August 20, 2009 @ 10:49 AM
estoybien

Post: 1200

Join Date: Sep 2007

Location: Manhattan

Sophomore year was mad hard, but I heard Junior year's supposed to equalize that shit... right?


junior year is supposed to be the hardest year of high school b/c your junior grades are most important in college admissions and its the year you take your standardized tests
August 20, 2009 @ 01:19 PM
motherland

Post: 1697

Join Date: Dec 2008

Location: detroit

junior year was easy as shit. the act's are easy if you arent slow and if you read the problems really closely
August 20, 2009 @ 01:56 PM
JayLovesPinays

Post: 3356

Join Date: Aug 2008

OK, so AP Psychology has 41 people in it so my counselor had to put me in regular Psychology. I fucking hate my life. razz
August 20, 2009 @ 03:48 PM
soulamazing.

Post: 5502

Join Date: Jan 2008

Location: Adverse City.

^ Ew, Charles Barkley.
August 20, 2009 @ 03:57 PM
ignorantian

Post: 1643

Join Date: Apr 2009

A lot of people tell me junior year is supposed to be the best...any truth to this? I don't start til the 8th..
August 20, 2009 @ 04:04 PM
motherland

Post: 1697

Join Date: Dec 2008

Location: detroit

it was my best year so far. but im sure senior year will be better
August 20, 2009 @ 05:42 PM
KALiKUSH

Post: 2612

Join Date: Jan 2008

smfh @ cal state's not accepting class of 2010 applicants..
August 20, 2009 @ 05:44 PM
Technique

Post: 2903

Join Date: Oct 2007

Location: SF,U.S.A.

Wait what the fuck? Not accepting '10 high school graduates?

IG - @CONSCIOUSONE OG 2007 HB FINESSE

August 20, 2009 @ 05:48 PM
JayLovesPinays

Post: 3356

Join Date: Aug 2008

smfh @ cal state's not accepting class of 2010 applicants..


Why aren't they?

edit: Here's the answer

Because California is still in a huge budget crisis and it effects the colleges amount of funding, therefore they have had to limit applications, and the amount of classes they will offer.
August 20, 2009 @ 05:51 PM
KALiKUSH

Post: 2612

Join Date: Jan 2008

August 20, 2009 @ 05:51 PM
Technique

Post: 2903

Join Date: Oct 2007

Location: SF,U.S.A.

Ok well the limited applicants and the amount of classes, but no way could they cut off the line to accept 2010 applicants?

Edit: I see what you did ther.

IG - @CONSCIOUSONE OG 2007 HB FINESSE

August 20, 2009 @ 05:52 PM
SwissMissFire

Post: 1131

Join Date: Nov 2008

so I thought I wanted to go back to school, 4 days deep it turns out I don't
September 1, 2009 @ 08:32 AM
motherland

Post: 1697

Join Date: Dec 2008

Location: detroit

got my schedule for senior year semester one today


business management 1
physical education
spanish 1
urban studies
theater 1
contemporary authors


start a week from today
September 1, 2009 @ 10:47 AM
dellZ

Post: 187

Join Date: Mar 2009

Location: m-town, jersey

lotsa guidos
September 1, 2009 @ 11:03 AM
applejuice

Post: 643

Join Date: Jan 2008

Location: 905/416

I don't even want to go back my school my up my schedule that bad...

youlooklame.tumblr.com

September 1, 2009 @ 11:16 AM
motherland

Post: 1697

Join Date: Dec 2008

Location: detroit

get that shit changed
September 1, 2009 @ 01:14 PM
na du.

Post: 502

Join Date: Feb 2009

Location: Drug Dungeon

got my schedule for senior year semester one today


business management 1
physical education
spanish 1
urban studies
theater 1
contemporary authors


start a week from today


spanish 1 in senior year?



wat
September 1, 2009 @ 01:20 PM
motherland

Post: 1697

Join Date: Dec 2008

Location: detroit

i was locked up most my whole 8th and 9th grade year so i never did that shit. and i put it off til now so i could get all easy classes senior year
September 1, 2009 @ 07:22 PM
chargerfan

Post: 672

Join Date: Mar 2008

Location: Santa Monica

My schedule:
Cal. Lit.
US Govt.
Marine Bio HP (woah wtf? I just noticed its HP, I don't want that shit)
Digital Design 2
Drawing 2
Stats

My real classes are my first 3 periods the last 3 are easy. Stats is gonna be easy cause all my homies switched to this teachers class so we could mess with him again like we did last year haha.
But I never noticed I was in HP Marine Bio mannnn. Will it make a difference?
September 1, 2009 @ 07:32 PM
Ryon

Post: 2465

Join Date: May 2008

Location: 818

lol
already in my 3rd week of school

edit: I coulda sworn you were older Motherland ahaha
September 1, 2009 @ 07:38 PM
Eaton

Post: 3457

Join Date: Sep 2008

Location: NY

AP Psych
Public Affairs
Lunch/Weight Training
Intro to calc
Sports Marketing
Forensics
Concert Band
AP Economics

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

September 2, 2009 @ 12:57 PM
motherland

Post: 1697

Join Date: Dec 2008

Location: detroit

lol
already in my 3rd week of school

edit: I coulda sworn you were older Motherland ahaha




nope, lol



school starts tuesday. im gonna stunt hawd
September 4, 2009 @ 12:00 PM
twothousand1.

Post: 609

Join Date: Feb 2008

english 4
econ/civics
adv. Alg/trig sad
marketing/business
photography 2
sociology/psychology
September 4, 2009 @ 12:15 PM
B.M.

Post: 909

Join Date: Aug 2009

Location: Filadelfia

Anyone know what tele com is?
I'm fucking stumped.

"I got smokers hitting rocks making Stevie J faces" - Quilly

September 4, 2009 @ 12:42 PM
applejuice

Post: 643

Join Date: Jan 2008

Location: 905/416

tele-communications... or is that a joke?

youlooklame.tumblr.com

September 5, 2009 @ 06:57 AM
yungm

Post: 2093

Join Date: Nov 2008

Location: Bay Area

nope, lol



school starts tuesday. im gonna stunt hawd


co-sign

tuesday is the day.

and i too, am gonna stunt hawd cool
September 5, 2009 @ 06:58 AM
soulamazing.

Post: 5502

Join Date: Jan 2008

Location: Adverse City.

^ Exactly. Tuesday's gonna be the worst day of my life, though. sad
September 5, 2009 @ 07:16 AM
yungm

Post: 2093

Join Date: Nov 2008

Location: Bay Area

My school is infested with Hmong chicks, I hear. No bebots. I am disappointed.
September 5, 2009 @ 10:09 AM

Inactive

They tried my ass hard. Normally Economics and American Government are half year courses but apparently schools that alternated days with Government and Economics scored higher on the AP exam so my school is following suit. Now my schedule is looking like this:

Integrated Math 3
AP Literature
AP American Government A
AP Microeconomics B
Spanish 3
AP Biology
Foods 1
Astronomy

Two years ago we only had 6 periods, last year we had 7, now because of this shit I'm taking 8 classes at once :l
September 5, 2009 @ 10:43 AM
B.M.

Post: 909

Join Date: Aug 2009

Location: Filadelfia

tele-communications... or is that a joke?


Yea what the fuck is Tele-Communications? Fucking learning how to talk on a phone?

"I got smokers hitting rocks making Stevie J faces" - Quilly


Please login first to reply.
Back To Top