 27, 2009 @ 15:53:00


Got these yesterday for 80 bucks
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x