Highschool Discussion Thread

August 12, 2009 @ 02:22:43
i FUCKING hope theres gonna be dope ass fights this year. I know you guys love watching fights in your high school.
August 12, 2009 @ 02:23:59
lol. Cholo vista.
Morse high. Wsupden.

murda mesa high. Wsuuuup den.
August 12, 2009 @ 02:31:30
LOL AT MURDER MESA.
more like Manila Mesa.
August 12, 2009 @ 02:54:19
^
ha lol at the manila mesa. true though.blushing
August 12, 2009 @ 03:01:33
LOL AT MURDER MESA.
more like Manila Mesa.

Hahaha, word. So many Filipinos. I like it that way, though. smokeyface

Aren't there mad Filipinos at Morse, though? And is it true that Morse has an abundance of hot Pinay/Asian girls, or is that just a myth?
August 12, 2009 @ 03:01:45
you go there?^


edit:@ozzycruzer
August 12, 2009 @ 03:06:01
^
nah but I've been by there and everywhere I go I see Filipinos.
I went to San Marcos.
But forreal so many even like at McDonald's and Jack in the Box and shit.
Up in SM there's only Mexicans working at fast food joints lol
August 12, 2009 @ 03:12:42
SD sucks


come hayte on me sonz
August 12, 2009 @ 03:14:11
fuck you.
wsupden.
August 12, 2009 @ 03:26:31
fuck you nlggas i'd live in SD any day over this shit hole

August 12, 2009 @ 03:29:42
^
nah but I've been by there and everywhere I go I see Filipinos.
I went to San Marcos.
But forreal so many even like at McDonald's and Jack in the Box and shit.
Up in SM there's only Mexicans working at fast food joints lol


if you wanna see Filipinos, go up to the bay area. particularly daly city. shit is infested with 'em. left, right, up, down, you name it. it's fuckin ridiculous.
August 12, 2009 @ 03:33:27
fuck you nlggas i'd live in SD any day over this shit hole



Where is that?
August 12, 2009 @ 04:02:43
fuck you nlggas i'd live in SD any day over this shit hole



middle of nowhere, lancaster?
August 12, 2009 @ 12:46:10
if you wanna see Filipinos, go up to the bay area. particularly daly city. shit is infested with 'em. left, right, up, down, you name it. it's fuckin ridiculous.


yeah. dc is gay as fuck.
August 12, 2009 @ 13:02:34
SENIOR YEAR.

Gov/Econ (0 Period with my goons)
AP Statistics
CP English 4
Physics
Psychology/Sociology

easiest schedule of my HS career for sure, did that on purpose.
fuck it going to CSULB
August 12, 2009 @ 13:14:58
going to college yahhh
August 12, 2009 @ 14:29:28
the thought of going back to school makes me sick
August 12, 2009 @ 17:23:42
get blown
August 12, 2009 @ 17:57:23
I'm excited to see how many people at my school got into the jerking fad. Gonna be HI-LA-RI-OUS
August 12, 2009 @ 18:14:31
less than 2 weeks to go and 0 summer assignments completed. thats wassup
August 12, 2009 @ 20:01:52
less than 2 weeks to go and 0 summer assignments completed. thats wassup


i feel you.

julianxberman.tumblr.com /

August 12, 2009 @ 20:06:26
lol same here but i got like 3 1/2 weeks left! yea! smokeyface
August 12, 2009 @ 20:20:13
Morse smokeyface
August 12, 2009 @ 20:23:56
true story. black boy white boy swag runs my school, i will laugh hard the first few days.
August 12, 2009 @ 20:24:44
i just realized the hype at my school is

tee from the mall+ vans auths +levis skinnys

smh i like vans and skinnys but i hate looking like everyone
August 12, 2009 @ 20:26:06
true story. black boy white boy swag runs my school, i will laugh hard the first few days.


You mean black dudes that dress "like white boys"?

And I go back Aug. 25th - it's bittersweet, being my last year an all.
August 12, 2009 @ 20:27:25
damn son, you dont know what black boy white boy is? but yeah, the whole school is hood *****s dressing in aeropostale and american eagle.
August 12, 2009 @ 20:30:41
Ah, I figured you meant that, but I don't like to assume. I agree, I hate seeing dirty type dudes wearing stereotypical white boy clothing. I hate when white people wear it too.
August 12, 2009 @ 20:42:26
i just realized the hype at my school is

tee from the mall+ vans auths +levis skinnys

smh i like vans and skinnys but i hate looking like everyone


It's a good thing NO ONE wears that over here. They're always late and are still on the allover print hoodies.
August 12, 2009 @ 20:45:56
yeah the hundreds, diamond and 10 deep just started comming over.
Please login first to reply.
x