Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
October 16, 2008 @ 01:19 AM
unfuccwittable

Post: 406

Join Date: Oct 2008

I've found an adult male bear costume that kinda has the same expression Pedo Bear has. I'm also going to get a local company that makes patches, to make me a patch of the Pedo Bear Seal of Approval. Then I will be putting that patch onto the costume. Unfortunately, the smallest order of patches I can get is 50, so I will have about 35-40 patches (after I put like 10 or so on my friends clothes) that will need a home.

Discuss.

I will post pics as this develops.

October 16, 2008 @ 01:19 AM
Gundem

Post: 59

Join Date: Mar 2007

Location: Looost..Angeles

You stole my idea...
October 16, 2008 @ 01:20 AM
unfuccwittable

Post: 406

Join Date: Oct 2008

no. you're just unoriginal.
October 16, 2008 @ 01:22 AM
randomgrandeur

Post: 1824

Join Date: Sep 2006

Location: mASS, emphasis on th...

I think pedobear is hilarious.

I hope you hide behind some trees and casually walk behind a set of strangers really closely once they pass by.
October 16, 2008 @ 01:30 AM
minimalist.

Post: 445

Join Date: Feb 2008

oooo, lyke

October 16, 2008 @ 01:32 AM
whs

Post: 985

Join Date: Jan 2007

Location: NYC

send me one too ;)

http://img525.imageshack.us/img525/461/nonibenefits007ai7.jpg

October 16, 2008 @ 01:34 AM
unfuccwittable

Post: 406

Join Date: Oct 2008

oooo, lyke


except not as shitty.
October 16, 2008 @ 01:34 AM
TL

Post: 1577

Join Date: May 2008

I think pedobear is hilarious.

I hope you hide behind some trees and casually walk behind a set of strangers really closely once they pass by.


lulz
October 16, 2008 @ 01:46 AM
DunkPunk

Post: 4604

Join Date: Jun 2006

Location: L.A.

nice.

cant wait to see the finshed product.

CURRENTLY IN LONDON.

October 16, 2008 @ 02:22 AM
araw at bituin

Post: 2612

Join Date: Jun 2007

Location: SFxAZ

except not as shitty.


lol yeah. the drawing on the seal looks better than his actual costume razz

http://instagram.com/qyel

October 16, 2008 @ 03:49 AM
wikedwun

Post: 3125

Join Date: Nov 2006

Location: San Diego

HaHa this will be good in real life
October 16, 2008 @ 04:42 AM
Gundem

Post: 59

Join Date: Mar 2007

Location: Looost..Angeles

no. you're just unoriginal.


unoriginal? wtf? bitch please.
October 16, 2008 @ 04:47 AM
ateeeewuh.

Post: 5277

Join Date: Jul 2008

i'll take a patch ^_^
October 16, 2008 @ 08:27 AM
typo

Post: 2245

Join Date: Sep 2007

Location: N.O. LA

im gonna be master shake.
October 16, 2008 @ 09:14 AM
Jim Jardashian

Post: 3900

Join Date: Aug 2007

i want a patch too
October 16, 2008 @ 09:28 AM
unknown force.

Post: 3969

Join Date: Nov 2007

Location: san diego

i want one
October 16, 2008 @ 03:41 PM
unfuccwittable

Post: 406

Join Date: Oct 2008

unoriginal? wtf? bitch please.

October 16, 2008 @ 03:45 PM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

send me a patch as well haha
October 16, 2008 @ 03:49 PM
dynamiteden

Post: 1033

Join Date: Aug 2007

Location: mitten state

no. you're just unoriginal.


yeah you're so original. no one has ever made a pedo bear costume. you'll be the first one, dude.

oooo, lyke



oh wait, i guess you're not as original as you think.
October 16, 2008 @ 04:01 PM
HEIST.

Post: 1773

Join Date: Jul 2007

Location: Beautiful Vanity B.C...

hahahah.
Should also be approved as school mascot. cool
October 16, 2008 @ 04:32 PM
Quick Draw

Post: 684

Join Date: Mar 2007

Location: Pennsylvania

what's it take to get one of those patches?
October 16, 2008 @ 05:51 PM
araw at bituin

Post: 2612

Join Date: Jun 2007

Location: SFxAZ

edit. nvm.

http://instagram.com/qyel

October 16, 2008 @ 07:36 PM
fffffut

Post: 1146

Join Date: Aug 2008

sorry but this is pretty stupid
like if you try to use memes and shit irl it's just gay
October 16, 2008 @ 07:54 PM
Mos GeOFF

Post: 714

Join Date: Jan 2008

Location: SD

im gonna be rihanna for halloween
October 16, 2008 @ 08:42 PM
Nite

Post: 784

Join Date: Jun 2007

Location: purgatorio

put me down for a seal of approval

i would love to have a real, tangible patch that i could use.

lemme know
October 16, 2008 @ 08:50 PM
unfuccwittable

Post: 406

Join Date: Oct 2008

yeah you're so original. no one has ever made a pedo bear costume. you'll be the first one, dude.



oh wait, i guess you're not as original as you think.

October 16, 2008 @ 09:30 PM
++Phil

Post: 975

Join Date: Jan 2007

Location: CA all day

i want a patch
October 16, 2008 @ 09:33 PM
Advantage

Post: 1430

Join Date: Aug 2007

Location: NYNY

sorry but this is pretty stupid
like if you try to use memes and shit irl it's just gay


new meme talking about memes irl woooooooo
October 16, 2008 @ 09:38 PM
Mos GeOFF

Post: 714

Join Date: Jan 2008

Location: SD

October 16, 2008 @ 11:19 PM
Ferris

Post: 456

Join Date: May 2008

Location: SoCal 818

I wish i could be a pedo bear! :[


Ill take some patches though please!

Please login first to reply.
Back To Top