The Official Black Females Thread

Mar 15, 2011 @ 22:49
http://www.youtube.com/watch?v=xoNsOnj9KpU&feature=related

I had a hard time identifying if she was black or not... Has to have some Asian in her tho.. IDC. BEAUTIFUL AND INTELLIGENT... So rare for something like this to happen. The fact that she's making videos addressing these issues is sexy. Women that look like her usually make "makeup and hair tutorials" and shit like that..smokeyface
Mar 15, 2011 @ 23:24










Seriously. Who is this? Where did you find these pics. Links pls. Asap.
Mar 16, 2011 @ 02:33
Originally posted by Inactive User


who is this?

Supreme x Nike SB Tennis Classic http://hypebeast.com/forums/sneakers/200835

Mar 16, 2011 @ 03:04
Mar 16, 2011 @ 03:36
Mar 16, 2011 @ 03:37
Mar 16, 2011 @ 03:38
Mar 16, 2011 @ 03:38
Mar 16, 2011 @ 03:39






Mar 16, 2011 @ 03:40
Mar 16, 2011 @ 03:41









Mar 16, 2011 @ 03:42



Mar 16, 2011 @ 03:43
Mar 16, 2011 @ 03:44
Mar 16, 2011 @ 03:45
Mar 16, 2011 @ 03:46
Mar 16, 2011 @ 03:47
18 or older?smokeyface


LOL. Ya she is legal, 23 i think ill try to get info
Mar 16, 2011 @ 06:28
Mar 16, 2011 @ 16:54

Why u mad?

Mar 16, 2011 @ 18:07
^rass smfh
&)&)smokeyface
Mar 16, 2011 @ 18:31
arrr,more hoties
Mar 16, 2011 @ 19:01
Mar 16, 2011 @ 19:28
oh lawrdy, so much beauty in this thread. geeze.
Mar 16, 2011 @ 20:33

http://illestxvillian.tumblr.com/

Mar 16, 2011 @ 20:45
Mar 16, 2011 @ 20:50
Got all the black bitch mad cuz....well you know
Mar 16, 2011 @ 20:52
deadass though that cute chic with the thick lips n them hello kitty shits with all them pics >>>>>>>>>
Mar 16, 2011 @ 23:48
Seriously. Who is this? Where did you find these pics. Links pls. Asap.


her name is Rehea watson.
Mar 17, 2011 @ 00:37

Mar 17, 2011 @ 04:15
Tyrie Rudolph








Please login first to reply.