Official What Did You Wear Today

Jun 12, 2006 @ 21:28
eww stop trying to make fetch happen

Inactive User

Jun 12, 2006 @ 21:59
Shut up isamu!

*SLAP*

Don't argue. I just think denim shorts are ugly...and the denim on those wouldnt look good as jeans either.
Jun 12, 2006 @ 22:05
Originally posted by Inactive User



feeling fruity.

ps. buy my shit.,



yo where did you get that leroy jenkins hoodie ??

and isamu you can get cargo shorts for cheap and they would still look way better than those damn fugly shorts..
Jun 12, 2006 @ 22:35
it's not leroy.
i made it a long time ago and got a whole lotta hate for it.
never wore it after i made it but i pulled it out when someone mentioned it today.

TOP $$$ FOR - SUPREME ROSARY TEE/CREWNECK SIZE MED.

Jun 12, 2006 @ 22:41
ooo looks like it.
Jun 12, 2006 @ 23:24
i like that hoodie...alot

Inactive User

Jun 13, 2006 @ 00:19
bape youre posture looks like youre going to hurt someone
Jun 13, 2006 @ 01:43
Originally posted by Inactive User
it's not leroy.
i made it a long time ago and got a whole lotta hate for it.
never wore it after i made it but i pulled it out when someone mentioned it today.



I MENTIONED IT! HAHA, I'N WILLING TO THROW SOME MAD CASH FOR THAT TOO
Jun 13, 2006 @ 03:59
Originally posted by Inactive User
Haha, HB cracks me up. I don't mind a little critism and all, but what is the HUGE problem? I am just curious. I wear shorts for like 4 weeks a year, like the last two weeks of school and a few times in the first part. I really don't care, as a matter of fact my Mom bought them for me, yes my Mom. I'm just gonna wear them... Nobody cares except for you guys, this is WDYWT, I am showing what I wore. No offense but I don't see your pictures...

Going on, I really don't have any where to get shorts, I'm surrounded by American Eagle OC kids that live in Canada. As well for the fact I can't afford new shit all the time cause' I'm 14 and don't have a job. I wear jeans normally, but whats the HUGE difference between jeans, and jean shorts? Like a foot...

No hate, just my opinion, again, I don't care this is the internet, I bet you guys are decked out in all the hottest gear year round, no matter the temperature...



LOL

Take it easy homes. It's all love blushing

We're here to help each other, not diss. I don't mind the jean shorts, but these I think are a little bit too short or to tight. IDK just don't look right and the wash on them is just ok.

I also don't have the hottest gear around, so chill. These shorts suck, but your shoe game is always on the lock!!

Dope AJXIII btw

c.

Inactive User

Jun 13, 2006 @ 08:59
back frm italy today smokeyface after our fantastic win last night against ghana smokeyface
so its a prada tip today


zoop zoop
Jun 13, 2006 @ 09:31
x666x, Nice fit, How do your footscape wovens fit? I want to get a pair but I can only find a 12 (wear 13). So do they fit big?
Jun 13, 2006 @ 10:15
I could fit in US 10 and usually I wear US 10,5

Today:



Me: AM1
Lucie: Emerica Slip Ons
Roni: Dunk Low SB

Have a nice day. Extremly hawtttttttttttttttttt.........................

c.

Inactive User

Jun 13, 2006 @ 10:28


Stussy/Levi's/Nike
Jun 13, 2006 @ 11:30



White Camo Bonsai Maharishi Jacket
Bape x World Cup England Tee
Levis 501's
White Camo Bapesta's

Inactive User

Jun 13, 2006 @ 12:14
dope chopsticks!

i want those emericas!
Jun 13, 2006 @ 12:27

Mighty healthyxMNWKA tee
A black man loves his chicken!

and

vapor/mineral DunkSBs
Jun 13, 2006 @ 13:22
Originally posted by Inactive User
x666x, Nice fit, How do your footscape wovens fit? I want to get a pair but I can only find a 12 (wear 13). So do they fit big?


they are very soft and i guess a 12 will be ok.

Inactive User

Jun 13, 2006 @ 13:27
Originally posted by Inactive User

Mighty healthyxMNWKA tee
A black man loves his chicken!


One of my fav tees
Jun 13, 2006 @ 15:29
All I'm saying is the normal shorts, there not some huge ass rocawear shit. I bet you guys all walk up to people on the street and tell everyone that wears normal denim shorts that there wack...

Nice stuff everyone, I really want those Amsterdams.


LRG
Levis
4/20 Hemp PRod


Inactive User

Jun 13, 2006 @ 18:31
dope p-rods isamu, i think i'm gonna have to get a pair.

Inactive User

Jun 13, 2006 @ 19:24
Originally posted by Inactive User



White Camo Bonsai Maharishi Jacket
Bape x World Cup England Tee
Levis 501's
White Camo Bapesta's


i want that jacket! &)
Jun 13, 2006 @ 19:34

PROCLUBXL.COM

Inactive User

Jun 13, 2006 @ 19:56
today to do some shit
circa Cx 303 special edition(20 dollar pickup from my brother)
X
DQM

Jun 13, 2006 @ 21:46
Originally posted by Inactive User



White Camo Bonsai Maharishi Jacket
Bape x World Cup England Tee
Levis 501's
White Camo Bapesta's


i have that camera. wish i had bapestas
Jun 14, 2006 @ 07:51

PROCLUBXL.COM

Inactive User

Jun 14, 2006 @ 23:17
nice maharishi&) damn i want one
Jun 15, 2006 @ 00:11
thinking about getting the emerica slips...theyre only 30 bucks at my spot

Inactive User

Jun 15, 2006 @ 00:56
Originally posted by Inactive User

got this watch

a few days ago


Where'd you cop the Casio, shit is ill-butter.


the bay of e..
Jun 15, 2006 @ 02:18
Two dorky photos from this dorky photoshoot I did - wore this getup today though.


Jun 15, 2006 @ 02:47
what happened to your back? did you broke some bones?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0