Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
June 8, 2012 @ 10:53 AM
thephreak

Post: 1118

Join Date: Jan 2007

Location: Irvine/台中

^chances are good, make sure you dont completely fuck yourself on SATs or ACT

I look how you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable and most importantly, I am free in all the ways you are not.

June 8, 2012 @ 10:54 AM
thephreak

Post: 1118

Join Date: Jan 2007

Location: Irvine/台中

2200 +
for UC im sure, but even for a CSU?


you dont need 2200+ for UC's if you do well in high school classes (AP and honors) and have significant extracurricular activities.

I look how you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable and most importantly, I am free in all the ways you are not.

June 8, 2012 @ 01:20 PM
thrillmatic

Post: 747

Join Date: Nov 2011

lol you could get into most UCs except for maybe UCSD, UCB, and UCLA with over 2000. could get into all CSUs with over 2000. depends on your gpa as well but if you get somewhere in the 1800-2000 you should be able to get into most of those schools.

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

June 8, 2012 @ 01:28 PM
dylan fisher

Post: 818

Join Date: Apr 2009

Location: seattle


Might be a little late. But I go to the UW right now and it's on EVERY level better than WSU. I'm not being bias at all. Better academics, better research programs, better job prospects (more recruits come to UW than WSU and one's that are worth anything), better athletics (if that means anything to you), better location, better culture, smarter people (maybe a little bias). And every program is ranked better at UW than WSU (except like veterinarian and some fire fighter program BS). I know it's way past May 1st, but I hope you chose the UW.

Yeah I chose UW. I just didn't feel right passing up the offer to my dream school/the better school. Feeling like I made the right call. No it's just time to start rushing.

Easy mang...

June 8, 2012 @ 01:47 PM
kelleydenham

Post: 385

Join Date: May 2012

Location: Charleston, WV

Anybody on here that is going to or is currently attending WVU? I'm gonna be there in the fall.

FOR SALE >>> Bape XXL tees and Nike Dunk Low Pro B Size 10 - PM me! #GardnerGang #FloralFam

June 8, 2012 @ 05:43 PM
RawShack

Post: 1556

Join Date: Jul 2008

last day of finals whoop!
June 14, 2012 @ 12:38 PM
macabre

Post: 531

Join Date: Dec 2008

Location: The Meadows

Question regarding community service/volunteer work. Does it look better to help out a bunch of different charities/organizations or consistently focus on one in particular?
June 14, 2012 @ 03:59 PM
cheyaaa

Post: 3150

Join Date: Mar 2010

Question regarding community service/volunteer work. Does it look better to help out a bunch of different charities/organizations or consistently focus on one in particular?



Both are equally good. Focusing on one will show dedication. Doing many community service/volunteer work at different organization will show you are very involved.

FOLLOW ME @ https://twitter.com/Fhenomenon1

June 17, 2012 @ 08:40 PM
WhatsGoodZiM

Post: 273

Join Date: Jul 2010

Location: san francisco califo...

Man I got a 6 on the writing placement test for the UCs. My AP Lit. test better bail me out of this shit.
June 17, 2012 @ 08:49 PM
Exotic

Post: 209

Join Date: Mar 2010

Location: Ventura, CA

^where do you check for that? on my uci portal it just says I satisfied the requirement, but never told me my score.
and dude it's out of 6 so you got a perfect score, why would you need to be bailed out?
June 18, 2012 @ 12:44 AM
WhatsGoodZiM

Post: 273

Join Date: Jul 2010

Location: san francisco califo...

I dunno if the UCI portal is the same as the UCSC, but I just went to my portal > main menu > my student center > view test scores.

Anyways, this is how it's graded according to the email I received from them:
"Your AWPE essay was scored by at least two evaluators. Each evaluator independently assigned your essay to a scoring category 1-6. These two scores were combined to arrive at your final score. This combined score is what has been posted to your record."

Because I didn't satisfy their requirement of at least an 8 (I got a six), I "will be placed in a section of your college core course with an instructor qualified to help you with your writing."


Damn. I Never thought I'd be in special classes lol.

edit: I didn't find the AP test too difficult, so hopefully I passed that... then again, I thought the AWPE essay was easy too haha.
June 18, 2012 @ 06:38 AM
xzther

Post: 203

Join Date: Mar 2010

Location: L.A.

I dunno if the UCI portal is the same as the UCSC, but I just went to my portal > main menu > my student center > view test scores.

Anyways, this is how it's graded according to the email I received from them:
"Your AWPE essay was scored by at least two evaluators. Each evaluator independently assigned your essay to a scoring category 1-6. These two scores were combined to arrive at your final score. This combined score is what has been posted to your record."

Because I didn't satisfy their requirement of at least an 8 (I got a six), I "will be placed in a section of your college core course with an instructor qualified to help you with your writing."


Damn. I Never thought I'd be in special classes lol.

edit: I didn't find the AP test too difficult, so hopefully I passed that... then again, I thought the AWPE essay was easy too haha.



daaamn I got a 6 too sad
June 19, 2012 @ 08:25 PM
himynameisblank

Post: 597

Join Date: Jan 2011

passed and I'm a dumbfuck

http://hypebeast.com/forums/apparel/164188 Elephants $100 Shipped http://hypebeast.com/forums/apparel/162862/? topic_page=1#post-329240

June 20, 2012 @ 04:14 AM
GW

Post: 288

Join Date: May 2008

I passed too b
June 30, 2012 @ 10:42 AM
Cleophus

Post: 107

Join Date: May 2011

So I want to apply to CSU: Fullerton and Concordia and CSU:LA. What are my chances of getting in if I have a 1790 SAT (Plan on taking it again to get it higher) 3.4 GPA and 100+ hours community service. No sports though I'm not that athletic sad These are all my backups for UC: Irvine and some schools out here in Texas.
June 30, 2012 @ 07:01 PM
falcon0

Post: 225

Join Date: May 2012

Shit I just got a 790 on my biology M SAT subject test. How much good does that do me in acceptance or is it just for placement?
June 30, 2012 @ 07:14 PM
thrillmatic

Post: 747

Join Date: Nov 2011

Shit I just got a 790 on my biology M SAT subject test. How much good does that do me in acceptance or is it just for placement?

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

June 30, 2012 @ 07:29 PM
falcon0

Post: 225

Join Date: May 2012

Nah man I'm white.
June 30, 2012 @ 08:07 PM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012

Anyone here go to Florida State?
July 1, 2012 @ 07:37 PM
1nce*

Post: 251

Join Date: Mar 2007

Location: California

whos tryna get a NYU degree

http://www.ebay.com/itm/Masters-of-Fine-Arts-from-High-Ranking-University-/320935324099?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ab93c69c3#ht_500wt_1087

July 1, 2012 @ 07:39 PM
1nce*

Post: 251

Join Date: Mar 2007

Location: California

So I want to apply to CSU: Fullerton and Concordia and CSU:LA. What are my chances of getting in if I have a 1790 SAT (Plan on taking it again to get it higher) 3.4 GPA and 100+ hours community service. No sports though I'm not that athletic sad These are all my backups for UC: Irvine and some schools out here in Texas.


lawl pretty sure you'll get into all of those...

edit: not sure about irvine since your out of state. instate could be doable with those score

July 2, 2012 @ 02:07 AM
Zatar

Post: 165

Join Date: Aug 2009

This is what happens when you drop out of college.

July 2, 2012 @ 06:03 AM

Inactive

Whatzgoodzim, are you in zotportal?

med. dp tnf/400+fees. hmu

July 2, 2012 @ 06:12 PM
Constellations

Post: 3054

Join Date: Jan 2010

Location: LeBroward County, Fl...

Anyone here go to Florida State?


Goin in the fall breh

\X/

July 2, 2012 @ 06:25 PM
stalker46ss

Post: 538

Join Date: May 2012

Any1 here goin to college in NJ? Seton Hall or Ramapo????
July 2, 2012 @ 07:06 PM
cheyaaa

Post: 3150

Join Date: Mar 2010

No one wants to go to a school filled with niggers, b.

FOLLOW ME @ https://twitter.com/Fhenomenon1

July 2, 2012 @ 07:33 PM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012

Anyone here go to Florida State?


Goin in the fall breh


I'm only a junior in HS, but I hope I can get into FSU. I know I probably can't get into UF. FSU looks dope cool
July 2, 2012 @ 07:46 PM
FLVMINCO

Post: 393

Join Date: Jun 2012

Location: Tyler, Texas

Shit I just got a 790 on my biology M SAT subject test. How much good does that do me in acceptance or is it just for placement?


Helps alot for both acceptance and placement...unless you're Asian. No offense meant there. Y'all get the shitty end of the admissions process just so the brownies have a better chance at assimilating into white society (as I have experienced) and so that benefactors of said brownies can claim that we're moving one step away from imperialism and slavery.

Truth be told, we only move one step away from slavery every time A$AP Rocky snorts a line of blow and smashes a snow bunny. But I digress.


^this, I go to a HBCU in Texas to play football but in all honesty a lot of dudes need to start taking advantage of sports cause tuition costs are some bullshit.

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

July 3, 2012 @ 05:58 AM
Constellations

Post: 3054

Join Date: Jan 2010

Location: LeBroward County, Fl...

Anyone here go to Florida State?


Goin in the fall breh


I'm only a junior in HS, but I hope I can get into FSU. I know I probably can't get into UF. FSU looks dope cool


The campus is fucking awesome and the girls are cool

\X/

July 3, 2012 @ 01:40 PM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012

Anyone here go to Florida State?


Goin in the fall breh


I'm only a junior in HS, but I hope I can get into FSU. I know I probably can't get into UF. FSU looks dope cool


The campus is fucking awesome and the girls are cool


What was your GPA in HS and your SAT score? I'm an in-state student so that gives me a better chance of getting in but I have 3.3 GPA (unweighted, taking AP classes this year so that'll bring it up if I do well). I'm taking the SAT this year (junior year), but I imagine I'll get like a 1600.

Please login first to reply.
Back To Top