Official What Did You Wear Today

Inactive User

Feb 28, 2006 @ 17:44
Saturday... i rocked the
"texas" P-Rods
Lrg Tee shirt
Stussy Jacket




Sunday:
Air Stabbs
Subware Tee
Stussy pinstripe LA fitted



Yesterday:
LA fitted
Santa Cruz Tee
T-19's


Feb 28, 2006 @ 20:21
2.26.06 (Kinda Late)
Hundreds.Levis 501 XX.Send Helps


Pretty much everything im wear was DS..
until that day..

Inactive User

Feb 28, 2006 @ 21:00
what kind of glasses you wear bape26? just wondering cause i can never find bottomless frames. smh

Inactive User

Feb 28, 2006 @ 23:22
i rock the Yardstick 8.0 by oakley... http://oakley.com/o/o1183d
anyway
what i wore today
Mardi Gras Terms
Purple Le Tigre polo

Inactive User

Mar 01, 2006 @ 04:55




aint rocked the insideouts in a while so had to wear them

Inactive User

Mar 01, 2006 @ 10:14
Originally posted by Inactive User
what kind of glasses you wear bape26? just wondering cause i can never find bottomless frames. smh


try finding Alain Mikli glasses (a brand from france... dunno if you can score it in san diego, but good luck) theyve got some really nice bottomless frames in their collection

Inactive User

Mar 01, 2006 @ 17:09
not much hype or matching going on here but whatever.

old indepedent baseball cap
threadless t-shirt
volcom shorts
unDS airmax 95s

Inactive User

Mar 01, 2006 @ 21:02
Originally posted by Inactive User
try finding Alain Mikli glasses (a brand from france... dunno if you can score it in san diego, but good luck) theyve got some really nice bottomless frames in their collection


thanks for the heads up. i'll look into it. i'm sure they have it here.

Inactive User

Mar 01, 2006 @ 21:53


Hawaiis x Levi 501 Limited Ed x Polo tee
Mar 01, 2006 @ 23:05
Man, I need to get that Threadless Tee...
Mar 01, 2006 @ 23:22
Rocked to 'casual' day at work...



"Hop out, bitches stop and admire/ Fresh like I just stepped out of the dryer"
The Hundreds limited tee X Sean John (premium) demim X Jordan Is
PS
You can get premium denims for less than $300 (for those who act like they don't know)

Inactive User

Mar 02, 2006 @ 00:34
^ damn nice pickup on the hundreds tee.

Inactive User

Mar 02, 2006 @ 20:12
aloha

Mar 02, 2006 @ 20:25
Originally posted by Inactive User



i saw ur friend at the greyone party. he tries too hard :thumbsdown:

Inactive User

Mar 02, 2006 @ 20:33
^ ROTFLOL

Inactive User

Mar 02, 2006 @ 21:52
saw him too. stuck out like a sore thumb but it's good that he's doing his own thing.

Inactive User

Mar 02, 2006 @ 22:29
oh you guys did?


Originally posted by Inactive User
i saw ur friend at the greyone party. he tries too hard


well i wish i was there. anyway thats touch my boy. and dont say that man. you dont know him. he is the dopest person you will ever meet. btw he got some gold grills which is ill .. ha . im seeing him tomorow.
Mar 03, 2006 @ 10:27
Originally posted by Inactive User
oh you guys did?


well i wish i was there. anyway thats touch my boy. and dont say that man. you dont know him. he is the dopest person you will ever meet. btw he got some gold grills which is ill .. ha . im seeing him tomorow.


you're friends style is pretty nice i think.
what jeans does he have on by the way?

Inactive User

Mar 03, 2006 @ 20:34
Red Camo Cap + Millionaires

Ice Cream Tee + JP North Face Makalu Jacket

APC Jeans + Bapestas

Inactive User

Mar 04, 2006 @ 11:14
^ Hypebeasting it today I see. :rofl:

Inactive User

Mar 04, 2006 @ 23:31



Infrareds x Warmups x HYPE hoody
Mar 05, 2006 @ 01:21
Originally posted by Inactive User
oh you guys did?


well i wish i was there. anyway thats touch my boy. and dont say that man. you dont know him. he is the dopest person you will ever meet. btw he got some gold grills which is ill .. ha . im seeing him tomorow.



:rofl: :rofl: :rofl: herbie = possible the freshest on this planet.

Inactive User

Mar 05, 2006 @ 11:31
im going to roll to bape today in this and knock the syvarrski crystals off all the rubber necks out there....and converse all stars and red monkey jeans to show them "im so for real".


Inactive User

Mar 05, 2006 @ 12:03
haha ORLY?
Mar 05, 2006 @ 12:30
Meltin pot jeans
Nike sb shirt
H&M zip hoodie
Just chilling on sunday..
Mar 06, 2006 @ 02:32
Originally posted by Inactive User



Infrareds x Warmups x HYPE hoody


Must find location of hype hoody.

NOW.
Mar 06, 2006 @ 11:49

Inactive User

Mar 06, 2006 @ 19:31
hanging out with the mannequins in the mall and dropping bombs

stussy hat, dry skin face, bape tshirt, billabong shorts, unDSed spiderman bapestas

Inactive User

Mar 06, 2006 @ 20:22


this is what i was rocking in NYC....
and you can catch me on "its the shoes" talking CASH SHIT!



and i found waldo!!!

Inactive User

Mar 06, 2006 @ 20:59
rob..how you gunna go to NYC nad not hit me up..
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0