HALLOWEEN SALE - UP TO 25% OFF - USE CODE: NOTRICKS14 (24 HOURS LEFT)
September 15, 2009 @ 11:55 AM
Comikazi

Post: 847

Join Date: Feb 2008

Location: North Crack

Aight so, I have hook ups at Duke and I could for sure get in early, probably regular but I'm from Durham and I'm tired of this city... I wanna go somewhere fun and I dont know if Duke has what I'm looking for, anybody like or not like it?

Other than Duke, I'm think about Cal, UCLA, UCSD, NYU, Columbia, and Georgia Tech, anybody got any advice on these schools?

Basically I'm thinking either early Duke, Columbia, or Cal but Dukes a sure bet so I'm not sure if I should risk it just to get away from home...
September 15, 2009 @ 12:09 PM
AntonyT

Post: 3738

Join Date: Feb 2008

niga, atleast be a tarheel. fuck the blue devils. and fuck the tarheels, be a demon deacon
September 15, 2009 @ 12:16 PM
exhale

Post: 1023

Join Date: Jul 2009

Location: In your heart.

im currently trying to decide on my major/path of study. either gonna do fiance or econ then go MBA even though i know there are no jobs or anything i still want to do that, or 1 more year undergrad after the end of this spring and then pharm school.

anyone have any experience with any of the above fields and can offer advice to help in my decision making?
September 15, 2009 @ 12:16 PM
Goku

Post: 438

Join Date: Jul 2009

Aight so, I have hook ups at Duke and I could for sure get in early, probably regular but I'm from Durham and I'm tired of this city... I wanna go somewhere fun and I dont know if Duke has what I'm looking for, anybody like or not like it?

Other than Duke, I'm think about Cal, UCLA, UCSD, NYU, Columbia, and Georgia Tech, anybody got any advice on these schools?

Basically I'm thinking either early Duke, Columbia, or Cal but Dukes a sure bet so I'm not sure if I should risk it just to get away from home...


All of the colleges you listed suck for one reason. Above average intelligence to get in.
September 15, 2009 @ 12:33 PM
CONQ

Post: 1082

Join Date: Dec 2008

Duke sucks dick. everyone knows this. Ranked #2 school that produces the most douche bags by GQ magazine
September 15, 2009 @ 12:38 PM
Goku

Post: 438

Join Date: Jul 2009

Brown is #1. That report was biased anyways. UPENN and U of Chicago kids are rather elitist. UPenn queers even made a shirt saying they aren't Penn State cuz most ppl. outside of academia have no clue how prestigious UPenn is.
September 15, 2009 @ 12:41 PM
mrscrouge

Post: 796

Join Date: Jun 2009

Location: Miami

reppin FIU , hot girl ratio is larger than busted ones ... got in with a 3.6/3.1 weighted , 2 years ago but i hear now its a lot harder to get into , the difficulty level is standard/high considering this is college, lot of parties
September 15, 2009 @ 05:02 PM
richedesilien

Post: 477

Join Date: Dec 2008

Location: Here.

Full Sail University - Florida

its a great school for creatives. pretty expensive but the financial aid department goes out on a limb to help each student pay for it all. as for as partying goes..idk - but im sure theres a pretty heavy amount going on since its close to 2 other state colleges.

goes anybody in know of any other good Universities i could go to to get a Graphics Communications degree in FL?

do you support systematic white supremacy or nah?

September 15, 2009 @ 10:09 PM
dizzzzle

Post: 432

Join Date: Apr 2008

has anyone here heard anything about saint louis u.....my counselor recommended it and im interested but never heard anything about it/the city
September 15, 2009 @ 11:44 PM
shaitan

Post: 140

Join Date: Jan 2009

Location: oc

Shit... where's the other middle-schoolers at?
September 15, 2009 @ 11:50 PM
Ke!l!

Post: 41

Join Date: Nov 2008

Location: DC

"I'm so glad, I go to Howard U!". All my fellow Bison will get this...

www.respectrelaced.tumblr.com www.twitter.com/maaduhh

September 22, 2009 @ 01:24 AM
CⒶM

Post: 875

Join Date: Aug 2009

Location: Area

how is syracuse univ

Not with a bang but a whimper

September 22, 2009 @ 04:18 AM
illy

Post: 1969

Join Date: Aug 2006

Location: sandiegocaliforniaba...

just moved into csusb yesterday. shit is soooo nice smile
September 22, 2009 @ 04:35 AM
Soul Kitchen

Post: 513

Join Date: Mar 2009

Location: Oakland, CA

california state university at Chico


Chico state is the fucking most gnarly party school ive ever been too
its dope as fuck
September 22, 2009 @ 07:06 PM
havok...

Post: 1468

Join Date: Apr 2007

Location: Pittsburg, CA

UC Davis...anyone here? lemme know!
September 22, 2009 @ 08:29 PM
dOpeMitch

Post: 1183

Join Date: Sep 2009

miami dade shark niggggga
September 24, 2009 @ 10:38 PM
Lew

Post: 3336

Join Date: Apr 2007

Location: Los Angeles

i just failed my first ever college test

my stats class, i thought i got a b on it turns out i failed, fuck. luckily we can replace our lowest grade with whatever grade we get on the final.

i really need to up my studying or some shit then
September 24, 2009 @ 10:41 PM
MisfitProdigy

Post: 2307

Join Date: Oct 2006

Location: Atlanta for now, New...

man, i'm bout to get fucked up tonight with my girlfriend just documenting the thirsty girls i.e. hoes getting drunk with some people that look like they sell drugs. i'll upload later
September 24, 2009 @ 10:48 PM
dhkgfkdj

Post: 2059

Join Date: Jan 2009

lol that's happening all over the place by me pledging for the frats/sororities is starting so ppl are gettin crazy...that's not really my scene though

anyone esle feel like the semester is goin real fast?? and al my classes feel waay too easy bt that's good
September 24, 2009 @ 11:01 PM
blandface

Post: 177

Join Date: Sep 2009

community college sucks :\ definitely not for me.. transferring to umass in a year or two, any HBers in amherst?
September 24, 2009 @ 11:09 PM
matt

Post: 560

Join Date: Mar 2008

Location: SoCal

whats UCSD like? and is majoring in finance/accounting there good?
September 24, 2009 @ 11:10 PM
MisfitProdigy

Post: 2307

Join Date: Oct 2006

Location: Atlanta for now, New...

lol that's happening all over the place by me pledging for the frats/sororities is starting so ppl are gettin crazy...that's not really my scene though

anyone esle feel like the semester is goin real fast?? and al my classes feel waay too easy bt that's good

Not really for me because I'm a sophomore right now, but at the same time I'm still getting allocated to the new semester and new classes.


community college sucks :\ definitely not for me.. transferring to umass in a year or two, any HBers in amherst?

That shit happens but yeah just be sure to study harder than you ever have before, by which I mean read when you have to which is every night before class or when you fall behind on the weekends. what classes you taking


now please excuse me, the Fumbles snipe shots are on on Adult Swim, "Hey Gung Ho, hold that thoug...oh fumble." "Naw, No you live with that"
September 24, 2009 @ 11:20 PM
Soldier187

Post: 689

Join Date: Aug 2009

I thought they weren't accepting any students for UC next year due to budget cuts?

Shit, good thing I'm almost done before I get cut out all the way yo.
September 24, 2009 @ 11:59 PM
hools

Post: 4461

Join Date: Jul 2008

Location: California

anyone here go to a San Diego college or is planning on going? pm me i could use some help

will sell my body and crack if i have to go there
October 20, 2009 @ 07:37 PM
dizzzzle

Post: 432

Join Date: Apr 2008

any manhattan college heads on here
October 20, 2009 @ 07:41 PM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007

anyone from sdsu? mid terms fuckin me up

anal del rey http://yellow-stuff.com

October 20, 2009 @ 10:38 PM
JayLovesPinays

Post: 3356

Join Date: Aug 2008

just moved into csusb yesterday. shit is soooo nice smile


they offer any good medical majors?
October 21, 2009 @ 12:10 AM
northwest

Post: 4034

Join Date: Jul 2006

Location: Seattle, WA

Uw!
October 21, 2009 @ 12:12 AM
Above_All

Post: 49

Join Date: Dec 2007

i just failed my first ever college test

my stats class, i thought i got a b on it turns out i failed, fuck. luckily we can replace our lowest grade with whatever grade we get on the final.

i really need to up my studying or some shit then


Good luck with stats, thats not a easy class. I had that class on a friday. Needless to say not the best choice I ever made.
October 21, 2009 @ 01:22 AM
kmz

Post: 905

Join Date: Mar 2008

Location: LA

whats UCSD like? and is majoring in finance/accounting there good?

undergrad ucsd doesnt have biz bro. finance certificate only

then again you dont need a biz degree to work in biz (econ suffices for the most part)

kinglew619
i just failed my first test ever which happened to be my first test here after transferring sad

Please login first to reply.
Back To Top