Official What Did You Wear Today

Mar 18, 2006 @ 14:54




AMERICAN AP. scarf

MIKE t-shirt

APC jeans

VANS CUHKKA shoes

Inactive User

Mar 18, 2006 @ 14:58
^ nice fits.
Mar 18, 2006 @ 15:43
Originally posted by Inactive User
^ nice fits.


thanxXx.

Inactive User

Mar 18, 2006 @ 19:41
...................................................................

Inactive User

Mar 18, 2006 @ 21:29
dope fits every1! suntori.. dangg ur killin it as usual hahaha blushing

^^those flash are sickkk

Inactive User

Mar 18, 2006 @ 22:56
yo thanks iloves

so where is that HK girl ive been asking you to get me huh

haha

Inactive User

Mar 19, 2006 @ 02:22
Suntori that is some madddddd heat man. Nice :D
Mar 19, 2006 @ 11:31


Green Bape camo neckwarmer
Green Bape sweat
Levi LVC 501 japan exclusives
Green camo Bapesta's
Mar 19, 2006 @ 16:27



STUSSY shirt
APC jeans
POLKADOTS kicks
Mar 19, 2006 @ 16:57
yo Three 6...where did you cop those AMs at? Didn't know the polka dot pack came out already...And Chopsticks the fit on those jeans is real cold dude (no homo lol) how much did they run you?

Inactive User

Mar 19, 2006 @ 17:01
haha ^ x666x I'm wearing that shirt right now...cept the white one, the Vans you had on the last page are dope!
Mar 19, 2006 @ 17:49
Cant find my camera, but i wore my tommy hoody, members only, levis & my black/stealth air max 90s to go see no lady grady get their ass bust by lincoln
Mar 19, 2006 @ 18:58
Nice Triple 6, but I'm personally waiting on the Black Polka's to drop
Mar 20, 2006 @ 05:40
thanxXx dude$!

i cop the am90's at NORT BERLIN.

the black polkadots are my next aim!!







EMERICA SKATEBOARDS jacket
STUSSY hoodie
CHEAP MONDAY jeans
AM1 NL kicks
Mar 20, 2006 @ 06:12
well dressed man

Inactive User

Mar 20, 2006 @ 07:19
Originally posted by Inactive User


Green Bape camo neckwarmer
Green Bape sweat
Levi LVC 501 japan exclusives
Green camo Bapesta's


You might have to explain that stiletto in front of ya dood...

Inactive User

Mar 20, 2006 @ 09:11
locust thats a great spot..hahah


chopsticks...im wearing similar cloths...
got the that top..and those kicks....with eu-ed genes..
annd a green beenie
Mar 20, 2006 @ 10:01
my camera is out of memory, but this is what i wore today

i love amsterdam cap
sears short longsleeve shirt
K-MART JEANS (yeah got em final-finally)
o'hara x victory kickz
Mar 21, 2006 @ 16:15

Inactive User

Mar 21, 2006 @ 16:23
you change your name suntori? customize that hoodie already! :D

Inactive User

Mar 21, 2006 @ 16:27
........................................................

Inactive User

Mar 21, 2006 @ 16:36
ok i'm guessing that wasn't you...

Inactive User

Mar 21, 2006 @ 17:27
wtf? is someone bitin suntori pics and tryin to make people think they're stylish?
Mar 21, 2006 @ 20:29


linens =) :dance: :dance:

Inactive User

Mar 21, 2006 @ 21:22
^ nice

and lmao @ someone jacking suntori's pics
Mar 21, 2006 @ 21:51
sorry for the confusion its me suntori

and no im not coloring it.
Mar 21, 2006 @ 22:03
Or maybe miki_fujimoto is Suntori's even twin doppleganger and the real Suntori is serious danger !

[Clint Eastwood voice]By God...[/Clint Eastwood voice]

Inactive User

Mar 21, 2006 @ 22:17
why make 2 names? :confused:
Mar 21, 2006 @ 23:04
why not

Inactive User

Mar 21, 2006 @ 23:09
Oh shit, spartacus!

I'll grab my Supreme utility belt and paisley cape and save Suntori from the evil Fujimoto.
This topic is locked, replies are no longer accepted.